Yh-äidit vuokranmaksu luonnossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siitä vaan, jos kantti kestää... Hetken se voi olla hauskaa ja taloudellista ja kätevä tapa saada omatkin paineet purettua, mutta mä näkisin kuitenkin muutamia mahdollisia ongelmia... Kuten esim. onko sillä vaimoa / tyttöystävää ( draaman poikanen olis valmis ), kuinka paljon joutuu raottaan ja vaattiiko aina vaan enemmän, oletko sittten tyttöystävä vai pelkkä panopuu, tuleeko tunteet ennenmmin tai myöhemmin peliin, mitä ne sanoo esim. kelassa tai sossussa vuokrasta, jos niihin joutuu joskus turvautumaan, eli milläs todistat, mitä maksat jne... Ja mulle merkkaa myös se oma maine... Itse en ryhtyis, mutta jos sinä olet varma, että toimii, niin senkus. Eipä tuo nyt ole sen kummallisempi asiana, kun baarissa tuntemattomille jakaminenkaan, paitsi, että siitä saa taloudellista hyötyä ja sut luokitellaan helpommin h..si. :(

2000-5000. Tarpeeks yleistä nykyään jo. Länsirannikol ja helsingis suurimmat prostituutio markkinat.

http://www.sexwork.net/forum/forumdisplay.php?f=63 Siittä vaan kaupunkia valitsemaan ja sinne vaan ilmotusta.

Yhteistyössä