Nyt kuuklettamaan n*ggerien sormiaJuu, tuo musta sormi ja pinkki iho kynnen alla on kyllä aika jännä
Nyt kuuklettamaan n*ggerien sormiaJuu, tuo musta sormi ja pinkki iho kynnen alla on kyllä aika jännä
Mistäs hyvästä se sulle myönnettäisiin?Määki haluun pokaalin
Tulee parempi mieliMistäs hyvästä se sulle myönnettäisiin?
Omavaltaisesti myönnän tämän palkinnon Kalamiehelle.Tulee parempi mieli
höh, pitääkö tehä muka jotain hyyää että saa pokkaalin?Mistäs hyvästä se sulle myönnettäisiin?
Ei sitä tyhjäntoimittelijoille myönnetä. Mutta oisitkos ansioitunut jossain?höh, pitääkö tehä muka jotain hyyää että saa pokkaalin?
tais jäädä meikältä saamatta
Mä katoin että jollain on roikkuva pylly.Omavaltaisesti myönnän tämän palkinnon Kalamiehelle.
Vähän on tynnyrimäinen vartalo, kun kattoo mistä kädet lähtee.Mä katoin että jollain on roikkuva pylly.
ansioluetteloni on yhtä pitkä kuin luettelo ruåtsalaista sotasankareistaEi sitä tyhjäntoimittelijoille myönnetä. Mutta oisitkos ansioitunut jossain?
Voidaan me palkita sut PaPaPa-palkinnolla, eli Parkkiintunut PalstaPappa.
Mutta voisit kehua ainaki ruotsalaista sotalaivateollisuutta.ansioluetteloni on yhtä pitkä kuin luettelo ruåtsalaista sotasankareista
Mukavaa viikonloppua teillekin!Moro viimeinen päivä työpajalla ennen lomaa ja mä makailen soffalla. Tein kyllä vähän käsitöitä.
Olkapään kiertäjäkalvosimen tulehdus vaivaa yhä. Keskiviikona kävin 2 kerran fysioterapiassa ja lääkäri pisti 2 kortisonipiikin ja viikon kuuri vielä uudestaan kiputulehduslääkettä ja ei saisi edelleenkään rasittaa kättä. Paitsi jännittäö käden/olkapään lihaksia ohjeiden mukaan.
Kolmen viikon päästä uusi käynti.
Onneksi on ollu pari viileämpää ja sateista päivää/yötä niin vähän paremmin saanu pari yötä nukuttua.
Mukavaa viikonloppua muruille.
Sinusta tippuneita hikipisaroita?Tuokiokuva työmaalta.
Hyvät viikonloput myöskin.Moro viimeinen päivä työpajalla ennen lomaa ja mä makailen soffalla. Tein kyllä vähän käsitöitä.
Olkapään kiertäjäkalvosimen tulehdus vaivaa yhä. Keskiviikona kävin 2 kerran fysioterapiassa ja lääkäri pisti 2 kortisonipiikin ja viikon kuuri vielä uudestaan kiputulehduslääkettä ja ei saisi edelleenkään rasittaa kättä. Paitsi jännittäö käden/olkapään lihaksia ohjeiden mukaan.
Kolmen viikon päästä uusi käynti.
Onneksi on ollu pari viileämpää ja sateista päivää/yötä niin vähän paremmin saanu pari yötä nukuttua.
Mukavaa viikonloppua muruille.
Ilmeisesti se on ihan sopiva, luonto kun pyrkii tarkoituksenmukaisuuteen.algomalla on 7 tomaattipuuta kasvamassa ja niissa yhteensa 8 tomaattia kypsymassa. Onko se vahan vai paljon vai juuri sopiva maara?
Vettä ripsi.Sinusta tippuneita hikipisaroita?
Mummi sanoi aina, että hiki laiskan syödessä, kylmä töitä tehdessäVettä ripsi.
algomalla on 7 tomaattipuuta kasvamassa ja niissa yhteensa 8 tomaattia kypsymassa. Onko se vahan vai paljon vai juuri sopiva maara?
Mikäli tähän ei sisälly Algomalle ominaista ovelaa vitsiä, on tuo kyllä todella vähän. Minulla avomaalla kasvavissa runkotomaateissa on jo 4-5 terttua/kasvi, 4-15 tomaattia/terttu. Kypsiä pääsee jo poimimaan päivittäin.Ilmeisesti se on ihan sopiva, luonto kun pyrkii tarkoituksenmukaisuuteen.
Jotakin on kuitenkin jossain vaiheessa mennyt pieleen. Jokaisen kasvin kun pitäisi tuottaa vähintään yksi terttu, jossa niitä yleensä on, lajista riippuen kahdesta jopa pariinkymmeneen.