G
ggg
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä kerro ko.nikkiä. Jos sen aikoisin tehdä, oisin sen sanonut jo otsikossa. En halua mitään syytteitä tms.
vitun nössö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä kerro ko.nikkiä. Jos sen aikoisin tehdä, oisin sen sanonut jo otsikossa. En halua mitään syytteitä tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Huiii, miten uskomattoman jännittävä arvuuttelutehtävä! Olisitko ap itse kyseessä?
Kyllä meidän pitää päästä sivulle 10 asti ennen kuin ap voi kertoa kenestä on kyse.
No kyllähän sinäkin tiedät kenestä puhutaan.
No en tiedä.
Siis oikeastiko oletit että kertoisi? Njääh, ap tietää miten hulluja pidetään jännityksessä, pointsit siitä hälle. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ggg:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä kerro ko.nikkiä. Jos sen aikoisin tehdä, oisin sen sanonut jo otsikossa. En halua mitään syytteitä tms.
vitun nössö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Huiii, miten uskomattoman jännittävä arvuuttelutehtävä! Olisitko ap itse kyseessä?
Kyllä meidän pitää päästä sivulle 10 asti ennen kuin ap voi kertoa kenestä on kyse.
No kyllähän sinäkin tiedät kenestä puhutaan.
No en tiedä.
No etpä tietenkään. Onko sulla pakkomielle tähän ketjuun, vai oletko kateellinen ko.nikin saamasta huomiosta. Mä en siis ymmärrä miksi sä tässä pyörit määkimässä.
Alkuperäinen kirjoittaja +:oliskos savanna?
Siis oikeastiko oletit että kertoisi? Njääh, ap tietää miten hulluja pidetään jännityksessä, pointsit siitä hälle. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:vitun nössö
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sua jonkun tuntemattoman palstaalut riepoo? Mistä me edes tiedetään, että onko sillä nikillä kahta lasta ja mies? Voihan se olla peräkammarin 57v. Antero-Olavi. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sua jonkun tuntemattoman palstaalut riepoo? Mistä me edes tiedetään, että onko sillä nikillä kahta lasta ja mies? Voihan se olla peräkammarin 57v. Antero-Olavi. :xmas:
No antero-olavinkin olis syytä tehdä välillä jotain muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sua jonkun tuntemattoman palstaalut riepoo? Mistä me edes tiedetään, että onko sillä nikillä kahta lasta ja mies? Voihan se olla peräkammarin 57v. Antero-Olavi. :xmas:
Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sua jonkun tuntemattoman palstaalut riepoo? Mistä me edes tiedetään, että onko sillä nikillä kahta lasta ja mies? Voihan se olla peräkammarin 57v. Antero-Olavi. :xmas:
Miksi?
Sä siis meinaat pyöriä tässä ketjussa ku paskakärpänen läjän ympärillä.. hemmetti.
Alkuperäinen kirjoittaja pyppana:tunnut ap menevän hiukan liian mustille vesille, tiedätkö että tuosta voi saada herjaus/kunnianloukkaus syytteen kun tuollaisia heittelet. Anna kuka nyt ikinä tahansa onkin olla ihan rauhassa niin paljon kun haluaa koneella, mitä ikinä tehden koska se ei todellakaan ole sun elämästä pois.
järki käteen ihan oikeeesti itse kukin tavallaa
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sä siis meinaat pyöriä tässä ketjussa ku paskakärpänen läjän ympärillä.. hemmetti.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ymmärrätkö ap, että olet 'keskustellut' tässä ketjussa koko päivän. Eikö sinun olisi aika tehdä jo jotakin muuta välillä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun tulee mieleen että tämä nikki ketä tarkoitan, on jotenkin yksinäinen. Täällä yrittää antaa vaikutelman hyvästä avioliitosta ja perhe-elämästä.. mutta jos sä oot kokoajan tällä palstalla, onko ne asiat todellakaan niin hyvin.
Mä en kyttää mitenkään ko.nikkiä, mutta ei voi olla huomaamatta jos katsoo hänen viestihistoriaansa ja sitä että aina kun käyn... hän on täällä vaikka ketään muita ei olis. Keskellä yötäkin. Mahtaako edes nukkua välillä.