Yhdyntä ja ylävatsa kivut.

18.12.2008
85
0
6
Heips! Mulla menossa tänään rv. 8+5.
Yhdyntä tuottaa kipua, varsinkin jos sattuu menemään liian syvälle. Onko muilla ollut alussa samanlaista kipua?
Lisäksi ylävatsa on ollut todella kipeä. Öisin tulee nukuttua todella huonosti...ja aamuisinkin kipu on kova. Mistähän mahtaisi johtua?
Epäilin itse, että kyseessä voisi olla närästys...mutta voiko se tehdä näin kovan kivun?

Mulla ekassa keskenmenossa alkoi tuolla tavalla keskenmeno.Viikko meni kipuillessa ja sitten alkoi pieni vuoto joka muuttui isoksi vuodoksi.Tosin voi olla vain sitä alkuraskauden kiinnittymistä sun muuta.Kannattaa varmaan kuitenkin kysyä jostain neuvolasta tai lääkäristä jos mietityttää.Toisethan muuten ei voi harrastaa yhdyntää ollenkaan tiettyinä raskauden aikoina joten voi olla vain siitä johtuvaa.Tai sitten pitää sanoa sun miehellesi ettei tulisi niin syvälle jos vaikka auttaisi.

Minuu on sattun silloin tällöin peittoi pöllytelles vaikken oo raskaana ollukkaa.

Ja närästäes minuu sen lisäks että pallea koskee kauheest, nii on sellast painon tunnetta kurkus tai siin välil.

Yhteistyössä