Yhdenyönjuttu julkkiksen kanssa

• Viestiketjun aloittaja stupido
  • Ensimmäinen viesti
Eri mieltä!
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
okei, mä en oo ikinä kuullukkaan tollasesta bändistä. ja hyvännäkönen... kuka noista muka? :LOL:
komppaan
Ette te perheenäidit voi ymmärtää, sillä kysymys ei ole konventionaalisesta hyvännäköisyydestä, vaan siitä, mitä kyseinen taiteilijaryhmä edustaa.

vieras
Suomalaisilla naisilla on niin huono itsetunto. Ulkomaalainen mies vähän lipertelee ja johan ollaan haarat auki tai julkkis. Ja sitte ku ei se johda mihinkään, on huono omatunto. Voi apua! Ja sitte joku saa kiksejä, kun saa maata muitten naisten miesten kanssa. No joo.

hahahahhahah
Alkuperäinen kirjoittaja tyler:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja epe:
Hih, sori nyt, mutta mun mielestä tossa bändissä ei näyttänyt olevan kyllä yhtään hyvännäköistä/-kroppaista miestä :D. Mutta makunsa kullakin!
En mä hyväkroppaisuudesta tiedä, mutta hienot hiukset ainakin oli.
Kuka se niistä oli? Se tumma?
se on gay, tai ainaski bi.
Mitäs väliä sillä, kai ne homotkin joskus pillua haluaa ja saa varsinki kun joku typerä suomalaisletukka tyrkyttää....

vieras
Siis kaikki rumat miehet näyttää paljon paremmilta, kun ovat julkkiksia/rikkaita esim. Harkimo ja Trump. Ok noi ovat rumia, mutta pirun hyvännäköisiä naisia saavat/naivat ;)

Eri mieltä!
Suomalaisilla naisilla on niin huono itsetunto. Ulkomaalainen mies vähän lipertelee ja johan ollaan haarat auki tai julkkis. Ja sitte ku ei se johda mihinkään, on huono omatunto. Voi apua! Ja sitte joku saa kiksejä, kun saa maata muitten naisten miesten kanssa. No joo.
Universaalista käyttäytymismallista ei varmastikaan voida puhua, mutta uskon, ettei tämä ole vain suomalaisnaisten piirre, vaan koskee kaikkia liberaaleja kulttuureja.

yäk
Alkuperäinen kirjoittaja Eri mieltä!:
Universaalista käyttäytymismallista ei varmastikaan voida puhua, mutta uskon, ettei tämä ole vain suomalaisnaisten piirre, vaan koskee kaikkia liberaaleja kulttuureja.
Mua ainakin ottaa päähän kun nämä suomeen rantautuneet yön timot kuvittelee että KAIKKI suomalaiset naiset on aivan hulluina heihin, kun joku ylipainoinen blondi suomivalas haluaa heitä. Ärsyttää kovasti. Ja ootte varmaan huomanneet (ainakin itä-helsingissä) että aina kun somalilla on suomalainen akka, se on täysblondi ja täysvalas!

Beep
Mä taidan olla VANHA, kun en ollut koskaan kuullutkaan tollasesta bändistä. Ja et joku näkis niistä jonkun pantavana, taitaa olla uuden sukupolven juttu.

*kipittää takaisin keinutuoliin* :D

Kia
Mulla reilu vuosi sitten vähän sama tilanne kuin ap:lla. Kyllä tosta olosta pääsee yli! Hommaa ens vkonloppuna uusi juttu mietittäväksi ;), näin minä tein, auttoi :)
Tämä tyyppi vaan sattuu näkymään aika usein telkkarissa, joten eikai koskaan kokonaan sit kuitenkaan unohtumaan pääse.

Ion
Voitko muka väittää, ettet esimerkiksi U2:n Bonoa panisi?

nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja jena:
mun kaveri vietti yön yhden missin äijän kans kun tää missi turusta oli viel raskaana ja lehdes vaan hehkuttaa avio onnea j mite tärkeä rehellisyys heidän suhteessa muka on.
Vanha kunnon Ressukos taas ollu asialla?

harmaannuin
Vietin erään julkkiksen kanssa aika levottomia hetkiä. Olin hänelle olkapäänä kun hänen elämänsä oli aika sekaisin. Esitin myös baarissa tyttöystävää että sen ex-muija ja lapsen äiti tulisi mustasukkaiseksi. Meillä ei ollut mitään sen enempää vaikka sänkyynkin päädyttiin, mutta sai se mies mun pääni pyörälle. Nyt en pysty kuuntelemaan enää musiikkia missä mies esiintyy.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Mulla reilu vuosi sitten vähän sama tilanne kuin ap:lla. Kyllä tosta olosta pääsee yli! Hommaa ens vkonloppuna uusi juttu mietittäväksi ;), näin minä tein, auttoi :)
Tämä tyyppi vaan sattuu näkymään aika usein telkkarissa, joten eikai koskaan kokonaan sit kuitenkaan unohtumaan pääse.
Ehkei nyt sentään kannata tätä noudattaa.

komps
Alkuperäinen kirjoittaja Eri mieltä!:
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
okei, mä en oo ikinä kuullukkaan tollasesta bändistä. ja hyvännäkönen... kuka noista muka? :LOL:
komppaan
Ette te perheenäidit voi ymmärtää, sillä kysymys ei ole konventionaalisesta hyvännäköisyydestä, vaan siitä, mitä kyseinen taiteilijaryhmä edustaa.
En ole perheenäiti. Ja "kyseisessä taiteilijaryhmässä" (tarkoittanet nyt pop-tähtiä) on kyllä myös hyvännäköisiä edustajia, vaikka makukaan ei olisi kovin konventionaalinen :).

vieras
Reps, julkkis ja hyvännäköinen...... bändistä en oo koskaan kuullut ja noi jätkät oli kuin yläasteikäisiä pikkupoikia, ketään ei voi sanoo komeeks. Melkein sana ok:kin on liioittelua.

vieras
Reps, julkkis ja hyvännäköinen...... bändistä en oo koskaan kuullut ja noi jätkät oli kuin yläasteikäisiä pikkupoikia, ketään ei voi sanoo komeeks. Melkein sana ok:kin on liioittelua.
Vei jalat suustani :).

Yhteistyössä