Yhdenyönjuttu julkkiksen kanssa

• Viestiketjun aloittaja stupido
  • Ensimmäinen viesti
toivottavasti harrastit turvaseksiä :)

Ei vaan... ajattele vaan että oikeasti sinä olit se hyväksikäyttäjä. Halusit jotain, sait sitä ja adios. Kyllä naisetkin voi panna niinkuin miehet tekee. Se on omasta korvien välistä kiinni.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja KettuRepussa:
toivottavasti harrastit turvaseksiä :)

Ei vaan... ajattele vaan että oikeasti sinä olit se hyväksikäyttäjä. Halusit jotain, sait sitä ja adios. Kyllä naisetkin voi panna niinkuin miehet tekee. Se on omasta korvien välistä kiinni.
Sitä toivon itsekin.

En mä todellakaan mikään uhri ollut, mutta silti tuntuu siltä. Itsehän mä tein selväksi, että seksi on mulle ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
anna ajan kulua :xmas:
Alan olla jo ahdistunut, kun olen kehittänyt tästä jonkinlaisen neuroosin itselleni. Juttu pyörii jostakin syystä koko ajan mielessä ja tunnen itseni älyttömän halvaksi ja typeräksi ja naiiviksi. En jaksaisi tällaista fiilistä enää kovin pitkään.
Miksi tunnet? "Hairahduitko" sen vuoksi, että hän on julkkis?
Pitkälti varmaankin siksi, tosin se on varmaan parhaimman näköinen mies jonka olen koskaan tavannut. Käyttäydyinkin niin halvasti, että jälkeenpäin ällöttää. Vaikka tyyppi tulikin mulle juttelemaan, tein muistaakseni (olin kaikkea muuta kuin selvinpäin) melko selväksi, että olen halukas lähempäänkin kontaktiin sen kanssa.
No mutta noita sattuu! Älä sure, nokka eteenpäin!
näin! Sinä pidit hauskaa ja hällä oli hauskaa ja taas etenee...

v
Itsellä kokemusta näistä ja minä koen asian niin, että minähän siinä "voitin", sain helkutin komeeta ja hyvökroppaista miestä, joka on vielä monen naisen märkä päiväuni, mutta tämä mies pani vaan tavallista normaalivartaloista akkaa. Turha sitä on itsetunto-ongelmista kärsiä, jos on kelvannut sellaiselle adonikselle, jolla missi/mallityttöystävä kotona odottamassa. Kokemukseni huikeita panoja. Suosittelen!

jena
mun kaveri vietti yön yhden missin äijän kans kun tää missi turusta oli viel raskaana ja lehdes vaan hehkuttaa avio onnea j mite tärkeä rehellisyys heidän suhteessa muka on.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Itsellä kokemusta näistä ja minä koen asian niin, että minähän siinä "voitin", sain helkutin komeeta ja hyvökroppaista miestä, joka on vielä monen naisen märkä päiväuni, mutta tämä mies pani vaan tavallista normaalivartaloista akkaa. Turha sitä on itsetunto-ongelmista kärsiä, jos on kelvannut sellaiselle adonikselle, jolla missi/mallityttöystävä kotona odottamassa. Kokemukseni huikeita panoja. Suosittelen!
No joo, tuo ajattelutapa kyllä saattaa auttaa tätä angstia. Kiitos paljon.

Sinihammas oli muuten oikeassa.

jena
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Alkuperäinen kirjoittaja jena:
mun kaveri vietti yön yhden missin äijän kans kun tää missi turusta oli viel raskaana ja lehdes vaan hehkuttaa avio onnea j mite tärkeä rehellisyys heidän suhteessa muka on.
ai Lolan mies?
Ei sitä varmaan saa kertoa täällä. Nähtiin muuten baarissa tää mies ja missi muutama kk sitte ja vitsit että se mies oli vaikeena...

höhööö
Sun piti päästä tänne vain mainostamaan asiaa, eikö niin? ;) Eka väistelet että ei oo väliä kuka, ja sitte oot ihan jipii, kun joku arvaa... En ymmärrä miksi jonkun-ihan-sama-minkä-tusina-brittipändin-pojun muna ois kummempaa kuin kenen tahansa muun muna.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja höhööö:
Sun piti päästä tänne vain mainostamaan asiaa, eikö niin? ;) Eka väistelet että ei oo väliä kuka, ja sitte oot ihan jipii, kun joku arvaa... En ymmärrä miksi jonkun-ihan-sama-minkä-tusina-brittipändin-pojun muna ois kummempaa kuin kenen tahansa muun muna.
Olisin mä kai aiemminkin voinut mainostaa, ei siinä mitään. Mutta siis pääpointti taisi kuitenkin olla näissä tuntemuksissa, sillä minusta tuntuu oikeasti ikävältä.

joo
Tavallisia ihmisiä tavallisine ongelmineen ne julkkiksetkin on. Muistan eräänkin kerran kun yhden julkkismiehen kanssa ollessa huoneessa oli iltapäivälehti, jossa oli ko. miehen ja hänen vaimonsa perhehaastattelu, jossa hehkuttiin onnea. Samanlaisia tarinoita on paljon, mutta ilman näitä iltapäivälehtiä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja epe:
Hih, sori nyt, mutta mun mielestä tossa bändissä ei näyttänyt olevan kyllä yhtään hyvännäköistä/-kroppaista miestä :D. Mutta makunsa kullakin!
En mä hyväkroppaisuudesta tiedä, mutta hienot hiukset ainakin oli.

hööh
Alkuperäinen kirjoittaja Ion:
Alkuperäinen kirjoittaja höhöööö:
höpönlöpönloo
Alrighty, rakentavaa.
Höpönlöpöt sille, että ap valittaa "pahaa oloaan", mutta pohjimmiltaan taisi olla vaan tarpeen päästä sanomaan, että sai julkkukikkeliä. tai en tiedä, mut kannattais pysyy erossa jos ei tajua pelin henkeä ja itelleen moisesta jotain pahoja oloja kehittää...

vieras
Hih, sori nyt, mutta mun mielestä tossa bändissä ei näyttänyt olevan kyllä yhtään hyvännäköistä/-kroppaista miestä :D. Mutta makunsa kullakin!
Kuka se niistä oli? Se tumma?

C-cup
Voi, sun ois pakko päästä vielä sanomaan sekin, että kuka se näistä oli, eikö niin ;)?

jena
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tavallisia ihmisiä tavallisine ongelmineen ne julkkiksetkin on. Muistan eräänkin kerran kun yhden julkkismiehen kanssa ollessa huoneessa oli iltapäivälehti, jossa oli ko. miehen ja hänen vaimonsa perhehaastattelu, jossa hehkuttiin onnea. Samanlaisia tarinoita on paljon, mutta ilman näitä iltapäivälehtiä.
joo, totta!
Mut miks pitää julkisuudessa pitää kulisseja ja esittää niin onnellista?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja C-cup:
Voi, sun ois pakko päästä vielä sanomaan sekin, että kuka se näistä oli, eikö niin ;)?
No enpä siitä tiedä, en ainakaan vielä tunne mitään pakottavaa tarvetta siihen.

Yhteistyössä