yäk..oltiin just eroomassa exän kanssa..EI HERKILLE-ällötystä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun alko puhuun exvaimosta...hyi että ällötti kun se sano että ex eukkonsa ei pessy viikkoonkaan tavaraansa vaikka oli menkat!ukko sano että oli "leikannu"karvat auki ja nai sitä eukkoosa!!Hyi h .....!EVVK MUTTA Ällötti ihan oikeesti niin että oksensin ja muuttotavaroitani hakiessa tapahtui tuo!!miten oikeesti joku voi olla sellanen ettei pese tavaraansa kun on ne!!..Sanoin että siivotkoon ite vaan ne mun tuotokseni kun ei millonkaan auttanut missään!!..ajattelin että tollasen ukon kanssako mä olen ollu sillai!!se ukko tosi sairas!!uus eukko sillä nyt onkin taas.kolme lasta teki jotka otettiin huostaan.eros-otti uuden vaimon ,uus oottaa kanssa lasta,tekee taloo toiselle paikkakunnalle se ukko.entinen talo vielä ja nyt hengailee saman kanssa jonka kanssa tehdyt lapset otettiin pois ja ny taas se raskaana se hänen ex,mutta se toinen ei tiedä tästä.tapauksesta.sääliksi käy niitä lapsia!Luojan kiitos ,tämän miehen kanssa ei tullu lapsia vaikka monesti väkisin otti multa!!

joo ,ei me oltukaan sillain muuten ku väkisin koska ällötti kun peseyty itse tosi harvoin vaikka oli likaisessa työssä ,noin kerran viikossa pesi sen :( ja hiukset noin kerran kk .jäi aina musta kuva tyynyliinaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se oli ennen naimisiinmenoa tosi ihana ja kultainen!muuttu papin aamenen jälkeen ihan sadistiseks!

Käskikö sun nuolla kakkaraidat kalsaraistaan? Jos käski, niin mun ex kyseessä. Piti myös siitä kun putsasin häntä pulloharjalla sieltä paskalla käynnin jälkeen.