Herra Ekko ei mitään vinkujia ees kattelis.
Niino, onnee, ku oot suosittu niiden parissa. Sama kuin itse menis jonneki ghanalaiselle uimarannalle...
Mut onneks ei tartte. Oma mies palvoo mua ja saisin halutessani huomiota muiltaki suomalaisilta ukoilta, mutta ei kiinnosta
Haluan Ekko onnitella sua sun erinomaisesta suojamekanismistasi. Tuolla pärjäät todella pitkälle
Sillä eihän tosiaankaan yksikään terve ja viriili heteromies vilkaisekaan sorjien, iloisten, vitivalkoisten, helmimäisen täydellisellä purukalustolla hymyilevien, päivettyneiden, mustatukkaisten ja säihkysäärinaisten perään. Hyi olkoon
Ja kiitti onnitteluista. Mutta kyllä on viimeisten viikkojen sisään suorastaan hämännyt miksi jopa 2-3kymppiset viehättävät suomalaisneidot katsoo meitsiä kesämestoissa suoraan silmiin. Hymyilevät ja nyökkäävät, mutta en oo lähestynyt heitä sen kummemmin kun oon vaan varttisinkku poikamies, jolle vaan Annie merkkaa niin paljon.
Pyynnöstänne kirjoitan heistä lisää joku pv myöh analyysini että miksi?
En ole varma?
Tänäänkin annoin Annien pyynnöstä öljyhierontaa rasittuneille selkälihaksilleen. Molemmat nauttivat ilman tuhmuuksia