Yasminelle, onko joku kerenny testaamaan jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äby
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äby

Uusi jäsen
08.09.2006
22
0
1
Onko kellään kokemusta näistä ihan uusista Yasminelle pilsuista? Kyseessä on vähemmän estrogeeniä sisältävä pilleri, ku Yasmin on.
Mulla ollu kaksi hormoonikierukkaa jo, ei sovi mulle kierukat, kohtu liian pieni. Yhdistelmäpilsuja söin ennen lapsia vuosia sitten ja ne sopi, Meliane tais olla merkki . 3kk söin sit kierukoiden välissä, ja ei enää sama toiminukkaan.
Nyt kävin ihan gynellä ja se suositteli mulle näitä uusia, vähän estrogeeniä sisältävä..Eilen otin ekan..Nyt jänskättää, leviiks pää, räjähtelenkö, lihoonko jne.??? Kuulemma ei pitäs ainakaan lihomista juuri aiheuttaa noi. Saas nähä..

Mut onko joku jo kerenny testaamaan? Tulleet kuulemma markkinoille vasta syyskuun alussa..Mullaki ilmaispakkaus tää eka :D , saan rauhassa yhen liuskan testata.

Mulla kans nyt eka viikko takana. Ihan kauheeta ollu :'( . Otan aina pilsun illasta, ilta menee hyvin ja yö, mut seuraava päivä taas alkuiltaan, kun vaikutus hälvenee on ihan kauheeta. Mä en tunnista itteeni, mun mieliala saattaa muuttua ihan hetkessä, lapsille huudan pienestä ja tulee sellasia ahdistus/paniikkkituntemuksia. Pelottaa ottaa seuraava nappi..Oikeasti, pelkään, miten pamahtelen täällä seuraavana päivänä..Eilen harrastettiin seksiä, joten pakko syödä se kolme päivää vielä , sit loppu!

Ennen raskauksia mulle sopi hyvin yhdistelmäpilsut. Raskauksien jälkeen ollut kaksi hormoonikierukkaa, jotka on aiheuttanut sit muuta kun mielialavaihteluja eikä ne sovi, tai yleensä kierukka, kohtu liian pieni. Gyne suositteli näitä, mut ei tuu kesä, pakko keksii jotain..Mut mitä!!?

Yhteistyössä