K
karo_k
Vieras
Heippa!
Minulla olisi tälläinen ongelma kuin.
Aun Helsingissä ja mieheni Tampereella. Olemme suunnitelleet että muuttaisimme yhteen. Mieheni on sitä mieltä että asia on ihan ok, mutta haluisi kumminki vielä miettiä asiaa.
No sovittiin että mietitään nyt vielä.
Olen hakenut töihin tampereelle ja hän on myöskin tietoinen siitä. Nyt sitten tänään tuli soitto jossa pyydettiin minua työhaastatteluun. Kerroin tästä miehelleni ja hän sanoi ensin että hyvä homma. sitten kun kerroin että paikka on tampereella hän meni vähän hiljaiseksi ja sanoi vaan että "ahaa". Yritin siinä sitten selittää että en ole änkeämässä sinne hänen asuntoonsa ennenkuin hän on ihan varma että haluaa minut sinne. Siihen miés sitten tokaisi että kyllä se sopii että tulet. mikäs siinä.
En haluaisi alkaa ahdistaa häntä ajatuksella jos hän ei olekkaan aivan täysillä mukana.
Työpaikka on tosi hyvä, mutta ei kait hän pelästy jos otan paikan vastaan? (ei tarkota sitä että muuttasin heti hänen luokseen, voisin täältä käsin käydä töissä tai keksi jotain muuta, vaikka ei kuulostakkaan mitenkään realistiseltä)
Minulla olisi tälläinen ongelma kuin.
Aun Helsingissä ja mieheni Tampereella. Olemme suunnitelleet että muuttaisimme yhteen. Mieheni on sitä mieltä että asia on ihan ok, mutta haluisi kumminki vielä miettiä asiaa.
No sovittiin että mietitään nyt vielä.
Olen hakenut töihin tampereelle ja hän on myöskin tietoinen siitä. Nyt sitten tänään tuli soitto jossa pyydettiin minua työhaastatteluun. Kerroin tästä miehelleni ja hän sanoi ensin että hyvä homma. sitten kun kerroin että paikka on tampereella hän meni vähän hiljaiseksi ja sanoi vaan että "ahaa". Yritin siinä sitten selittää että en ole änkeämässä sinne hänen asuntoonsa ennenkuin hän on ihan varma että haluaa minut sinne. Siihen miés sitten tokaisi että kyllä se sopii että tulet. mikäs siinä.
En haluaisi alkaa ahdistaa häntä ajatuksella jos hän ei olekkaan aivan täysillä mukana.
Työpaikka on tosi hyvä, mutta ei kait hän pelästy jos otan paikan vastaan? (ei tarkota sitä että muuttasin heti hänen luokseen, voisin täältä käsin käydä töissä tai keksi jotain muuta, vaikka ei kuulostakkaan mitenkään realistiseltä)