Yh miitti?

  • Viestiketjun aloittaja Iskä ja lapset
  • Ensimmäinen viesti
Iskä ja lapset
Heippa!

Saakohan ajatus kannatusta, jos pidetään yh miitti jossain pkseudulla?
Varmasti moni haluaisi tutustua nimimerkkien taaksekkin. En tiedä onko näitä ollut? Enkä tarkoita mitään "terapiarinkiä" vaan rennosti tutustuen.

t.iskä
 
Iskä ja lapset
Heippa!

Luulempa että onnistuu kunhan vaan saadaan aika sovittua. Ehdotan 10.3 lauantaita. Ehkä olisi kiva sellainen aikuisten tapaaminen =) Muuten voi olla 100 lasta ympärillä ja tutustuminen hiukan vaikeaa. Paikkan valinta riippuu kuinka moni osallistuu. Voin olla puuhapete ja varata sopivan paikan. Olisi varmaan ihan kiva jokin rauhallinen ravintola ja syödä samalla. Kellon ajan kanssa voisi ajatella vaikka iltapäivää kolmelta. Jos on joitakin, jotka saavat helpommin päivällä hoitoapua. Kaikki pk seudun yh:t ja kauempaakin vaan mukaan!

Ilmoittautua voi eemelillä: bonkstyle@luukku.com

Kannattaa ilmoittaa vaikka kuun vaihteeseen mennessä. Jos on paljon niin paikka pitää varata suht ajoissa.
 
Iskö ja lapset
Saako ajatus tapaamisesta lisää kannatusta? Mainio tilaisuus solmia uusia kaverisuhteita ja auttaa jatkossa puolin ja toisin. Saman elämäntilanteen omaava kaveripiiri kun ymmärtää helposti toisiaan ja voi auttaa ja nostaa välillä sieltä "toivottomuuden" suosta, miltä varmaan kaikista joskus tuntuu. Takana lapsivapaa viikonvaihde ja oli mukava tavata ystäviä! Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja kunnon voima :hug:
 
Iskä ja lapset
Löytyykö vielä halukkaita tapaamiseen? Jos kuun vaihteessa tietää pääseekö, niin hyvä. Voin varata paikat. Jos tuntuu, että miitti muksujen kanssa, niin sitten sen mukainen paikka. Liukumäki/kahvila, uimahalli jne... palautetta odotetaan =) Eiköhän meitä riitä tarpeeksi yhteen miittiin.
Vaikka keilahalli. Juttelu vaan jää vähemmälle jos on liikaa aktiviteettejä.
 
Moikka!

Tulisin muuten mielelläni, mutta olen silloin poissa Hesasta, työmatkalla...ehkä kuitenkin illansuussa paikalla. Voisiko päivää mitenkään siirtää seuraavalle viikonlopulle 17.3., pliis! Olisi ihana tavata teitä!!

Muuten mun mielestä ei pitäisi jyrkästi sanoa, että ei saa lasta ottaa mukaan, koska monilla tosi vaikeata löytää hoitajaa... Tämä siis minun mielipiteeni.

 
Iskä ja lapset
Ei tullut oikeen ilmoittautumisia... siis yhtään... heitän pallon sitten teille. (pistin eemelin johon voi ilmoittautua...) Topiciin tuli muutama, mutta ilman mail vahvistusta ei viitsi varata mitään. Yritetäänkö uudeestaan? Samana päivänä on tosin "perheiden" tapaaminen. Liekö verottanut osannottajia?
 
Iskä ja lapset
Hei kaikille ja Hyvää NaistenPäivää!!!

Yritetään jos saadaan ensi viikon lauantaina tapaaminen aikaan. Tämä vkl meni hiukan heikoksi itselläkin. Syy on aikas hyväkin... rakennus tarkastus tiistaina ja hiukan vaiheessa =) Eli täällä ollaan naulapyssy kädessä tekemässä vielä rakenteita sellaiseen kuntoon, että saa kaiken valmiiksi.

Vanha sananlasku pitää paikkansa: Ihminen on tehokkaimmillaan, kun aikaa ei enää ole mitä venyttää... onko tuo vanha vai keksinkö jonkun variaation jostain vanhasta viisaudesta... ihan sama. Nyt alkaa taas kompura huutaa ja naulain paukkuu =)

Vielä kerran Hyvää NaistenPäivää ihanat naiset!

Ps. Mun tyttö kysyi miksi ei ole miesten päivää? Vastasin, että jokainen päivä on miesten päivä kun saa olla lasten kanssa. Valitettavasti äiti puuttuu... mutta lapset on onnellisia. Tiedän mitä yh äidit kokee ja mitä ne elää... siis mitä me elämme =) Lapset antaa voimaa ja tarkoituksen!
 
mukaan
Joo mäkin voisin tulla mukaan.

Voisimme keskustella kuinka miehiltä saatais lypsettyä enemmän rahaa ja
mistä löytyis se tulevaisuuden täydellinen maksaja talouteen.

Vaikeeta on löytää hyvää miestä ku itsehän olemme virheettömiä
ja niin täydellisiä.

:LOL:
 
summer69
Voi kun mä oon ihan väärä ihminen nuevomaan sua tossa elatusmaksujen nostossa ja elättäjän haussa... Mun ex on maksanut jo varmaan 8 vuotta samaa elaria ( no jaa, onhan siinä 20? korotusta tullut yhteensä 3 lapsesta ) vaikka sen tulot nousseet, kun usa on kehittynyt opiskelijasta alansa huipuksi euroopassa ja elättäjääkään en oo yli 10v aikana saanut etsittyä. Juu, jos sellasta neuvoo kaipaat, niin kandee mennä lähi kuppilaan
:kieh:
No, ei kun sekaan vaan.. :LOL:
 
Iskä ja lapset
Yh tapaaminen järjestetään varmasti.

Meidän vaan täytyy reippaammin osallistua ja olla mukana!

17.3 lauantai ei saanut vakuuttavaa kannatusta, että alkaisin buukkaamaan paikkaa.

Nyt ehdotuksia ajankohdalle ja toteutuksiin. Ed vkloppuna oli ilmeisesti yleinen "lapsellellisten" tapaaminen. En tiedä siitä mitään, koska sinne oli ilmeisesti "vapaa" pääsy kaikille pienten lasten vanhemmille.

Yh tapaaminen on mun mielestä vain yh ihmisille. Eipä tarvii kuunnella "ihania" parisuhde tarinoita. Me tiedetään, mitä arki on ja sen mukaan mennään, toki toivon mukaan kaiken hymyssä suin.

Nyt aktiivisuutta ja ehdotuksia ajankohdasta vaikka huhtikuulle. Ilmoittautukaa tällä forumilla ja yhteenvedon teen 15.4 kieppeillä.

Kiitokset yhdelle positiiviselle yh:lle, joka ilmoittautui jo mainitsemaani mailiin.

Otetaanko ajankohdaksi huhti/toukokuun vaihteen lauantai? Ilmoittautua voi bonkstyle miuku ja mauku luukku.com. (miuku ja mauku on vaan tossa muodossa roskapostin torppaamisen takia)

Aurinkoisin terveisin

Iskä & (lapset hoidossa=)
 

Yhteistyössä