YÄÄÄKK!!!

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
Hyi kamala! Itse olen saanu hämähäkki kammon pienenä kun tukkaani oli tarttunu hämis. Ja voitte kuvitella miten isolta se möntti tuntui pienen lapsen kädessä kun sitä repi irti huudon kera :ashamed:
 
Araknofobia
Mulla on myös kamala araknofobia. Tulipa katsottua se leffa aikoinaan... Leffan jälkeen menin nukkumaan ja kohta tunsin että mikä kutitti olkapäällä ja arvatkaa huusinko ja kiljuinko kun inhottava HÄMÄHÄKKi kulki pitkin olkapäätä =O Ja ei yhtään auttanu se juuri katsottu leffa.. Ja pitkään tuli kurkittua suihkussakin ylöspäin, ettei vaan sieltä möngi mitään ylimääräistä.. HYIIIII
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Araknofobia:
Mulla on myös kamala araknofobia. Tulipa katsottua se leffa aikoinaan... Leffan jälkeen menin nukkumaan ja kohta tunsin että mikä kutitti olkapäällä ja arvatkaa huusinko ja kiljuinko kun inhottava HÄMÄHÄKKi kulki pitkin olkapäätä =O Ja ei yhtään auttanu se juuri katsottu leffa.. Ja pitkään tuli kurkittua suihkussakin ylöspäin, ettei vaan sieltä möngi mitään ylimääräistä.. HYIIIII
Mäkin katoin sen leffan, vähän niinkun siedätyshoitona..Ja katinpaskat, sen jälkeen vasta aloinkin niitä pelkäämään!!
 

Yhteistyössä