U
uutus
Vieras
enää ole ottanut mitään yhteyttä. tutustuin netin kautta yhteen mukavaan äitiin jonka kanssa raskausaikana paljon kirjoiteltiin. hän tosi innokkaasti kysyi kuulumisia jne.. olin hyvin iloinen tästä ja puolin ja toisin juteltiin ja vaihdettiin kokemuksia. tavattiin sitten siten että tuo nainen tuli miehensä ja kahden tyttönsä kanssa kolmeksi päiväksi kylään. minun mielestä reissu meni hyvin, teimme heille ruokaa, majoitimme heidät vierashuoneeseen.. tytöt oli ihania ja paljon riitti juttua. myös mies tuli hyvin toimeen tuon naisen miehen kanssa.
tuosta on nyt aikaa 2 kuukautta ja tuo nainen ei a) ole kertaakaan ottanut itse yhteyttä ja b) on vastannut aika nihkeästi omiin yhteydenottoihin. mistä voi johtua?
en vaan kertakaikkiaan ymmärrä. naisen elämässä on kaikki kuitenkin ihan ok mitä olen ymmärtänyt, tuon vierailun jälkeen ei ole halunnut jostain syystä pitää yhteyttä.
ja olemme ihan normaali perhe, ei ole siitä kyse ettäkö olisi huomannut meidän olevan vaikka jotain friikkejä.
tuosta on nyt aikaa 2 kuukautta ja tuo nainen ei a) ole kertaakaan ottanut itse yhteyttä ja b) on vastannut aika nihkeästi omiin yhteydenottoihin. mistä voi johtua?
en vaan kertakaikkiaan ymmärrä. naisen elämässä on kaikki kuitenkin ihan ok mitä olen ymmärtänyt, tuon vierailun jälkeen ei ole halunnut jostain syystä pitää yhteyttä.
ja olemme ihan normaali perhe, ei ole siitä kyse ettäkö olisi huomannut meidän olevan vaikka jotain friikkejä.