Xl-naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ylläni jallu on trikoohousut,t-paita,sukat ja tietenkin alusvaatteet. Olen vapaa päivällä ja viikonloppu olis töitä. Olen päivän vaan löhöilly ja lukenut. Kaupassa kävin aamupäivällä. Kivaa joskus vaan olla. Ei tarvii edes ajatella mitään.

Ylläni jallu on trikoohousut,t-paita,sukat ja tietenkin alusvaatteet. Olen vapaa päivällä ja viikonloppu olis töitä. Olen päivän vaan löhöilly ja lukenut. Kaupassa kävin aamupäivällä. Kivaa joskus vaan olla. Ei tarvii edes ajatella mitään.

Vapaalla minäkin... Musiikkia kuunnellessa menny päivä... On tosiaanki kiva olla niin ettei edes ajattele mitään... Nyt kylläkin ajattelen sinua... Istuisit kanssani sohvalla...

Nyt istun sohvalla mutta en näe sinua vierelläni. Innostuin siivoomaan ja pesin lattiat myös.yleensä vaan imuroin ja pyyhin pölyt. Laitoin myös broileria uuniin ni on sitten ruokakin helposti laitettu. Salaattia jäi eilen ni siinä ihan hyvä iltaruoka. Tuletko syömään? Sauna myös lämpenee?

Nyt istun sohvalla mutta en näe sinua vierelläni. Innostuin siivoomaan ja pesin lattiat myös.yleensä vaan imuroin ja pyyhin pölyt. Laitoin myös broileria uuniin ni on sitten ruokakin helposti laitettu. Salaattia jäi eilen ni siinä ihan hyvä iltaruoka. Tuletko syömään? Sauna myös lämpenee?

Ethän voi nähdä mua sohvalla, oven raosta kurkin kun pylly pyörien luutusit lattioita:) ruoka kyllä maistuis ja saunaan haluisin sun kans... Jos saan saippuoida sinut?

Kivaa että tulet. Tule pian! Mulla oli tunne kun luutusin että joku tuijottaa minua. Juuri hain puita saunaan että pikku hiljaa vois alkaa lämmittämään. Saat toki pestä minut mutta haluan pestä sinut. Vaihdoin lakanatkin sänkyyni jos vaikka mennään ""levolle"" saunan jälkeen. Ovi on auki joten tule vaan suoraan sisälle.

Tulen sisälle ja törmään hyvän ruuan tuoksuun ja sinuun... Halataan... Tunnen kuinka rintasi (isot?) painuvat rintaani vasten... Sit Autan sua puun kannossa... kun laitat tulta uuniin niin käteni sattuu vahingossa:) osumaan pepulle... Puristan hellästi...

Kiva kun tulit kantamaan puita. Siivouksen jälkeen on voimat vähissä. Tunsin kun kätesi kävi pepullani ja minua rupes hymyilyttämään. Aattelin ennen tuloasi että toivottavasti tulisi mukava ilta (mahdollisesti yö). Kolme varttia kestää niin päästään lämpimään saunaan. Valmistelen saunaan lähtöä siten että varaan sinulle pyyhkeen,itselleni otan myös saunatakin ja kietoudun siihen pesun jälkeen. Otetaan myös kylmää juotavaa mukaan. Mitä haluut juoda vai toitko jotain tullessasi? Syödään vasta saunan jälkeen,sopii varmasti myös sinulle?

Kiva kun tulit kantamaan puita. Siivouksen jälkeen on voimat vähissä. Tunsin kun kätesi kävi pepullani ja minua rupes hymyilyttämään. Aattelin ennen tuloasi että toivottavasti tulisi mukava ilta (mahdollisesti yö). Kolme varttia kestää niin päästään lämpimään saunaan. Valmistelen saunaan lähtöä siten että varaan sinulle pyyhkeen,itselleni otan myös saunatakin ja kietoudun siihen pesun jälkeen. Otetaan myös kylmää juotavaa mukaan. Mitä haluut juoda vai toitko jotain tullessasi? Syödään vasta saunan jälkeen,sopii varmasti myös sinulle?

Sopii että syödään vasta saunan jälkeen... otan saunaan tölkin siideriä ja sit saunan jälkeen tölkin olutta... Mitäs tässä nyt ennen saunaa? Istuudutko sohvalle hetkeksi...

Haluan riisua sinut:) nousehan ylös sohvalta... Silitän sinun hiuksiasi ja suutelen sinua rohkeasti suulle... Käteni liukuu alemmas olkapäillesi ja siitä rinnoille... Alas paidan helmaan ja nostan paitasi pois... Millaiset hiukset sinulla muuten on? Voitko kuvailla myös rintoja? Mulla on vaaleat lyhyet hiukset... Hieman lihaksikas vartalo... Nyt kun olet ilman paitaa niin hyväilen käsivarsiesi ihoa ja suutelen sinua...

Oi,niin hellä olet JALLU. Mulla on ihan musta tukka noin lapaluihin asti ulottuva. Et huomaa hiusteni todellista pituutta kun mulla on poninhännällä tukka. Rinnat ovat suht suuret mutta vartalooni nähden ihan normaalin kokoiset. Ota rohkeasti vaan rintaliivini pois ja pidän rintojeni kanssa leikkimisestä. Farkkuhameeni on helppo riisua. Huomaathan että hameen vetoketju on vasemmalla sivussa. Oletpa sinä lihaksikas ja upea kroppa. Avaan farkkujesi napin ja vetoketjun ja lasken housusi alas. Onpas sinulla kookas kulli,huomaan kun katson etumustasi.

Kullini alkaa jäykistyä kun lasket housuni alas... Hyväilen ja Puristelen rintojasi ensin liivien läpi... Sit otan ne pois... Ihanaa leipoa suuria rintoja joiden nännit alkavat kovettua... Painat kasvoni tissiesi väliin ja huokaat syvään... Puristelen ja leivon rintojasi... Imen... Kulli on jo ihan jäykkä ja terskalle tulee tippa... Löydän hameesi vetoketjun ja lasken hameen lattialle.... Onpas sulla ihanat pikkuhousut...

Huomasin tipan kullisi päässä ja nuolasen sen pois ja samalla voihkaiset. Riisut hitaasti alushousuni ja kosketat samalla pilluani mutta hoputan sinua jo saunaan. Suihkussakin menee aikaa kun liimaudumme toisiimme. Tunnen kalusi vartalollani ja se saa minut värisemään hetkeksi. Kävelen edelläsi saunaan ja tunnen että tuijotat minua mutta se tuntuu hyvältä. Enää en osaa edes hävetä itseäni,vaan antaudun sinulle löylyn lämmössä.

Eikä sinulla ole hävettävää, olet kaunis, uhkea nainen. Istumme lauteilla kiinni toisissamme, heitän hieman löylyä... Vähän vaan ettei tule liian kuuma... Hyväilen sinua jaloista, vatsalta... Rintoja... Olet niin ihanan pehmeä... Levitän hieman kädellä jalkojasi ja hyväilen karvoitusta... Otat minua kullista hellästi kiinni ja teet hitaita edestakaisia liikkeitä... Tuntuu niin hyvälle...

Eikä sinulla ole hävettävää, olet kaunis, uhkea nainen. Istumme lauteilla kiinni toisissamme, heitän hieman löylyä... Vähän vaan ettei tule liian kuuma... Hyväilen sinua jaloista, vatsalta... Rintoja... Olet niin ihanan pehmeä... Levitän hieman kädellä jalkojasi ja hyväilen karvoitusta... Otat minua kullista hellästi kiinni ja teet hitaita edestakaisia liikkeitä... Tuntuu niin hyvälle...