Yksi nikki on aina täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusilmäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
tiedättekös rakkaat, että ei ole pakko olla aina paikalla. mulla on esim. kaksplus auki noin 15 tuntia vuorokaudesta. en silti istu tässä koko aikaa. käyn vain aina välillä lukemassa ja kommentoimassa

Mutta sairasta se silti on jos koko päivän pitää yhtä sivustoa kytätä. Tällä ko. henkilöllä, jota luulen ap:n tarkoittavan, ei tunnu kyllä olevan hirveästi muuta elämää.

se on surullista että virtuaalimaailma vie oikean elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Ap tarkoittaa varmaan itseään, koska niin tiuhaan hän tuntuu palstalla kirjoittelevan.

Totta. Täällä on näitä ilmeisiä provokatiivisia aloituksia aika paljon. Ap tehtailee niitä kun ei ole muuta elämää.

Toinen ryhmä on niin super typerät kysymykset, että niitä on jonku pakko tehdä massatuotantona.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ap huomannut että ko. henkilö ei tänään tunnu olevan paikalla :D...

No eihän ap voi sillä omalla nikillään nyt kirjootella, kun pitää keskittyä harmaana olemiseen. :'(

Jännää että ko. nikki ei ole ollut täällä mustana sen jälkeen kun aloitin tämän ketjun viime yönä. Äsken kävin piruuttani vilkasemassa. Oliskohan pisin tauko häneltä olla täällä.. tai kyllähän hän nytkin täällä on, ei vaan nikillä. =) Vau, on ollu sitten pieni breikki hänelle!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jännää että ko. nikki ei ole ollut täällä mustana sen jälkeen kun aloitin tämän ketjun viime yönä. Äsken kävin piruuttani vilkasemassa. Oliskohan pisin tauko häneltä olla täällä.. tai kyllähän hän nytkin täällä on, ei vaan nikillä. =) Vau, on ollu sitten pieni breikki hänelle!! :D

Onko sulla webbikamera sen ihmisen kotona?

Juuri huomasin. Taitaa olla pisin tauko häneltä. :D
Jännää että alotti taukonsa yöllä jolloin alotin tämän ketjun.

En usko breikkiin minäkään, täällähän hän varmasti luuraa ja tietää ketä tämä ketju koskee. Mutta hyvä jos tajuaisi jättää palstailut vähäksi aikaa.

En tiedä ketä tässä arvuutellaan, mutta palstalla on monia jotka tuntuu olevan täällä aina. (=lue yhtäaikaa kuin minä). :saint: Kannattaisi varmaan enemän keskittyä siihen olennaiseen, tai vaikkapa hommata elämä. :snotty:

Ja puhun siis itsestäni. :xmas:

Juuri huomasin. Taitaa olla pisin tauko häneltä. :D
Jännää että alotti taukonsa yöllä jolloin alotin tämän ketjun.

Onko sun elämänsisältö kytätä jotain ihmistä ja sen palstailua? Sulla on ilmeisesti joku pakkomielle tähän ihmiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Huiii, miten uskomattoman jännittävä arvuuttelutehtävä! Olisitko ap itse kyseessä?

Kyllä meidän pitää päästä sivulle 10 asti ennen kuin ap voi kertoa kenestä on kyse.

No kyllähän sinäkin tiedät kenestä puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Huiii, miten uskomattoman jännittävä arvuuttelutehtävä! Olisitko ap itse kyseessä?

Kyllä meidän pitää päästä sivulle 10 asti ennen kuin ap voi kertoa kenestä on kyse.

No kyllähän sinäkin tiedät kenestä puhutaan.

No en tiedä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä