No olisihan se pitänyt arvata kun kertoo omia kokemuksiaan ja kyselee muiden mielipidettä niin se on fantasiointia tai trollaamista, tämä ei ole kumpaakaan vaan ihan tosielämään perustuvaa juttua.
En mä mitenkään erilkoisemmin missään oudossa piireissä liiku vaan ihan yleisesti baareissa, pubeissa ravintoloissa ja siellä aika useasti vaan osuu se yh kohdalle kun lähtee pokaamaan seuraa tai he tulee itse tekemään tuttavuutta ja kun kaveriporukalla ollaan liikkeellä niin kuljetaan samoissa mestoissa valomerkkien jälkeenkin ja näin on käynyt usean kerran kuten edellä kirjoitin.
Ei tietenkään aina kaikki käydä panemassa sitä naista vaan sillon kun se siihen suostuu muutkin käy panemassa, toki toisinaan voin mennä sen naisenkin asunnolle mutta yleensä ei koska siellä on lastenvahti ja lapset kotona.
no mitäs tuossa sitten, jos hyvässä yhteisymmärryksessä tapahtuu ja kaikki on tyytyväisiä. sulla on tuollainen kokemus ja en sitä epäile.
mä en vaan itse tiedä ensimmäistäkään yh-äitiä joka toimisi noin. mutta mahtuuhan tänne suomeen ihmisiä, joten en mä tätä sun aloitusta epäile.
kuitenkin varmaan voit myöntää, että on tosi typerää olettaa, että jotenkin iso osa yh-äideistä olisi juuri sellaisia, joita sinä olet saanut mukaan baarista.
tervetuloa kylään, voit arvata, että et pääse makkariin