yh:t Monelleko annatte samaan aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja usealta olen saannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

usealta olen saannut

Vieras
Ja varmaan aika montaa yh:ta tulee vielä käytyä nussimassa, kysynkin että kuinka monelle olette antaneet samassa paikassa oleville nussijoille, minulla kun on kokemusta siitä että yh nainen lähtee baarista mukaan jatkoille jossa tietenkin on poikamiehiä useampi samaan aikaan niin monelleko olette antaneet saman illan aikana? itse laskeskelin että pari viikkoa sitten la-su yönä meitä kävi 4 jätkää nussimassa sitä yh:ta vuorotellen.

Heh, enhän minä itseäni mihinkään jalustalle nosta että parempi olisin kuin yh joka antaa usealle yhden illan aikana, ja kyllä minä kortsua olen aina käyttänyt kun olen nussinut niin ei ole sitä kuppaakaan kuten joku epäili tekstin perusteella :D Se tuskin tekee ääliöksi jos käy nussimassa samaa naista kuin kaverit käy, joskus samaan aikaankin mutta yleensä eri aikaan. Kolahtiko joteniin omaan nilkkaan tuo kun sanoin että 4 kävi? Mistä päin olet että oletko se sitten sinä, ympäri käydään ja yhteen tullaan... =)

[QUOTE="vieras";22949521]no kartoitukseenne sen verran, että olen yh, käyn baareissa ja jatkoilla useasti ja en ole ollut kenenkään kanssa moneen vuoteen. olen kaunis ja miehet ihastuvat minuun ja tahtoisivat jopa suhdetta. minä en.

meitä yh:ta on erilaisia.[/QUOTE]

On on, siksipä tässä nyt ksyelyä pukkaakin kun joku voi olla sinunlaisesi.

en ole yh ja silti menee helposti 3-4 panoa viikonlopussa ja lisäbonuksena olen viimeisilläni raskaana, se vasta pistää koneet hyrräämään jätkillä! njam.... ;) kossucamparituoremehun voimalla...

en ole yh ja silti menee helposti 3-4 panoa viikonlopussa ja lisäbonuksena olen viimeisilläni raskaana, se vasta pistää koneet hyrräämään jätkillä! njam.... ;) kossucamparituoremehun voimalla...

Niin siis oman miehesi kanssa panet 3-4 kertaa viikonlopun aikana? -Voin sanoa että se on ainakin itselle ihan normaali määrä nussia tai ehkä alakanttiin sillonko sitä irtoaa, ei joka viikonloppu mutta kyllä joka toinen viikonloppu ainakin, juu olen samaa mieltä että isomahaiset raskaana olevat naiset on kiihoittavan näköisiä ja niillä on se tuntumakin ihan eri kuin vahvasti humalassa olevalla naisella, useimmiten. =)

funny-pictures-troll-car-hating.jpg

Yksi kerrallaan kiitos eli ei todellakaan yhtä enempää saman päivän aikana. Kannattaa olla sen verran kykenevä mies, että ei tarvita montaa minuuttimiestä tyydyttämään tarpeet. :whistle:

Yksi kerrallaan kiitos eli ei todellakaan yhtä enempää saman päivän aikana. Kannattaa olla sen verran kykenevä mies, että ei tarvita montaa minuuttimiestä tyydyttämään tarpeet. :whistle:

Joo varmaan se yksi mies tyydyttää ne tarpeet ei siinä mitään mutta tarkoitus olikin kartoittaa hieman sitä onko lähes tulkoon kaikki yh:t sellasia jotka antavat usealle miehelle samana iltana kun muut dokaa eri huoneessa samassa asunnossa, itse olen kyllä vastaaviin äiteihin osunut hyvinkin useasti mutta en lapsettomaan naiseen joka antaa usealle samana iltana.

Joo varmaan se yksi mies tyydyttää ne tarpeet ei siinä mitään mutta tarkoitus olikin kartoittaa hieman sitä onko lähes tulkoon kaikki yh:t sellasia jotka antavat usealle miehelle samana iltana kun muut dokaa eri huoneessa samassa asunnossa, itse olen kyllä vastaaviin äiteihin osunut hyvinkin useasti mutta en lapsettomaan naiseen joka antaa usealle samana iltana.

No eipä tee mun tuntemat yh:t tuota tai ne jotka ovat olleet yh:ta. Ei ole ole naisen yksinhuoltajuudesta, lapsettomuudesta tai mistään muustakaan kiinni jos tuollaasta harrastaa.

Typerä ja halveeraava provo, mutta tällääset h**rittelut modet aina sallii täällä.

Täytyy sanoa, ettei yh:nakaan ap:n kuvaama käytös olisi tullut kyseeseenkään, enkä olisi kyllä lähtenyt edes minekään jatkoille tuntemattomien miehien kanssa. Seksi liittyy mulla aina rakkauteen, ja sitähän ei yhde illa panoissa ole.

No eipä tee mun tuntemat yh:t tuota tai ne jotka ovat olleet yh:ta. Ei ole ole naisen yksinhuoltajuudesta, lapsettomuudesta tai mistään muustakaan kiinni jos tuollaasta harrastaa.

Typerä ja halveeraava provo, mutta tällääset h**rittelut modet aina sallii täällä.

Jaa, no kyllä minun tietämät yh:t tekee tekee juurikin kuten sanoin, perustuu empiiriseen kokemukseen ei tuumailuun tai oletuksiin.
Ketäs tässä nyt ollaan huorittelemassa?

Jaa, no kyllä minun tietämät yh:t tekee tekee juurikin kuten sanoin, perustuu empiiriseen kokemukseen ei tuumailuun tai oletuksiin.

Mä luulen, että nyt taitaa olla kyse ap:n fantasiasta.

Sä kirjootat, että moni yh tekee noin. Mun mielestä se on aikamoosta huorittelua ja helvetin typerää yleistämistä.

ehkä kertoo enempi siitä missä sinä liikut. mä kun en tuollaisia yksinhuoltajanaisia tunne ollenkaan. kuulostaa tosi erikoiselta, että joku lähtee vieraiden miesten kanssa jatkoille ja makaa makkarissa jossa miehet käy yksitellen. kyse ei varmaan ole siitä onko nainen yh vaan siitä millaisten ihmisten seurassa liikut ja millaisiin ihmisiin tutustut.

En yhdellekään. Perustuen kokemuksiini ennenkuin minusta tuli yh. Miehistä ei ole mihinkään. Kun hoitaa hommat kotiin itsekseen, niin ei ainakaan takuulla joudu pettymään ;D

Itselleni on ainakin käynyt niin, että avioliiton päättymisen jälkeen kriteerit ovat senkuin kasvaneet vaan. Nyt kun biologinen kello ja hormoonit eivät enää ohjaa minua, niin ei sitä enää ihan kehen tahansa luuseriin jaksa aikaansa tuhlata. :D

No olisihan se pitänyt arvata kun kertoo omia kokemuksiaan ja kyselee muiden mielipidettä niin se on fantasiointia tai trollaamista, tämä ei ole kumpaakaan vaan ihan tosielämään perustuvaa juttua.
En mä mitenkään erilkoisemmin missään oudossa piireissä liiku vaan ihan yleisesti baareissa, pubeissa ravintoloissa ja siellä aika useasti vaan osuu se yh kohdalle kun lähtee pokaamaan seuraa tai he tulee itse tekemään tuttavuutta ja kun kaveriporukalla ollaan liikkeellä niin kuljetaan samoissa mestoissa valomerkkien jälkeenkin ja näin on käynyt usean kerran kuten edellä kirjoitin.
Ei tietenkään aina kaikki käydä panemassa sitä naista vaan sillon kun se siihen suostuu muutkin käy panemassa, toki toisinaan voin mennä sen naisenkin asunnolle mutta yleensä ei koska siellä on lastenvahti ja lapset kotona.

Yhteistyössä