Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Heeei, ennen kun starttaan miniloman viettoon niin kerronpa teille yhden jutun!

Jäin kahvilassa suustani kiinni!
Siis ihan tuntemattoman vanhemman rouvan kanssa jäin turinoimaan ja hän kertoi yksityiskohtaisesti Ahlströmin suvun salaisuuksista ja perheestä tunnin mittaisen tarinan! Hän oli aikoinaan piikomassa heille lähes 20-vuotta!🤩

Ihmiset ovat ihania ja vanhemmissa ihmisissä on taikaa!❤🥰🤩
Voi kun itsekin olisi saanut elää tuota aikaa!❤

Ei mulla muuta, nyt lähen ajelemmaan!

Jos minua ei näy niin haluan toivottaa jo nyt hyvää itseppäisyyspäivää kaikille!❤🇫🇮❤
(edellistä Suomea kunnioittaen - silloin kun meillä oli vielä päätäntävaltaa omista asioista)
 
Heeei, ennen kun starttaan miniloman viettoon niin kerronpa teille yhden jutun!

Jäin kahvilassa suustani kiinni!
Siis ihan tuntemattoman vanhemman rouvan kanssa jäin turinoimaan ja hän kertoi yksityiskohtaisesti Ahlströmin suvun salaisuuksista ja perheestä tunnin mittaisen tarinan! Hän oli aikoinaan piikomassa heille lähes 20-vuotta!🤩

Ihmiset ovat ihania ja vanhemmissa ihmisissä on taikaa!❤🥰🤩
Voi kun itsekin olisi saanut elää tuota aikaa!❤

Ei mulla muuta, nyt lähen ajelemmaan!

Jos minua ei näy niin haluan toivottaa jo nyt hyvää itseppäisyyspäivää kaikille!❤🇫🇮❤
(edellistä Suomea kunnioittaen - silloin kun meillä oli vielä päätäntävaltaa omista asioista)

milloin Suomi muka on voinut päättää itse?
 
Algomalassa alkoi joulusiivous.
Ostin uuten dust sukkerin.
Siinä tuli vaikeus samalla kertaa. Olis se mun pitänyt tajuta jo aikaisemmasta kokomuksesta.
Annahan olla, kun kerron vaikeuteni.
Tuosa
Mustan perjantain aikoihin meinasin ostaa uutet housut, kun olivat niin halapahintaset. Sitte kuitenki katon vaatekaappiin ja huomasin, ettei ne housut sinne mahtukkaan. ( mulla on toiset housut, joita pitän päälläni)
Ja sitte, vastekaappia ei voi jatkaa, kun talossa ei ole tilaa. Tontissa olisi tilaa jatkaa taloa, mutta kun on talvi ja kylmä niin en ala siihen touhuun. Jos sitten vaikka keväämmällä.
Nyt on sama v… n vaikeus tuon imurin kans, se ei sovi mihinkään.
Pitääkö se ottaa yöksi viereen?

On niitä muillakin vaikeuksia elämässä kuin kilttiksellä
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Algomalassa alkoi joulusiivous.
Ostin uuten dust sukkerin.
Siinä tuli vaikeus samalla kertaa. Olis se mun pitänyt tajuta jo aikaisemmasta kokomuksesta.
Annahan olla, kun kerron vaikeuteni.
Tuosa
Mustan perjantain aikoihin meinasin ostaa uutet housut, kun olivat niin halapahintaset. Sitte kuitenki katon vaatekaappiin ja huomasin, ettei ne housut sinne mahtukkaan. ( mulla on toiset housut, joita pitän päälläni)
Ja sitte, vastekaappia ei voi jatkaa, kun talossa ei ole tilaa. Tontissa olisi tilaa jatkaa taloa, mutta kun on talvi ja kylmä niin en ala siihen touhuun. Jos sitten vaikka keväämmällä.
Nyt on sama v… n vaikeus tuon imurin kans, se ei sovi mihinkään.
Pitääkö se ottaa yöksi viereen?

On niitä muillakin vaikeuksia elämässä kuin kilttiksellä

Tunge se sängyn alle.
 
Algomalassa alkoi joulusiivous.
Ostin uuten dust sukkerin.
Siinä tuli vaikeus samalla kertaa. Olis se mun pitänyt tajuta jo aikaisemmasta kokomuksesta.
Annahan olla, kun kerron vaikeuteni.
Tuosa
Mustan perjantain aikoihin meinasin ostaa uutet housut, kun olivat niin halapahintaset. Sitte kuitenki katon vaatekaappiin ja huomasin, ettei ne housut sinne mahtukkaan. ( mulla on toiset housut, joita pitän päälläni)
Ja sitte, vastekaappia ei voi jatkaa, kun talossa ei ole tilaa. Tontissa olisi tilaa jatkaa taloa, mutta kun on talvi ja kylmä niin en ala siihen touhuun. Jos sitten vaikka keväämmällä.
Nyt on sama v… n vaikeus tuon imurin kans, se ei sovi mihinkään.
Pitääkö se ottaa yöksi viereen?

On niitä muillakin vaikeuksia elämässä kuin kilttiksellä
Sopisikohan tähän päivän mietelause, tukekaamme toisiamme, yhdessä teemme vaikeista asioista mahdottomia?
 
Uudet lääkkeet oksettaa ja vei yöunet kokonaan,toinen lääke taas väsyttää päivällä.
huoh. Viimein saatiin tehtyä kuntoutustukihakemus ja lääkärin b-lausunto sekä työpajalla työ ja toimintakykyarvio.
 
eipä siirrellä maalitolppia kesken pelin
No en minäkän täällä ole ranteita auki vetelemssä. Usko tulevaan on vahva ja asioilla on tapana järjestyä, mutta näiden vieraiden päätösten vuoksi suomalaisten elintaso, turvallisuus ja terveys ovat heikentyneet. Edellämainittujen tulisi olla yhtä tai jopa parempaa kuin muilla pohjoismailla.
 

Yhteistyössä