YH:T: Viekää lastanne ulos!

  • Viestiketjun aloittaja vkl-isi
  • Ensimmäinen viesti
vkl-isi
ymmärrän ap sun aloituksen, mutta otsikko voisi olla toinen esim. lapseni äiti ei vie lasta kotoa mihinkään tms.

on kurjaa, jos sun lapsen äiti on tuollainen, mutta väitän, että yksinhuoltajuus ei liity mitenkään siihen viekö äiti lastaan puistoon, rannalle tms vai ei.
Aloitus olisi voinut olla toisenlainen. Harmittaa jo tuo, kun ei ollut tarkoitus leimata. Mutta enemmän harmittaa siis TIETTY äiti, joka ei välitä lapsestaan tarpeeksi. Tai ei osaa ajatella kavastusta kokonaisuutena.
 
nikitön
Teuvaltako sä Scarlett olit? Jos Teuvan nettisivut kertoo kunnan panostavan lapsiperheisiin, niin eiköhän niille lapsille ole aktiviteetteja -onhan koulujen ja päiväkotien pihoilla ainakin leikkipaikkoja, jos ei muka muuten ole.
 
vkl-isi
[QUOTE="mie";21961867]Sun kertomus lapsen käytöksestä on kuin oppikirjatapaus ja juurikin lastanpsykiatrisen kirjan siis ;)[/QUOTE]

Minä olen oikeasti huolissani että poikamme on sairas. Toivottavasti olen väärässä ja ajan kanssa oppii eskarissa toisten kanssa olemisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21961888:
Teuvaltako sä Scarlett olit? Jos Teuvan nettisivut kertoo kunnan panostavan lapsiperheisiin, niin eiköhän niille lapsille ole aktiviteetteja -onhan koulujen ja päiväkotien pihoilla ainakin leikkipaikkoja, jos ei muka muuten ole.
Missä kohtaa mä olen väittänyt että me ollaan vain kotoa könnäämässä eikä tehdä yhtään mitään? Mitään puistoja täällä ei todellakaan ole vaan niitä pieniä leikkikenttiä. Me ei olla onneksi noin rajoittuneita, että vain puisto olisi ainoa tapa ulkoilla ja saada kontakteja.
 
nikitön
Missä kohtaa mä olen väittänyt että me ollaan vain kotoa könnäämässä eikä tehdä yhtään mitään? Mitään puistoja täällä ei todellakaan ole vaan niitä pieniä leikkikenttiä. Me ei olla onneksi noin rajoittuneita, että vain puisto olisi ainoa tapa ulkoilla ja saada kontakteja.
"Tule mulle näyttämään missä täällä on joku puisto." Noin SINÄ kirjoitit. Mikä ero on puistolla ja leikkikentällä? Ei taatusti tämän aiheen kannalta yhtään mitään.
 
vkl-isi
Jos oikean hankala tahdot olla, tai viettää enemmin aikaa lapsen kanssa, niin hae huoltajuutta itsellesi.
Olen harkinnut asiaa, mutta en siksi että tahtoisin olla oikein hankala. Mutta asia täytyy harkita perusteellisesti ottaen huomioon mm. huoltajuuskiistan aikainen vaihe ja miten vaikutta lapseen. Etenkin nyt kun on eskarissa, jossa kaikki uutta. Tunnen itseni aika voimattomaksi. Mulla on pojalle oma huone, oma piha yms. valmiina, eli ulkoiset puitteet kohdallaan. Mutta työttömyyttä lukuunottamatta on äidilläänkin. Miten minä näytän toteen, että äiti ei kasvata poikaansa oikein?
 
vkl-isi
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21961846:
Just. No jos se olis äidin ulkoilemattomuudesta kiinni, niin kai se lapsi oireilis myös sun seurassas?
Jos luet kunnolla viestit, ymmärrät että kyse on kaikenlaista sosiaalisesta kanssakäymisestä. Minä olen valitettavasti pojalle liian harvoin saatavilla, jotta voisin riittävästi vaikuttaa asiaan. Tosin mietin jo yhdessä vastauksessa että olisiko pojan oireilu muuta pahaa oloa? Isän kaipuuta tms? Tämä ei poista sitä, että äitinsä ei tee poikamme kanssa juuri mitään.
 
"mie"
Olen harkinnut asiaa, mutta en siksi että tahtoisin olla oikein hankala. Mutta asia täytyy harkita perusteellisesti ottaen huomioon mm. huoltajuuskiistan aikainen vaihe ja miten vaikutta lapseen. Etenkin nyt kun on eskarissa, jossa kaikki uutta. Tunnen itseni aika voimattomaksi. Mulla on pojalle oma huone, oma piha yms. valmiina, eli ulkoiset puitteet kohdallaan. Mutta työttömyyttä lukuunottamatta on äidilläänkin. Miten minä näytän toteen, että äiti ei kasvata poikaansa oikein?
Usko jo ainut mikä tossa yhtälössä on vialla on se, että SINÄ oot niin huono ihminen, isä ja ex-puoliso että lapsi raukka kärsii. Et ole kyennyt olemaan isä ja puoliso liitossa ja nyt eron jälkeen olet vielä huonompi ihminen sekä huonoa seuraa lapsellesi. Ei ihme jos reagoi tuolla tavalla.
 
nikitön
Voi huoh taas tätä paskaa.
Haloo: SÄ kysyit missä puistoja, mä vastasin.

Ja kysyin: mikä ero on leikkipuistolla ja leikkikentällä? Miksei sulle kelpaa pieni leikkikenttä, etkö sä mahdu sinne vai mitä?

Ja huoim! Missään en oo väittäny etteikö vois tehdä muutakin kuin hengata leikkiksellä, mutta ittepähän aloit marmattaa ettei teillä semmosia ole.
 
vkl-isi
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21961945:
Oikeesti; miten se väärin kasvatettu yhtäkkiä sun seurassas onkin ihan erilainen? :eek:
Ehkä poika on seurassani normaali, koska pitää seurastani. Eikö se ole ilmiselvää? Liekö kaipuuttaan purkaa itseään riehumalla?
 
vkl-isi
[QUOTE="mie";21961976]Usko jo ainut mikä tossa yhtälössä on vialla on se, että SINÄ oot niin huono ihminen, isä ja ex-puoliso että lapsi raukka kärsii. Et ole kyennyt olemaan isä ja puoliso liitossa ja nyt eron jälkeen olet vielä huonompi ihminen sekä huonoa seuraa lapsellesi. Ei ihme jos reagoi tuolla tavalla.[/QUOTE]

Liekö olet katkera jollekin jostakin.. Kommenttisi eivät osoita suurtakaan keskustelutaitoa, jos vinkkailet lapsen mahdolliselle psykiatriselle oireelle. Toivottavasti sun lapsesi voivat paremmin silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21961982:
Haloo: SÄ kysyit missä puistoja, mä vastasin.

Ja kysyin: mikä ero on leikkipuistolla ja leikkikentällä? Miksei sulle kelpaa pieni leikkikenttä, etkö sä mahdu sinne vai mitä?

Ja huoim! Missään en oo väittäny etteikö vois tehdä muutakin kuin hengata leikkiksellä, mutta ittepähän aloit marmattaa ettei teillä semmosia ole.
Niin eiköhän tässä ketjussa puhuttu muutenkin niistä puistoista ja nyt sitten jotkut repii pelihousunsa kun joka paikkakunnalla ei ole jotakin puistoja tms. vaan pieniä kenttiä vain.

Ja olipa vitun asiallinen kommentti tuo ettenkö mä mahdu sinne. Sitten vielä mietitte miksi vastaan tylysti. Mä en saa joidenkin mielestä vastata tänne yhtään mitään asiallistakaan kun heti pitää soittaa suutaan. Onko teille noin helvetin vaikia paikka se, että mä pystyn elämään painoni kanssa eikä nuole teidän rupisia perseitä.
 

Yhteistyössä