niin eikös sun painosi ollut yli sata kiloo, varmasti olisit tyytyväinen. =)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olisin todella tyytyväänen painoon ja pituuteen, mutta tissit olisivat liian pienet.
Niin no mä en tarkoittanut et toi ois sen painoiselle huono paino, vaan lähinnä sitä tunnetta, mikä tulis, ku olis yhtäkkiä 20 kiloa painavempi ja yli 10 senttiä pidempi. Ei ehkä sopis päälle muut vaatteet ku joku saunatakki eikä oikeen tuntuis kotoisalta. Paitsi ne rinnat varmaan tuntuis yhä aika samalta.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin, mutta mikäs se sun pituus olikaan...Ei mun muistaakseni 165cm ja usiemman sentin vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä säkin olisit, jos joku aamu painaisit liki 20 kiloa enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:justAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oisin järkyttynyt paisumisestani! Onneksi sentään rinnat ei ois paljoo kasvanut.
Ei ole yli sata kiloa. Mitä tämä piti tähän vetää esille. Kumma kun mä en saa mihinkään vastata vaan heti pitää olla aukomassa päätään.Alkuperäinen kirjoittaja =):niin eikös sun painosi ollut yli sata kiloo, varmasti olisit tyytyväinen. =)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olisin todella tyytyväänen painoon ja pituuteen, mutta tissit olisivat liian pienet.
nii juu ja laihtunu kaks kiloa, ne olis ne tissit, yhyyyyy!Alkuperäinen kirjoittaja maumau:parahtaisin itkuun koska olisin kasvanu kaks senttiä ja menettäny ihanat tissini! (c75)
TÖRKEEN LÄSKI!? SIIS EI TODELLAKAAN OLE165 cm/60 kg olis törkeen läski kyl