Yhyy, Sannaa on kiusattu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Persuilla on koulukiusaajan asenne.
Juuri näin. Olen seurannut näitä persukirjoittelijoita pitkään, ja vaikka politiikassa ja saa ja pitääkin kritisoida, niin juuri persujen keskuudessa mennään henkilökohtaisuuksiin.

Veikkaan, että sieltä löytyy paljon omaan elämään tyytymättömiä ihmisiä, joilla ei ole välineitä ratkoa oman elän elämän ongelmia. Niitä oman elämän "tähtihetkiä" sitten koetaan länttäämällä huono tietokoneeella otettu profiilikuva tai jokin mielikuvitushahmo, naisilla useimmiten jokin kukka tai kotieläin, useimmiten koira, ja sitten annetaan palaa ja purataan pahaa oloa. Vaikuttaa myös monesti siltä, että nämä ihmiset eivät edes tajua, että heidän omassa elämässään on jotakin, jonka voisi kenties itsekin korjata, edes jollakin tasolla.
 
Juuri näin. Olen seurannut näitä persukirjoittelijoita pitkään, ja vaikka politiikassa ja saa ja pitääkin kritisoida, niin juuri persujen keskuudessa mennään henkilökohtaisuuksiin.

Veikkaan, että sieltä löytyy paljon omaan elämään tyytymättömiä ihmisiä, joilla ei ole välineitä ratkoa oman elän elämän ongelmia. Niitä oman elämän "tähtihetkiä" sitten koetaan länttäämällä huono tietokoneeella otettu profiilikuva tai jokin mielikuvitushahmo, naisilla useimmiten jokin kukka tai kotieläin, useimmiten koira, ja sitten annetaan palaa ja purataan pahaa oloa. Vaikuttaa myös monesti siltä, että nämä ihmiset eivät edes tajua, että heidän omassa elämässään on jotakin, jonka voisi kenties itsekin korjata, edes jollakin tasolla.
En tiedä olenko Persukirjoittelija mutta mutta….
…myönnän, että kirjoittelen täällä välillä julkisuuden ihmisistä jotakin sopimatonta, mutta ihan aidosti yritän vain saada ihmisille hymyn huulille, itse nauran suureen ääneen kun jonkun letkautus osuu ja uppoaa.

Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti, et sinä tästä hengissä selviä kumminkaan.
Ja kyllähän tuo julkisuuden henkilöiden meno on välillä tosi koomista - ei siitä pääse mihinkään.
 
Krapulakeijuhan siellä Sannalla vieraili, mitä sitä kiertelemään. 🤷‍♀️

Oma työni ja elämä on sellainen, että en voisi juoda noin paljon, enkä varsinkaan mennä krapulassa töihin. En ole edes koskaan ollut krapulassa, mutta olen nähnyt kun muut ovat.🤮
 
Juuri näin. Olen seurannut näitä persukirjoittelijoita pitkään, ja vaikka politiikassa ja saa ja pitääkin kritisoida, niin juuri persujen keskuudessa mennään henkilökohtaisuuksiin.

Veikkaan, että sieltä löytyy paljon omaan elämään tyytymättömiä ihmisiä, joilla ei ole välineitä ratkoa oman elän elämän ongelmia. Niitä oman elämän "tähtihetkiä" sitten koetaan länttäämällä huono tietokoneeella otettu profiilikuva tai jokin mielikuvitushahmo, naisilla useimmiten jokin kukka tai kotieläin, useimmiten koira, ja sitten annetaan palaa ja purataan pahaa oloa. Vaikuttaa myös monesti siltä, että nämä ihmiset eivät edes tajua, että heidän omassa elämässään on jotakin, jonka voisi kenties itsekin korjata, edes jollakin tasolla.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, miten tunnistat kuka kirjoittajista on persu? Esim. minä en sellainen ole (Vaikka käytinkin tuota somessa nähtyä Darra Marin-ilmaisua), en ole puolueen jäsen enkä heitä myöskään äänestänyt.
 
vierailija
En tiedä olenko Persukirjoittelija mutta mutta….
…myönnän, että kirjoittelen täällä välillä julkisuuden ihmisistä jotakin sopimatonta, mutta ihan aidosti yritän vain saada ihmisille hymyn huulille, itse nauran suureen ääneen kun jonkun letkautus osuu ja uppoaa.

Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti, et sinä tästä hengissä selviä kumminkaan.
Ja kyllähän tuo julkisuuden henkilöiden meno on välillä tosi koomista - ei siitä pääse mihinkään.
Eli sä opetat sun palleroillesi, että on ok somessa kirjoittaa rumasti ihmisistä, koska se on hauskaa.

Ok.
 
vierailija
Sannan ateriaetu oli suhmurointia, asiasta saatiin päätös eli huomautus valtioneuvoston kanslialle:
Mikset ulvonut muiden pääministerien kohdalla? Taviokin teki taas itsensä typeräksi Twitterissä esittäen tietämätöntä tai sitten vain tyhmyyksissään. Sai aika hyvin palautetta ja syystäkin.
 
vierailija
"Elintarvike-etu on ollut käytössä jo ennen Marinia, mutta pääministerit ovat hyödyntäneet sitä vaihtelevasti. Esimerkiksi Antti Rinne (sd) ja Alexander Stubb (kok) eivät hyödyntäneet palvelua. Jyrki Katainen (kok) kertoi käyttäneensä niin sanottua ruokapalvelua kolmen kuukauden ajan. Mari Kiviniemi (kesk) viestitti, että valtioneuvoston kanslialla oli selkeät säännöt, joiden mukaan toimittiin ja vastaavanlainen järjestely oli käytössä."

 
Mikset ulvonut muiden pääministerien kohdalla? Taviokin teki taas itsensä typeräksi Twitterissä esittäen tietämätöntä tai sitten vain tyhmyyksissään. Sai aika hyvin palautetta ja syystäkin.
Miksi sinä oletat, etten ole kritisoinut muiden pääministerien hölmöilyjä heidän aikanaan, kun nimenomaan olen? Voin lohduttaa sinua ja todeta, ettei Sanna huonoin ole, ainakin J. Käteinen oli surkeampi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En tiedä olenko Persukirjoittelija mutta mutta….
…myönnän, että kirjoittelen täällä välillä julkisuuden ihmisistä jotakin sopimatonta, mutta ihan aidosti yritän vain saada ihmisille hymyn huulille, itse nauran suureen ääneen kun jonkun letkautus osuu ja uppoaa.

Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti, et sinä tästä hengissä selviä kumminkaan.
Ja kyllähän tuo julkisuuden henkilöiden meno on välillä tosi koomista - ei siitä pääse mihinkään.
Olet tyypillinen veteraanipissis koulukiusaaja.
 
Olet tyypillinen veteraanipissis koulukiusaaja.
Kiusasin niitä jotka kiusasivat heikompia, joskus vedin pataan.🤷‍♀️
Olin nuorena väkivaltainen, olen kyllä kasvanut siitä jo pois. Vain hätätapauksissa saattaa tumppu heilahtaa tai tossu nousta.

Pidän heikompien puolta. Päättäjät ansaitsevat kritiikkiä jos hassaavat meidän rahoja, eivätkä huolehdi heikommista. Ja kyllä heistä saa tehdä huumoria.
 

Yhteistyössä