YH:T: Viekää lastanne ulos!

  • Viestiketjun aloittaja vkl-isi
  • Ensimmäinen viesti
nikitön
Niin ja missään muualla ei voi leikkiä...En mä ole lapsuuttani missään kentillä ja puistoissa viettänyt vaan meidän omalla tontilla ja naapurin pellolla leikittiin ja varmasti paljon mielenkiintoosempia leikkejä keksittiin mitä voisi jossakin pienellä rajatulla alueella keksiä.
Etootosissasenää... :headwall:

SÄ kysyit missä teillä on puistoja. SÄ niitä kyselit. SINÄ.

SINÄ valitit että vain kenttiä, ei puistoja. SINÄ. Itte.

Jestas sun kanssas :headwall:
 
nikitön
Niin ja et ymmärtänyt mun vastausta. :whistle:
Ymmärsin mä sen. Mä vaan en käsitä miks sä aloit kyseleen leikkipuistoja alun perinkään, kun et niitä sitten kuitenkaan kaipaa. Miks valitat niiden olevan huonosti ylläpidettyjä, jos et aio edes viedä lastas sellaiselle. Miksi valitat että ei kaikilla paikkakunnilla ole, jos oikeestaan sun mielestä ei tarttekaan olla.

Kummallahan tässä menee ohi ja lujaa :whistle:

Mut emmä jaksa enää. Mä tunnen sut, sä jankkaat vaikka maailman tappiin tästä ihan ihme argumentein, koska sä kuvittelet olevas aina oikeessa. Mä en jatka sitä tässä enää, koska mä olen siitä eri mieltä, piste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21962211:
Ymmärsin mä sen. Mä vaan en käsitä miks sä aloit kyseleen leikkipuistoja alun perinkään, kun et niitä sitten kuitenkaan kaipaa. Miks valitat niiden olevan huonosti ylläpidettyjä, jos et aio edes viedä lastas sellaiselle. Miksi valitat että ei kaikilla paikkakunnilla ole, jos oikeestaan sun mielestä ei tarttekaan olla.

Kummallahan tässä menee ohi ja lujaa :whistle:

Mut emmä jaksa enää. Mä tunnen sut, sä jankkaat vaikka maailman tappiin tästä ihan ihme argumentein, koska sä kuvittelet olevas aina oikeessa. Mä en jatka sitä tässä enää, koska mä olen siitä eri mieltä, piste.
Mä en kyllä missään kysynyt, että missä täällä on leikkipuisto. :D
 
"vieras"
olen samaa mieltä ap:n kanssa. ollaan pojan kanssa käyty puistossa lähes joka päivä vuoden ikäisestä asti ja sieltä poika on saanut sekä ystäviä, että leikkinyt paljon satunnaisten tuttujen kanssa, nuorempien, saman ikäisten ja vanhempien. Poika on nyt 4-vuotias. aloinkin tässä miettimään millainen tyyppi poika olisi, jos olisin vaan kotona ja sukulaisissa kökkinyt! varmaan olisi kerhon aloituskin ollut vaikeampaa saatikka tulevien harrastusten.
ja onhan se niin, että lapsen pitäisi ulkoilla tunnin tai kaksi päivässä.
 
"Ellida"
Puhu lapsen äidille, yritä vielä sopia että näkisit lasta useammin. Älä luovuta - eikö äiti kaipaisi vapaa-aikaa tmv., jolla voisit perustella lapsen tapaamista useammin?

Jos ei onnistu, etkö voi hakea yhteishuoltajuutta tai lähihuoltajuutta itsellesi?

Älä ainkaan luovu lapsestasi, kun kerran lasta rakastat ja haluat hänen kanssaan elää. Sun huolenpito, huomio ja rakkaus on nyt lapselle ihan mielettömän tärkeitä, jos äiti käyttäytyy kuten kerrot.
 
Khimaira
Just. Ihan kuin puistossa kököttäminen olisi joku autuaaksi tekevä juttu:snotty:

Mua ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa toisten lapset puistoissa, saati ne muut äidit. Kun mä olen vapaapäivällä kotona, haluan olla vaan oman lapsen / lapsien kanssa, mennään retkille lähiympäristöön, pyöräillään, ajetaan linjarilla vaikka kotieläinpihaan tai ollaan vaan kotipihassa.

Menen yleensä puistoon silloin kun siellä ei muita ole:whistle: Enkä ole mitenkään epäsosiaalinen, mulla on omat hyvä kaverit ja perhe, ne riittää mulle.
 
Ilkeily tärkeä osa identiteettiä?
Seurahan vetää yleensä mukaansa. Jos aikuinen ihminen muuttuu lapselliseksi, niin siihen on yleensä syynsä. Ei kukaan ilkeyttään ryhdy tyhmäksi. Mikä siinä on, että lähes kaikista upeista miehistä tulee muutaman vuoden kuluttua lapsellisia kusipäitä ja narsisteja? Ja miksi naisten mielestä vika on aina muissa? Naiset on täydellisiä, senhän kertoo jo sukupuolikin.
 
Seurahan vetää yleensä mukaansa. Jos aikuinen ihminen muuttuu lapselliseksi, niin siihen on yleensä syynsä. Ei kukaan ilkeyttään ryhdy tyhmäksi. Mikä siinä on, että lähes kaikista upeista miehistä tulee muutaman vuoden kuluttua lapsellisia kusipäitä ja narsisteja? Ja miksi naisten mielestä vika on aina muissa? Naiset on täydellisiä, senhän kertoo jo sukupuolikin.
Kyllähän se vähän niin on, että avaimenperä on naisen kädessä paljon kauniimpi somiste kuin kullinperä.....
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21962150:
Etootosissasenää... :headwall:

SÄ kysyit missä teillä on puistoja. SÄ niitä kyselit. SINÄ.

SINÄ valitit että vain kenttiä, ei puistoja. SINÄ. Itte.

Jestas sun kanssas :headwall:
Mikä hemmetti sua riivaa, kun sä käyt Scarlettin kimppuun? Jestas SUN kanssas. Kommentoit jotain ihan älytöntä tähän ketjuun koko ajan.
 

Yhteistyössä