Tai kuten Caesar "sinäkin Brutukseni pissaat istualteen".Aijaahas, ite menen veni vidi vici tyylillä
Tai kuten Caesar "sinäkin Brutukseni pissaat istualteen".Aijaahas, ite menen veni vidi vici tyylillä
Mutta voimaantuneet naisethan pissivät seisaaltaan.... Et kai sinä ole muuttunut nynnyksi?Tai kuten Caesar "sinäkin Brutukseni pissaat istualteen".
Pistä WAYritin laittaa @Elena777 :lle yksäriä, mut siinä luki että "et voi laittaa Ellulle viestiä".
Ei mulla mitään tärkeetä ollu...
En anna kellekään palstalaiselle numeroani.Pistä WA
no voi kilin v1ttu, oonko elätelly toiveita ihan turhaanEn anna kellekään palstalaiselle.
Siinä tulis vaan kauheesti kuluja...rahaa tuhlaantuis kortsuihin, sit se ois kauheeta hapentuhlausta ilmakehän takia, sit kun mä en asuinpaikkaani paljastais niin joutuis vinguttaa VR:n sarjalippuja jonneki Koitelin koskille ja Aurajoen kupeeseen ja joittenki nunnukoiden sydänmaille ja lentää Känädään....eijeijei.no voi kilin v1ttu, oonko elätelly toiveita ihan turhaan
Olisi kannattanut suhtautua kunnioittavammin kaunisvartaloisiin pienitissisiin (kissa)naisiin.... Siis sellaisiin, joilla on aasialainen fysiikka.Yritin laittaa @Elena777 :lle yksäriä, mut siinä luki että "et voi laittaa Ellulle viestiä".
Ei mulla mitään tärkeetä ollu...
Ei mulla Elluskan kanssa riitaa ole, enkä oo sitä aharistellu...no, se voi kirjoitella mulle.Olisi kannattanut suhtautua kunnioittavammin kaunisvartaloisiin pienitissisiin (kissa)naisiin.... Siis sellaisiin, joilla on aasialainen fysiikka.
Minulta tuo viestin laitto Elenalle onnistuu....
Ehkä olisi pitänyt?Ei mulla Elluskan kanssa riitaa ole, enkä oo sitä aharistellu...no, se voi kirjoitella mulle.
hyvä pointti, naisen pito on nuukalle miehelle ihan liian kallistaSiinä tulis vaan kauheesti kuluja...rahaa tuhlaantuis kortsuihin, sit se ois kauheeta hapentuhlausta ilmakehän takia, sit kun mä en asuinpaikkaani paljastais niin joutuis vinguttaa VR:n sarjalippuja jonneki Koitelin koskille ja Aurajoen kupeeseen ja joittenki nunnukoiden sydänmaille ja lentää Känädään....eijeijei.
Kauheen stressaava elämäntapa. Sit ois ruisleipämainoksessa "Reissunaista vaistot vie, älä kysy minne johtaa tie..."
joo, se hillatuutti ei oo olleskaan hassumpiMun suosikkituutti eli Valion juhlatuutti/lakkatuutti on äänestetty parhaimmaksi.
Paras jäätelötuutti on tässä, jos suomalaisilta kysytään – lähes 20 000 äänesti, tulos oli selvä
Pakastealtaiden parhaimmisto on selvillä. Kärkisijat jakautuivat klassikoille, mutta listalla on myös maukkaita uutuuksia.www.is.fi
Monet Valion ja Fazerin alkuperäisistä mauista on parhaimpia...tai sit oon vaan lapsena niin tottunu niihin. Mutta esim.Valion perus-mansikkatuutissa on niin hienostunu maku, että sitä ei löydä mistään.
Taitaa sun tuuttis olla tätä osastoa...joo, se hillatuutti ei oo olleskaan hassumpi
nyt tiiän millä yritän hurmata yhen ellin mistä oon aatellu laittaa salarakkaan
no hyvä että et ottanut puheeksi Werthers OriginalsejaTaitaa sun tuuttis olla tätä osastoa...
Papan suklaapatukat - herkkuhetkiin Kakkutukusta
Papan suklaapatukat on rasia, josta riittää herkutteluun useammaksi kerraksi. Nämä Kakkutukun patukat sisältävät 88 % aitoa belgialaista maitosuklaata.www.kakkutukku.fi
Niin, sandaalit ovat siitä kätevät että vesi pääsee valumaan pois kengistä...V1tut täällä mitään työtä tehdä voi!
Tulee miinusmerkkinen päivä. Menen kauppakeskuskeen (hyh!) etsimään uusia sandaaleita.
KiitosPäivän aforismi.
Seuraavan 2 viikon sää on kuin esivaihdevuosi-ikäisen naisen menkat. Epäsäännöllistä tihuuttamista.
(Ei kestä kiittää tästä kirjallisuuden helmestä )
Toinen aforismi, joka sopii mun päivään.Päivän aforismi.
Seuraavan 2 viikon sää on kuin esivaihdevuosi-ikäisen naisen menkat. Epäsäännöllistä tihuuttamista.
(Ei kestä kiittää tästä kirjallisuuden helmestä )
Onnittelut, saat pokaalin palstan oudoimpien kuvien kavalkadista viimeisen 10 vuoden ajalta.Kiitos
Meillä on viime päivinä pariin otteeseen satanut reippaamminkin (varmaankin kuvaukseksi sopisivat 25-vuotiaan menkat), mutta ei vielä liikaa, koska oli niin kuivaa. Tuuli teki hieman tuhoja.
kivoja kissanleluja 25-vuotiaan naisen kissalle
Juu, tuo musta sormi ja pinkki iho kynnen alla on kyllä aika jännäOnnittelut, saat pokaalin palstan oudoimpien kuvien kavalkadista viimeisen 10 vuoden ajalta.