Et kestä poikkeavia mielipiteitä vai totuuksia.Kyllä täällä on ilkeitä ja tympeitä ihmisiä osa, ei voi muuta sanoa :O Antakaa jo olla, jos kerran tää on ihan tuhoontuomittu juttu teidän mielestä niin fine by me. En jaksa vääntää vapaapäivänä näin negatiivisesti kun oikeasti tää on tosi positiivinen asia, pitkästä aikaa. Mulla oli todella vaikea kevät ja lääkäri oli laittamassa kuukauden sairauslomaa masennuksesta. Tää keskustelu oli hyvä osoitus, että kaikenlaisista aluista voi syntyä parisuhteita ja siitä olen iloinen. Toivottavasti ei enempää tarvitse lukea millainen mies teidän mielestä hän on, koska hän on oikea helmi:heart:
Jos mä kutsun jonkun miehen luokseni puolen tunnin tuntemisen jälkeen niin miksi se mukaanlähteminen tekisi hänestä ihmisen jota en voisi arvostaa? Jos vaikuttaa fiksulle ja kiinnostavalle kaverille niin tottakai pyytäisin vielä kahville. Sama juttu jos sukupuolet olisi toisinpäin.Arvostatko itse ihmistä kuka lähtee ventovieraan matkaan puolen tunnin tuntemisen jälkeen? Tai siis pyytäisitkö kahville ja ajattelisit et hän on fiksu ja kiinnostava?
Kyllä arvostan. Alun seksintäyteisten tapaamisten jälkeen meillä on ollut oikein kiinnostavia keskusteluja aiheesta kuin aiheesta ja kahviteltukin on. Seksistä ollaan silti nautittu koko ajan.Arvostatko itse ihmistä kuka lähtee ventovieraan matkaan puolen tunnin tuntemisen jälkeen? Tai siis pyytäisitkö kahville ja ajattelisit et hän on fiksu ja kiinnostava?
Niin siis tarkoitin että sinkku saa toimia miten tykkää ja usein baarissa toimiikin.Ai miten niin mä saan toimia? mitä sä mulle tätä osotat ku en oo tollasia ikinä harrastellut.
Fiksu mies ei toimi noin naisten kanssa.
No ehkä mieluiten kuulen kommentteja asiasta ihmisiltä joilla on kokemusta siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Voi jessus sentään!;30002194:Tytsi kun tulee mukaan niin ollaan kohta sivulla 45.
Niin me muutkin yleensäNo ehkä mieluiten kuulen kommentteja asiasta ihmisiltä joilla on kokemusta siitä.
No jos tuntemattomat ihmiset tyrmää tän miehen pelimieheksi niin eiköhän se ole aika asiatonta soopaa. Todella ilkeitä kommentteja, mutta osaan jo suodattaa tuollaisetEt kestä poikkeavia mielipiteitä vai totuuksia.
Ja ei millään pahalla mut kasva vähän ennen ku haaveilet vakavasta parisuhteesta.
Häpäri taas päästelee aivopieruja oikein olan takaa.Jaksaako joku tiivistää homman? En jaksa lukea ketjua. Pelkkään otsakkeeseen, toki voi kehkeytyä vakava suhde suoraan sängynkin kautta.
En jaksa kahlata koko ketjua mutta siis...Arvostatko itse ihmistä kuka lähtee ventovieraan matkaan puolen tunnin tuntemisen jälkeen? Tai siis pyytäisitkö kahville ja ajattelisit et hän on fiksu ja kiinnostava?
Hmm. Miten tän nyt vetäis rautalangasta. Jokainen aikuinen tekee niin kun tykkää ja jokainen hakee sellaista seuraa millaista haluaa. Naiset menköön sänkyyn vaikka samantien kun mies kun vähän flirttailee, itsekin olen sitä tehnyt. Mutta se on ihan absoluuttinen totuus, ettei se ole järkevää ja aikuismaista käytöstä keltään naiselta.Mietin tässä, että sulla on ihan uskomattoman naiivi käsitys miehistä, todella lapsellinen. Mutta sitten tajusin, että oot kuitenkin vielä ton ikänen ja jos oman ikäisiäsi miehiä kattelet niin ne saattaa antaakin sellaisen käsityksen että "jokainen viriili heteromies" lähtee panemaan heti kun pyydetään.
Ei onneksi mee montaakaan vuotta enää, kun tajuat, ettei se ihan noin mene. Ja ne miehet, joille se vaihe jää päälle, niihin voi alkaa liittämään sitten suht helposti monia streotyyppisiä (ja osuvia) piirteitä, kuten liiallinen alkoholinkäyttö, epäluotettavuus, epävarmuus, negatiivisella tavalla liiallinen itsevarmuus jne.
Nää sun jutut kyllä vituttaa ihan tosi rankasti, kun tulee sellanen olo ettei tollasta jakojäännöstä voi ollakkaan, pakko olla trolli. Mutta sitten tajusin, että mulla on lähipiirissä yks samanlainen ihminen ja kaikki tietää sen ihme höpöhommat, mutta on tyytyväisiä että sillä on suhteita, elämää ja yrityksiä. Koska se kyllä oppii vielä, kantapään kautta, ja mitä enemmän se "elää" niin sen nopeammin sille selviää monet semmoset realiteetit, jotka muille samanikäisille on ihan itsestäänselvyyksiä.
Että elä ja kohella vaan, eiköhän se oon ihan hyväksi. Yritä vaan olla vähän vähemmän raivostuttava siinä sivussa, nobody likes little miss know it all...
No sitten en valitettavasti jaksa samaa asiaa toistaa kuudetta kymmenettä kertaa.En jaksa kahlata koko ketjua mutta siis...
Miksei vois arvostaa? Miksei vois pyytää kahville jne?
Seksi on perustarve ja joskus elämäntilanteeseen sopivin tapa saada sitä on yhdenillanjutut. Ja joskus tulee juotua liikaa ja lähettyä humalassa vieraan matkaan.
Usein baari-illan jutut jää yhteen iltaan siksi että ei oikeasti olekaan mitään yhteistä sen toisen kanssa. Tai sitten just ajatellaan tolleen vääristyneesti että "nyt en kelpaa sille ku annoin ekana iltana" tms ja se ajatus aiheuttaa sen kiilan siihen väliin.
Mutta se yleisin syy taitaa olla se, että se mies (todennäköisesti) on hakenut baarista pelkkää pimppaa eikä sillä ole mitään aikomusta minkään sortin suhteeseen yhtään kenenkään kanssa.
Mutta mieheltä on?Hmm. Miten tän nyt vetäis rautalangasta. Jokainen aikuinen tekee niin kun tykkää ja jokainen hakee sellaista seuraa millaista haluaa. Naiset menköön sänkyyn vaikka samantien kun mies kun vähän flirttailee, itsekin olen sitä tehnyt. Mutta se on ihan absoluuttinen totuus, ettei se ole järkevää ja aikuismaista käytöstä keltään naiselta.
Ei, mutta ymmärrettävämpää kyllä mm. turvallisuuden takia.Mutta mieheltä on?
No älä toista, ei se silti estä mua ihmettelemästäNo sitten en valitettavasti jaksa samaa asiaa toistaa kuudetta kymmenettä kertaa.
Hmm. Miten tän nyt vetäis rautalangasta. Jokainen aikuinen tekee niin kun tykkää ja jokainen hakee sellaista seuraa millaista haluaa. Naiset menköön sänkyyn vaikka samantien kun mies kun vähän flirttailee, itsekin olen sitä tehnyt. Mutta se on ihan absoluuttinen totuus, ettei se ole järkevää ja aikuismaista käytöstä keltään naiselta.
Ihan yhtälaiset ne riskit on nykyään niin miehellä ku naisellakin. Ei se miehisyys tee yhdenillanjutuista yhtään sen turvallisempaa.Ei, mutta ymmärrettävämpää kyllä mm. turvallisuuden takia.