Yksi nikki on aina täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusilmäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
tiedättekös rakkaat, että ei ole pakko olla aina paikalla. mulla on esim. kaksplus auki noin 15 tuntia vuorokaudesta. en silti istu tässä koko aikaa. käyn vain aina välillä lukemassa ja kommentoimassa

Mutta sairasta se silti on jos koko päivän pitää yhtä sivustoa kytätä. Tällä ko. henkilöllä, jota luulen ap:n tarkoittavan, ei tunnu kyllä olevan hirveästi muuta elämää.

Täällä tuntuu olevan parikin täysin nettiriippuvaista henkilöä, mutta tämä yksi kahden lapsen äiti on kyllä aamusta myöhään yöhön täällä, sen olen nyt raskausaikana huomannut :D.

Ehkä jopa minä vietän enemmän aikaa täällä, kun arvasin heti ketä tarkoitetaan. Ei hän ole aina täällä, ei KUKAAN ole palstan ääressä 24/7. Kenties sitä huomaa nämä näkyvimmät palstapersoonat helpommin, ei kukaan ole mun palstailusta avautunut.

onhan se totta, että jotkut tyypit ovat täällä "aina". ja ihmettelen kyllä, kun heillä on kuitenkin lapsia ja mies.. että eikö heillä sitten ole sosiaalista elämää oikeasti. että ovat vain niin samperin yksinäisiä että joku palsta sitten ja siellä "julkkius" on tärkeää ja se ystävien korvike.

Kyllä sekin on vähän hälyyttävää jos pitää noin tarkkaan kytätä jotakin tiettyä nikkiä ja hänen palstalla olemistaan. :whistle: Ehkä tässä voisi suositella elämän hankkimista ap:llekin? :laugh:

Mä en kyllä tiedä ketä tässä tarkootetaan ja aivan sama se mulle onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä sekin on vähän hälyyttävää jos pitää noin tarkkaan kytätä jotakin tiettyä nikkiä ja hänen palstalla olemistaan. :whistle: Ehkä tässä voisi suositella elämän hankkimista ap:llekin? :laugh:

sun piti tulla kuitenkin varmistamaan ettei tää juttu ole vaan sinusta ;)

ei se mitään kyyläystä vaadi että huomaa että täällä on tietyt tyypit "aina".. itse olen koska olen yksinäinen ja minulla ei juurikaan ole mitään menoja koskaan. Mitä nyt lasten kanssa käyn.. Siksi mua ihmetyttää että jollakin kahden pienen lapsen äidillä voi olla aikaa päivittäin tuntitolkulla täällä roikkua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei se mitään kyyläystä vaadi että huomaa että täällä on tietyt tyypit "aina".. itse olen koska olen yksinäinen ja minulla ei juurikaan ole mitään menoja koskaan. Mitä nyt lasten kanssa käyn.. Siksi mua ihmetyttää että jollakin kahden pienen lapsen äidillä voi olla aikaa päivittäin tuntitolkulla täällä roikkua.
korjaan siis : ihemtteln miten kahden pienen lapsen äidillä voi olla aikaa olla täällä,kun kuitenkin esitetään että ollaan niin sosiaalisia ja meneviä a tunnetaan paljon ihmisiä jne.

Ei mun tarvitte varmistaa mitään koska mä itte kyllä tiedän, että en ole palstalla koko aikaa.

Kyllä se mun mielestä vaatii ainakin jonkun verran kyttäämistä, koska en mä ainakaa tiedä kuinka paljon täällä kukin on. Ei riitä mielenkiinto seurata sellaasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras korjaa:

korjaan siis : ihemtteln miten kahden pienen lapsen äidillä voi olla aikaa olla täällä,kun kuitenkin esitetään että ollaan niin sosiaalisia ja meneviä a tunnetaan paljon ihmisiä jne.

ÅBO :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pallas:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusilmäilijä:
Mä oon miettinyt että millasta se tän hlön perhe-elämä oikein on. Äiti kokoajan koneella, mies ties missä ja lapset ilmeisesti leikkii kaksin. En tajuu.

Mistä tiedät että on kokoajan koneella?Ei ole pakko kirjautua ulos kun poistuu.

Joo mut viestejä on varmaan pakko kirjottaa ihan koneelta käsin. Tämä nikki kirjottelee ahkerasti viestejä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä