YH:T: Viekää lastanne ulos!

  • Viestiketjun aloittaja vkl-isi
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Liekö olet katkera jollekin jostakin.. Kommenttisi eivät osoita suurtakaan keskustelutaitoa, jos vinkkailet lapsen mahdolliselle psykiatriselle oireelle. Toivottavasti sun lapsesi voivat paremmin silti.
Mistä ihmeestä ton katkeran vetäsit? :eek: Vastailen vaan miltä näin ulkopuolisesta sun tilityksesi perusteella vaikuttaa. Ja pahalta kuulostaa SUN asenne sun lapsen äitiä ja lasta kohtaan. Kasva aikuiseksi jos kykenet niin sun lapsikin saattaa alkaa voimaan paremmin.
 
huono päivä?
[QUOTE="mie";21961976]Usko jo ainut mikä tossa yhtälössä on vialla on se, että SINÄ oot niin huono ihminen, isä ja ex-puoliso että lapsi raukka kärsii. Et ole kyennyt olemaan isä ja puoliso liitossa ja nyt eron jälkeen olet vielä huonompi ihminen sekä huonoa seuraa lapsellesi. Ei ihme jos reagoi tuolla tavalla.[/QUOTE]

Lopeta jo.
 
Mä käyn lasteni kanssa pihalla - omalla pihalla - ei ihmisten ilmoilla tai toisten lapsien kanssa leikkimässä kuin ehkä kerran kuussa jollei kahdessakin, rahaa kulkemiseen ei ole joten vaihtoehdot on vähissä, lasten on pakko olla vain äidin kanssa. Silti lapseni on moniin "kaupunki"-/tarhalapsiin verrattuna erittäin sosiaalinen; juttelee halaa ja leikkii, ei töni eikä lyö. Kyllä se oppi jostain tulee ja nimenomaan esimerkistä se alkaa.

Ja mä en oo ees yh : /
 
vkl-isi
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21962006:
No mites se kaipuu sitten johtuu äidin ulkoilemattomuudesta? Hyvinpä sullakin riittää selityksiä siihen, mikset ole enempää lapsen kanssa. Se on niin helvetin helppoa syyttää sitä toista kaikesta, eikö olekin?
Siis kyse ei ole pelkästä ulkoilumattomuudesta. Ettekö te lue näitä viestejä ajatuksella läpi? Kyse on, otsikosta huolimatta, lapsen sosiaalisten avujen kartuttamisesta.
 
niimpä
Alkuperäinen kirjoittaja huono päivä?;21962037:
Lopeta jo.
Peesi. Tään "mien" kommenteista ei voi päätellä mitään muuta, kun että haluaa vaan ärsyttää ja olla ilkeä ap:lle. Kieltämättä tulee mieleen, että jonkunlainen katkeruus tuollaisesta paistaa, tai sitten tosiaan muuten vaan huono päivä.
 
vkl-isi
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;21962043:
Mä käyn lasteni kanssa pihalla - omalla pihalla - ei ihmisten ilmoilla tai toisten lapsien kanssa leikkimässä kuin ehkä kerran kuussa jollei kahdessakin, rahaa kulkemiseen ei ole joten vaihtoehdot on vähissä, lasten on pakko olla vain äidin kanssa. Silti lapseni on moniin "kaupunki"-/tarhalapsiin verrattuna erittäin sosiaalinen; juttelee halaa ja leikkii, ei töni eikä lyö. Kyllä se oppi jostain tulee ja nimenomaan esimerkistä se alkaa.

Ja mä en oo ees yh : /
Olet oikeassa, eihän sosiaalisuus tule pelkästään muiden kanssa olemalla. Sinä olet hyvä esimerkki lapsillesi. Ennen eroa meillä oli kaksi vuotta riitelyä. Noihin vuosiin mahtuu kaikenlaista.. Minulla on arpia poikani äidin jäljiltä. Ihan fyysisiäkin. Itse inhoan väkivaltaa kaikissa muodoissaan, ja siksi olen oiva kohde tuolle väkivallalle. En tiedä mitä kaikkea poika joutuu äitinsä kanssa kokemaan, mutta jos meno jatkunut saman kuin ennen eroa, poika oppii äidiltään kuinka vihataan ja syyllistetään. Hän oppinee myös kuinka muista ei tarvitse välittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21962100:
Eiku oikeesti, miksi sen pitäis olla puisto, miksei kenttä kelpaa??? Ja mikä ero niissä lopulta on??? Leikkimahikset lapselle, molemmissa -miks vaan puisto kelpais???
Niin ja missään muualla ei voi leikkiä...En mä ole lapsuuttani missään kentillä ja puistoissa viettänyt vaan meidän omalla tontilla ja naapurin pellolla leikittiin ja varmasti paljon mielenkiintoosempia leikkejä keksittiin mitä voisi jossakin pienellä rajatulla alueella keksiä.
 
vkl-isi
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä;21962075:
Peesi. Tään "mien" kommenteista ei voi päätellä mitään muuta, kun että haluaa vaan ärsyttää ja olla ilkeä ap:lle. Kieltämättä tulee mieleen, että jonkunlainen katkeruus tuollaisesta paistaa, tai sitten tosiaan muuten vaan huono päivä.
En halua mietä leimata, vaan antaakseni esimerkin poikani äidistä kerron, että "mie":n kommentit kuulostavat juuri poikani äidiltä. Syy on aina muissa ja jankkaus on keskustelua...
Aikusuus ei valitettavasti kulje käsi kädessä vanhemmuuden kanssa.
 

Yhteistyössä