Yhden illan jutusta vakava suhde?

Ken guru
Näytä mulle terve viriili heteromies kuka ei lähtisi.
Mä olen tuolla aiemmin jo sanonut, että esim. mun mies. Hänellä ei ole koskaan ollut yhden illan/yön juttuja, ei vaan pidä sellaisista. En jaksa uskoa että olisi ainoa maan päällä.

Mutta ei sillä ettäkö se olisi oikea tapa toimia kaikille. Jokainen taplaa tyylillään. Se vaan, että yhden illan/yön jutuissa on yleensä 2 osapuolta, ja kumpikin on siinä samassa venessä ihan yhtä paljon. Toinen ei ole parempi tai huonopi toistaan tuosta syystä ainakaan.

nNormaali mies joka lähtee tuntemattoman kanssa harrastamaan seksiä, mutta joka sitten ei arvosta sitä tuntematonta vaan tilailee paikalle oman tarpeensa mukaan. Joo kuulostaa tosi hienolta mieheltä todellakin.
Sinkkuna sä saat niin toimia ja baaripanot on baaripanoja, ei niitä kukaan sen enempiä ajattele. Fiksut naiset miettii kahdesti minkä kuvan itsestään antaa ja mitä riskejä ottaa.

Fieras
Mä olen 30v ja mun kavereissa suuri osa on jo kymmenettä vuotta parisuhteessa ja kaikenlaiset yhden illan jutut ovat aivan vieraita juttuja.

Että siis ei kaikki miehet halua vaan panna ja panna aina uusia ja uusia naisia.

Sinkkuna sä saat niin toimia ja baaripanot on baaripanoja, ei niitä kukaan sen enempiä ajattele. Fiksut naiset miettii kahdesti minkä kuvan itsestään antaa ja mitä riskejä ottaa.
FIKSUT naiset ymmärtää ettei nykyään miehillä ole mitään erityisoikeuksia iskeä baarista yhen illan juttuja pilaamatta mainettaan naisen silmissä. TYHMÄ mies vonkaa seksiä ensimmäisenä iltana naiselta johon haluaa tutustua paremmin. PELIMIES tekee kaikkensa seksin takia, jopa treffaa pihtarin kanssa saamisen toivossa.

Viimeksi muokattu:
vieras-
Juu no orastavalta rakkaudelta?:saint: Aika hyvä näyttelee on jos on noin :D Mulla on aika selkeä tuntuma tästä, että tosimielellä hän on ja on kiinnostunut musta ihan muutenkin.
No ei. Tosimielellä oleva ja kiinnostunut olisi soittanut ja pyytänyt niille treffeille yhteisen yön jälkeen. Tämä tyyppi soitti baariöinä, kun panetti. Nyt kun seksin ehtona on ne treffit, niin "kiinnostus" heräsi. Juu, ehdottomasti kannattaa panostaa, jos vakavaa suhdetta haet.

Fieras
Täysin kunnollinen mies saattaa myös ajatella baarissa tutustuessaan johonkin naiseen, et tuon naisen haluan sänkyyni tänä iltana loppuelämäkseni.

En tiedä, mihin tämä liittyi, mut kai johonkin. :)

säpäle harmaana
No aika halvan ja epäkypsän vaikutelman nainen antaa itsestään hypätessään ekalla kerralla jo sänkyyn. EI se ole aikuismaista saati sivistynyttä käytöstä. Mä en ihmettele pätkääkään, etten kelvannut viikkoihin muuhun kun sänkyyn. Nykyään käyn vielä niin ahkerasti baareissa, että mitähän mahtaa mies ajatella jos ekalla kerralla lähdet sen mukaan, vaikka se on pyytänyt sun numeron ja olisi kiinnostunut sinusta oikeasti? Kyllä siinä pisteet tippuu aika matalalle.

Täysin samaa mieltä, että kummaltakaan sukupuolelta se ei ole järkevää, mutta erityisesti naisten pitäisi aina huolehtia turvallisuudestaan - molempien sitten maineestaan jne.
Ja nytkö sitten kelpaat? Miksi haluat suhteeseen miehen kanssa, jolle et aluksi kelvannut?

Missä menee mielestäsi se raja, että kelpaat kokonaan, myös seksin kanssa.

Kyllä täällä on ilkeitä ja tympeitä ihmisiä osa, ei voi muuta sanoa :O Antakaa jo olla, jos kerran tää on ihan tuhoontuomittu juttu teidän mielestä niin fine by me. En jaksa vääntää vapaapäivänä näin negatiivisesti kun oikeasti tää on tosi positiivinen asia, pitkästä aikaa. Mulla oli todella vaikea kevät ja lääkäri oli laittamassa kuukauden sairauslomaa masennuksesta. Tää keskustelu oli hyvä osoitus, että kaikenlaisista aluista voi syntyä parisuhteita ja siitä olen iloinen. Toivottavasti ei enempää tarvitse lukea millainen mies teidän mielestä hän on, koska hän on oikea helmi:heart:

säpäle harmaana
Arvostatko itse ihmistä kuka lähtee ventovieraan matkaan puolen tunnin tuntemisen jälkeen? Tai siis pyytäisitkö kahville ja ajattelisit et hän on fiksu ja kiinnostava?
Siis puoli tuntiako siihen vain meni? Se on kieltämättä aika nopeaa toimintaa. Jotenkin alan hahmottaa tätä kuviota. Eli puoli tuntia ensikohtaamisesta olit jo lähdössä panemaan ja aktin jälkeen ette jutelleet mitään? No ei kyllä ihme, jos piti sinua jakorasiana.

• Tykkää
Reactions: RehuLeski
säpäle harmaana
Siis hän sai minusta väärän kuvan aluksi!
Ensinnäkin, hän sai sinusta ihan oikean kuvan. Se olit sinä, joka lähti hänen mukaansa, ei kukaan muu. Se tapahtui oikeasti.

Ja toiseksi, mistä sinä tiedät, minkä kuvan hän sai (oliko se oikea vai väärä). Koko ketjun ajan olet puhunut, että sinusta tuo on jakorasian touhuja, mutta kuitenkaan mies ei ole käsittääkseni sinulle näin sanonut.

Voisiko olla vain, että mies ei tiennyt, mitä sinä haluat ja ihan vaan harrasti kanssasi seksiä? Ilman jakorasialuokitteluja.

Aarikka
Kyllä täällä on ilkeitä ja tympeitä ihmisiä osa, ei voi muuta sanoa :O Antakaa jo olla, jos kerran tää on ihan tuhoontuomittu juttu teidän mielestä niin fine by me. En jaksa vääntää vapaapäivänä näin negatiivisesti kun oikeasti tää on tosi positiivinen asia, pitkästä aikaa. Mulla oli todella vaikea kevät ja lääkäri oli laittamassa kuukauden sairauslomaa masennuksesta. Tää keskustelu oli hyvä osoitus, että kaikenlaisista aluista voi syntyä parisuhteita ja siitä olen iloinen. Toivottavasti ei enempää tarvitse lukea millainen mies teidän mielestä hän on, koska hän on oikea helmi:heart:
Aika lyhyen tuttavuuden jälkeen osaat sanoa onko mies helmi vai ei...

Yhteistyössä