Yhtenä aamuna herättyäsi mittasi olisivat:

• Viestiketjun aloittaja cm
  • Ensimmäinen viesti
Pusse
Sekoaisin onnesta!
Olisin kasvanut viisi senttiä, laihtunut yli 20 kiloa ja, oletuksella että nuo a-kupin rinnat olisivat ihan ok:n näköiset, saanut rumien keskikokoisten eriparisten roikkuvien rintojeni tilalle oikeat tissit, koosta viis. Mies kyllä tykkäis noista muista muutoksista, mutta tuo rintojen muutos saattais järkyttää... :D

isorintainen
Varmaan kattosin alas ja miehtisin että mihin mun tissit on karonneet. Ja sitten lähtisin osteleen kaihkia näpsäköitä toppeja, joita voin nyt pitää ilman rintsikoita.

vieraana
Hmm. Pitutta ois lähtenyt 2 cm, painoa 5 kiloa, mutta rinnoista olisikin sit lähtenyt täytettä vähän enemmän (nyt 80DD/E) eli enpä olisi kovinkaan tyytyväinen :) Mä tykkään mun tisseistä :D

Olisin lyhyempi...mutta saman painoinen. Hyvät mitathan nuo on. Pienet rinnat olisi nätimmät koska ne ei myöskään niin helpolla vanhetessa lörpähdä. Pienirintaiset ovat myös aina hoikemman/siromman näköisiä. :)
Olisin oikein tyytyväinen!

winks
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oisin järkyttynyt paisumisestani! Onneksi sentään rinnat ei ois paljoo kasvanut.
165 cm/60 kg olis törkeen läski kyl :eek:
Tässähän kysyttiin suhtautumista yön muutoksiin. Jos oli edellisenä päivänä huomattavasti hoikempi, niin kyllä tuo saattaa tuntua hieman 'pullealta' olotilalta.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:
Oisin järkyttynyt paisumisestani! Onneksi sentään rinnat ei ois paljoo kasvanut.
just :whistle:
Kyllä säkin olisit, jos joku aamu painaisit liki 20 kiloa enemmän.
Niin, mutta mikäs se sun pituus olikaan...Ei mun muistaakseni 165cm ja usiemman sentin vähemmän.

Yhteistyössä