Xtravaganza-ohjelmalla laihduttaneita tai laihduttajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laihdutin 20 kiloa muutama vuos takaperin. Joka ikinen kilo tullut takaisin. Ohjelma on tehokas, mutta olis tärkeää, että ei palaile pikkuhiljaa samoihin tapoihin. Mulle ei siis tuonut kuin hetken avun =(

[QUOTE="Tiina";27201090]Ei nuo auta ku hetkellisesti. PItää oppia syömään oikein, ilman sitä tulos ei ole pysyvä. Lihas vaan vaihtuu läskiin ja kohta entistä tukalampi olo. Vaikka tätä et toki kysynytkään.[/QUOTE]

Tuota epäilinkin,että noin on,mutta en oikein sanut selvää,että onko tota pussikeittoruokailua tuo kuuri kanssa vai enemmän kui painonvartijoiden systeemi.

Onko niitä erilaisia ohjelmia,miten itse tykkää tehdä eemmin

Mun mies on laihduttanu ko ohjelmalla joku 15kg ja kaikki tuli takaisin kun palasi normaaliin syömiseen. Perustuu pussikeittoihin, jotka on aivan hirveän makuisia. Mieheltä lähti nimenomaan lihaksia (toki varmaan rasvaa myös). Käsivarsista näkyi muutos hyvin selvästi ja sanoi itsekin, että hauis lähti. :)

Hintaa en muista mutta kallis oli ( toki sinä aikana ei mennyt rahaa ruokaan!). Siinä syödään siis vain niitä pussikeittoja ja kun kuurin lopettaa täytyy TODELLA varovasti aloittaa kiinteän ruuan syöminen. Maha ja suolisto tottuu niihin keittoihin ja vetää helposti täysin jumiin jos yhtäkkiä syö lautasellisen makaroonilaatikkoa.

Kai tuolla alkuun pääsee, mut ethän sä voi pussikeitoilla loppuelämääs elää... Työ on alun jälkeen tehtävä itse: opeteltava syömään oikein ja opetella terve suhde ruokaan.

olen laihduttanut. Paljon laihduin ja kaikki tuli nopeasti takaisin. Minusta ei antanut pysyviä konsteja laihtumiseen. Saman tuloksen saat pussikeitoilla ja kuntosaliohjelmalla. Tuossa tuo henkinen puoli jäi ihan liian vähälle, siitähän kaikki johtuu. Itse sain eniten apua ravitsemusterapeutilta.
Todella kallis. Muistaakseni pusseilla ollessa lähes 300 kuussa tai ylikin. Olisko ollut 89 kuukausi ja 59 euroa keitot viikossa.

Täällä yksi. Aloitin tuon ohjelman n. 3,5 vuotta sitten. Näillä opeilla mennään vieläkin.

Olin 10 vk pussikuurilla, -18 kg.
Sen jälkeen ruokavalio-laihduttamisella, n. 1400 kcal / pvä.
Viime aikoina olen syönyt enää n. 1000 kcal / pvä, koska 1400 kcal ei paino enää tipu. Jäljellä pudotettavia kiloja 2,5.

Pudotettuja kiloja on nyt 42,5.

Kyseessä on elämäntapamuutos, ei mikään laihdutuskuuri. Tottakai paino tulee takaisin, jos ei muuta elintapoja.

Yhteistyössä