vierailija
… on kolmen kimppaa luvassaOijoi, jos tuut suomeen niin...
… on kolmen kimppaa luvassaOijoi, jos tuut suomeen niin...
Onks muilla samaa kuin mulla, että lomilla nukkuu niin sikeästi, ettei muista edellispäivänä laatimaansa ohjelmaa seuraavalle päivälle?
Siis en ohjelmoi täyteen lomiani, mutta aina on jotain pientä asiointia jossain...
veikkaan että se ohjelma on herra kaikua vartenMiksi ihmeessä laadit ohjelman lomapäivälle?
Tarttee ruokaa, parturia (työt lähenee ja näytän joltain pallotuijalta), sit on pakko asioida pankkitädin kans.Miksi ihmeessä laadit ohjelman lomapäivälle?
Nii, kunnon milffit pitää ukkonsakin kiireisenä.veikkaan että se ohjelma on herra kaikua varten
ka selvähän seNii, kunnon milffit pitää ukkonsakin kiireisenä ja pallit tyhjinä.
Vois ollakin. Mun mies saattas suostua.… on kolmen kimppaa luvassa
Vois olla riski, että jäisit huomiotta kun alkomaa ja sun ukkelis painais menemäänVois ollakin. Mun mies saattas suostua.
Mulle ainakin laaditaan ohjelma, eikä multa edes kysytä!veikkaan että se ohjelma on herra kaikua varten
AijaiVois olla riski, että jäisit huomiotta kun alkomaa ja sun ukkelis painais menemään
Hetken tuo "pallotuija" sai epäilemään, että paljastit itsesi. Sitten kuitenkin huomasin, että tarinan pallotuija on 34-v, eli ehkä 15 vuotta sinua nuorempi?Tarttee ruokaa, parturia (työt lähenee ja näytän joltain pallotuijalta), sit on pakko asioida pankkitädin kans.
Tuijasta tuli aika vetävän näköinen ja ennen kaikkea terveen näköinenHetken tuo "pallotuija" sai epäilemään, että paljastit itsesi. Sitten kuitenkin huomasin, että tarinan pallotuija on 34-v, eli ehkä 15 vuotta sinua nuorempi?
Tuija, 34, kyllästyi peilikuvaansa ja laihdutti 25 kiloa - on nyt pin up -malli
Vantaalainen Tuija kuvailee olleensa aiemmin sisätiloissa viihtyvä sohvaperuna, jolle liikunta ei maistunut. Reilu vuosi sitten hän laittoi elämänsä remonttiin. Laiskottelu jäi, ruokavalio muuttui ja samalla myös kilot karisivat.www.iltalehti.fi
Ei, olet ainoa...Onks muilla samaa kuin mulla, että lomilla nukkuu niin sikeästi, ettei muista edellispäivänä laatimaansa ohjelmaa seuraavalle päivälle?
Siis en ohjelmoi täyteen lomiani, mutta aina on jotain pientä asiointia jossain...
Kiva nähdä suakin!Ohhoh, osasin viä laittaa kuvan
On ollut muka niin kiirusta ja joka paikassa juoksemista ettei oo muka kerinny tulemaan tänne tai ainakaan kirjotteleen mitään.Kiva nähdä suakin!
Ja se oli Pocahontas, noita Amerikan alkuperäisaasialaisia....Ohhoh, osasin viä laittaa kuvan
ei nuissakaan silimä sairastaJa se oli Pocahontas, noita Amerikan alkuperäisaasialaisia....
Ihanan gifin laitoit. Siinä jokoEi, olet ainoa...
-rasse-Ekko lyttää nyt jo uutta kohdetta, inkkareitakinIhanan gifin laitoit. Siinä joko
-Tsaina yrittää miettiä asioita mut toteaa kättä heilauttaen "hihii, meni yli hilseen"
- Annie vihdoin jättää @setis :lle jäähyväiset ja palaa kotikonnuille saalistamaan kolmikymppistä samuraita
Kai se sulle lirkuttaa mitä tahansa. Sitten kun se kohtaa kolmikymppisen samurainsa, lirkuttelee se sille.-rasse-Ekko lyttää nyt jo uutta kohdetta, inkkareitakin
Ja pitää taas tuottaa, nyt pilkka-tomahawkin heittäjälle pettymys, oon näistä kirjoitellut ennenkin.
-Annien mielestä miehen pitää olla väh 20 v häntä vanhempi. Tää on aika yleistä tsainoille, joten miehet herätys!!! Hankkiutukaa eroon tylsistä pihtariekoistanne ja hommatkaa ystävällinen, iloinen ja kuuma tsaina
Annie puhui yhteisestä tulevaisuudesta jo noin vuosi sitten. Asustellaan talvikk:t siellä meren rannalla 30 asteen lämmössä, not bääd
On kiva olla suosittu. Tänään thaikku Soriya kyseli, mitä teen nyt vkl. Olen vapaa, wink wink. Tapailen siis kahta ihqua tsainaa nykyisin
Kyllä meitsin kelpaa
Lahjakasta ja pelonsekaista itsepetosta kun ekkolan hra on jäänyt kiinni niin monta kertaa hehkeiden ja hymyilevien minimekkotsainojen perään (ja kiinteiden omppuperienkin ) vilkuilemisesta (josta kotosalla on jo 20 v väh)Kai se sulle lirkuttaa mitä tahansa. Sitten kun se kohtaa kolmikymppisen samurainsa, lirkuttelee se sille.
"On kiva olla suosittu"....ööö....ootko sä koskaan ollu suomalaisten naisten silmissä suosittu?
Ei ole mutta Ekon ilkeän alepamaisen lyttäysyrityksen (hänellekin niin tyypillisen) takia piti vaan kommentoida, että olen kelvannut tosi monille suomineidoillekin urani aikana. Ja maailman luotettavin viisari on aina osoittanut että jokainen neito on viehättänyt minua kovasti, aah tätä elämääonk tämtti epäsuosittu ja vähäkaatoinen jotenki huanompi ihminen?