Yhdessäoloaikaa parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gnaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gnaa

Vieras
MInkä verran teidän mielestänne hyvässä parisuhteessa vietetään aikaa yhdessä? Siis keskimäärin, tietenkin töissäkäynnit poislaskien.

Jos asutaan yhdessä, mennäänkö joka ilta yhdessä nukkumaan? Vai niin, että toinen tulee jostain menoista kun tulee ja itse olet jo nukkumassa, tai toisinpäin, ja vain ihan joskus harvoin (1 krt vko) yhdessä nukkumaan?

Jos ei asuta yhdessä, mutta ollaan vakavassa suhteessa, nähdäänkö kerran viikossa vai seitseman kertaa viikossa?

Mulla tuntuu olevan ihan hukassa tää juttu. Viime viikolla nähtiin kaksi kertaa, ti iltana yhdeksästä eteenpäin ke aamun töihinlähtöön ja ke iltana sama juttu. Siinä koko viikon yhdessäolo, ja musta se on vähän, mutta olenko sittenkin väärässä? Yhdessä oltu 3 v., yhteen muutto kuukauden päästä edessä. Tätä menoa ei kyllä taida olla, musta tämä tuntuu niin kummalta.

Meillä mennään nukkumaan sillon kun halutaan eikä kummallakaan ole mitään harrastuksia jossa pitäisi yötämyöten losuta, nähdään ja jutellaan sitten kun nähdään ja jutellaan vaikkakin joka ppäivä, miksi pitää sanoa että tarvii 2keskistä aikaa? Eihän reissuhommissa kukevillakaan ole juuri koskaan 2keskistä aikaa eli ne on varmaan sitten huonoja pareja?

en tarkoita edes kehden keskistä aikaa, vaan että siis yleensä NÄHDÄÄN. Ei me nähdä kuin silloin, kun ollaan samassa paikassa, jos toinen on jossain ja toinen jossain muualla niin silloin ei nähdä. Ollenkaan. Tätä siis juuri haen, että kuinka usein pitäisi yleensä edes NÄHDÄ? Itse haluaisin useammin kuin 2 krt vko, ja kalastan juuri sitä, että olenko sittenkin liian vaativa.

erfg, vastasit, että te näätte ja juttelette joka päivä. Sullahan on sitten asiat hyvin!

jutellaan jos on asiaa eikä meillä aina ole asiaa toisille, voi mennä viikkokin että ei puhuta mitään, joskus seksikin menee ihan puhumatta y6htään mitään, hoidetaan hommat ja laitetaan nukkumaan, elämä on simppeliä kun sen oikein oivaltaa.

jos oltais silti samassa kodissa. Mutta kun siis ei KERTAKAIKKIAAN NÄHDÄ, ei olla samassa tilassa lainkaan kuin ehkä kaksi kertaa viikossa. Ei puhumatta tai puhuen, ei OLLENKAAN...

me taidetaan olla aika omituinen pari kun ollaan lähes kaikki vapaa aika yhdes. eli mennään nukkuun yhdes 7 iltana viikos, joskus mies jää tekeen koulu hommia koneelle. syödään yhdes aamupala, päivällinen iltapala ja jos miehel koulusta vapaata tms niin päiväkahvi on yhdes ja lounas. mulla on kaks harrastusta jotka on joka toinen viikko ja mies harrastaa tuolla meidän pellolla aina kun sää sallii. kylässä käydään yhdes lähes aina, joskus käyn yksin päivällä.

eli me ollaan aina yhdes, meillä on älytömän mukavaa yhdes, eikä kummallakaan ole tarvetta olla jossain muualla jonkun muun kanssa. näin on hyvä. ei yhdessä olot on siis silloin kun mies koulus, mä harrastuksis tai joku trailerin hitsaus kaverin tykönä. mut näitä aika harvoin

Kuumimmat

Yhteistyössä