yh-opiskelija ja kesäloma

Siis opiskelen ensimmäistä vuotta ja kesäksi on mentävä töihin jotta jollain eletään. Huolestuttaa vain lapset kun joutuvat olemaan päiväkodissa koko kesän ilman lomaa. Onkohan kovin rankkaa lapsille? Onko joku keksinyt ratkaisua samaan tilanteeseen?
 
minäkans yh ja opiskelija,viimekesän olin lapseni kanssa kokokesän kotona kun oltiin vielä kodinhoidontuella, ens kesänä sama tilanne ku sulla, paitsi jos saan opiskella koko kesän. asioilla on tapana järjestyä =) mulla se hyväpuoli et ipana menee isälleen kesällä 2viikoksi. eikö sulla olisi mummulaa minne lapsi vois mennä vaikka välisä esim. viikoksi tai jotain?
 
Iskä ja lapset
Ei tarvii kantaa huonoa omaatuntoa jos lapset on päikkärissä. Ne tykkää olla siellä ja niillä on kavereita ja ammatti ihmiset hoitaa kaiken. Itse en olisi selvinnyt ilman tuota. Mun päiväkotilainen haluaa jopa lomalla mennä välillä sinne, kun paras ystävä odottaa =) Nyt ollaan tämä viikko yhdessä ja pikkunen meni tänään äidin luo ulkomaille. Isompi ei halunnut. Huomenna... siis tänään mennään mummulaan ja puuhaillaan siellä tallissa puu töitä. Jes =) Hyvää loppuviikkoa kaikille!
 
Meillä sama juttu. Lapset ovat olleet kesäisin 2 viikkoa lomalla pk:sta, noin viikon isovanhempien kanssa mökillä ja minä sitten yrittänyt olla viikon poissa töistä... Pari kesää on näin onnistunut.. Nyt ensi kesänä saattaa ainakin nuorin joutua olemaan koko kesän pk:ssa, mutta yritän pitää mahdollisimman monta vapaa päivää...
 

Yhteistyössä