Yh:t 08-alueelta!

Elikkäs kuten otsikko jo vähän vihjaakin, pistetään kaikki 08-alueen yh:t pinoon :) Ja rohkeasti ilmoittautumaan ihan mustana (huomasin että monet kirjottelee harmaana..).

Itse Ylivieskasta, -84 syntynyt ja esikoista odottelen syntyväksi maaliskuussa.
 
Täällä 28v yhäiti, mulla 4v poika ja tyttö 2v3kk. ja Limingassa asutaan. Kovin on arki yksinäistä. Isä tapaa lapsiaan tosi harvoin. Elokuun puolivälissä ollaan erottu, ja lapset on olleet yhden yön isällään, ja kolmesti ehkä päiväseltään käymässä. Exä tekee töitä tällä hetkellä kuutena päivänä viikossa, se sillä on nyt syy tällä hetkellä.... Mutta laiskuus ja omaan napaan tuijottelu se taitaa olla todellinen syy, onhan se helpompaa ku ei tarvi muista ku itestään holehtia. Sellasta se meno oli ennen eroaki...

Olis kiva tutustua muihinki yksisnhuoltajiin lähiseudulta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 13:38 minttu kirjoitti:
Mutta laiskuus ja omaan napaan tuijottelu se taitaa olla todellinen syy, onhan se helpompaa ku ei tarvi muista ku itestään holehtia. Sellasta se meno oli ennen eroaki...
Kuulostaapa hyvin todennäköisesti siltä mitä minun ja masussa köllöttelevän mukelon arki olisi mikäli isä olisi tehnyt päätöksen jäädä "nauttimaan" perhe-elämän autuudesta. Ehkä todellakin on parempi näin :)

Onko meitä todella vain kaksi? :eek:
 
tiiti82
minä olen 24.v pienen (1,9.v)pojan yh! Raahessa asustellaan ja kovin olen yksinäinen koska en tunne täältä vielä ketään.. muutimme tänne vasta, suoraan sanottuna pakoon väkivaltaista ex-miestäni! =) Mielelläni vaihtaisin ajatuksia myös muiden vähänkään samaa kokeneiden kanssa!
 
Hei Tiiti82 ja vanhempaa sorttia! Teretulemast joukkoon! Jospa tätä kautta löytyisi joillekin samalta paikkakunnalta tai läheltä muita yh-äitejä seuraksi. Täällä Ykassa ei tunnu muita olevan.. :whistle: Tai niin tällä forumilla ainakaan.

Tiiti82 mistä muutitte Raaheen?
 
tiiti82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 14:24 Neiti Terä kirjoitti:
Hei Tiiti82 ja vanhempaa sorttia! Teretulemast joukkoon! Jospa tätä kautta löytyisi joillekin samalta paikkakunnalta tai läheltä muita yh-äitejä seuraksi. Täällä Ykassa ei tunnu muita olevan.. :whistle: Tai niin tällä forumilla ainakaan.

Tiiti82 mistä muutitte Raaheen?
Me muutettiin etelä-suomesta! :)
 
touho
'Vastavalmistunut' onnellinen 22v äiti ja 1v tyttö täällä hei B)

Asustellaan Oulussa, joen eteläpuolella. Jos löytyy muita kaveriksi, seuraksi tai mese-jutusteluun niin laita ihmeessä osoitteesi!
 

Yhteistyössä