Yhdenyönjuttu julkkiksen kanssa

• Viestiketjun aloittaja stupido
  • Ensimmäinen viesti
stupido
En tiedä tarkkaan mikä on varsinainen ongelmani: se, että harrastin seksiä julkkiksen kanssa vai se, että kyseessä tosiaankin oli vain one night stand (eikä oikeastaan edes koko yötä).

Tästä on aikaa jo reilu viikko ja asiaa vaivaa minua yhä. Koen itseni älyttömän hyväksikäytetyksi, vaikka itse olin aivan suostuvainen seksiin ja tiesin, mikä jutun pointti oli. En ole pahemmin harrastanut yhdenyönjuttuja, joten nämä tuntemukset ovat aivan uusia minulle. Minua suututtaa ja ärsyttää, että menin tekemään niin, mutta samalla olen järjettömän ihastunut tähän mieheen. Jos kumppanini olisi ollut Matti Meikäläinen, voisin ehkä yrittää ottaa yhteyttä häneen, jotta saisin vähän purettua näitä fiiliksiä, mutta tähän herraan ei kyllä paljon kontaktia oteta, sillä siinä ei luonnollisestikaan hirveästi puhelinnumeroita kyselty. En kyllä muutenkaan voisi alkaa stalkata kyseistä miestä, tuskin mies edes muistaa minua niiden monien naisten joukosta.

Miten tästä voisi päästä yli? Asia vaivaa minua ihan todella.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
anna ajan kulua :xmas:
Alan olla jo ahdistunut, kun olen kehittänyt tästä jonkinlaisen neuroosin itselleni. Juttu pyörii jostakin syystä koko ajan mielessä ja tunnen itseni älyttömän halvaksi ja typeräksi ja naiiviksi. En jaksaisi tällaista fiilistä enää kovin pitkään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alan olla jo ahdistunut, kun olen kehittänyt tästä jonkinlaisen neuroosin itselleni. Juttu pyörii jostakin syystä koko ajan mielessä ja tunnen itseni älyttömän halvaksi ja typeräksi ja naiiviksi. En jaksaisi tällaista fiilistä enää kovin pitkään.
Miksi tunnet? "Hairahduitko" sen vuoksi, että hän on julkkis?

v

Äh, sitä sattuu ja tapahtuu :D. Ei se mieskään varmaan noin ajattele, vaikka juttuja on varmaan monta kertaa enemmän. kokemus muiden joukossa, älä turhaan itseäs halvaksi ja typeräksi tunne! Ompahan jotain, mitä muistella kiikkustuolissa. saa naisillakin olla yhdenillan juttuja.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitkälti varmaankin siksi, tosin se on varmaan parhaimman näköinen mies jonka olen koskaan tavannut. Käyttäydyinkin niin halvasti, että jälkeenpäin ällöttää. Vaikka tyyppi tulikin mulle juttelemaan, tein muistaakseni (olin kaikkea muuta kuin selvinpäin) melko selväksi, että olen halukas lähempäänkin kontaktiin sen kanssa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitkälti varmaankin siksi, tosin se on varmaan parhaimman näköinen mies jonka olen koskaan tavannut. Käyttäydyinkin niin halvasti, että jälkeenpäin ällöttää. Vaikka tyyppi tulikin mulle juttelemaan, tein muistaakseni (olin kaikkea muuta kuin selvinpäin) melko selväksi, että olen halukas lähempäänkin kontaktiin sen kanssa.
No mutta noita sattuu! Älä sure, nokka eteenpäin!

Yhteistyössä