Xl-naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nukuta minut siten että nukkuisin vuorokauden yhteen menoo,jotta saisin univelat pois. Ja jos voisit illan ja yön olla lasten kanssa ja veisit ne aamulla päiväkotiin. Sen jälkeen voisit tulla takaisin meille mun kanssa viettämään vapaapäivää. Lapset on 9 tuntia pois ni ehdittäis vaikka mitä.

Ihan tuohon en valitettavasti taida pystyä, mutta voit olla ihan varma, että jos voisin, niin toki sen tekisin. Siinä olet ihan oikeassa, että 9 tunnissa ehtis vaikka mitä...:)

ottaisin syliin,pitäisin kuin prinsessaa,ruokkisin kuin kuningatarta, juottaisin kuin kolibria,hellisin kuin lasta ja antaisin kuin omalleni. jp,yritäs tällä tiellä...

Ei vieläkään jallu tavattu,harmi. Olis ollu kivaa leikkiä sängyssä pitkästä aikaa. Lapset on jo terveitä ja huomenna menevät isänsä luo viikonlopuksi. Siivoon huomenna kun tulen töistä ja viikonlopun olen ihan vaan kotona ja aattelin ottaa vähä viiniä ja rentoutua sohvalla löhöten.

Just sain siivottua...tosin en lattiasta kattoon,mut jok.tap tunti meni...Pieni huili(olut)tauko ja sitten ruuanlaittoon...Tarjolla olisi puna/valkoviiniä,härkää,perunoita ynnä punaviinikastike.Jälkkäriksi juustoja,keksejä...Ja sitten saunaan.

Äsken vasta pääsin alottamaan kun lapset lähti isälleen. Ei tässä kauaa mene,reilu tunti. On vaan niin väsyny olo viikosta. Vieläkö jp,kyläkutsu on voimassa? Saunaan tulo?

Äsken vasta pääsin alottamaan kun lapset lähti isälleen. Ei tässä kauaa mene,reilu tunti. On vaan niin väsyny olo viikosta. Vieläkö jp,kyläkutsu on voimassa? Saunaan tulo?

Ja tämä...Ja tämäkö vielä puuttui... sinäkö olet syyllinen tähän nimi juttuu! Äläkä väitä! Ja tämä vielä puuttui...! Vitun miehet ja naiset, aina teillä on seksi mielessä.Teidän penikset ovat mätämunia ja paskaa täynnä ja vielä oksettavia! Evvk ja haistakaa te paskat! Nyt mulla meni hermot! Joku vääristää mun nimiä? Sinäkö teit tämä, eikö? Voi vittulan väki, olette paskajätkiä ja huoria! Anteeks, tuli vähän sanottua?!

Mikä purkaus Söpö!? Mitä pahaa olemme tehneet sinulle,vai liittyykö tämä jotenkin sinuun Kaksonen...Minä olen aivan pihalla,mutta siitä voit olla varma,jos tulet päälle syyttä suotta,niin jäät toiseksi! Tule viivalle PELLE!

Samoin jp,olen aivan ihmeissään tuollaisesta viestistä! Äly hoi!! Iltani meni yksin istuessa ja viiniä juodessa. Alkoi juuri väsyttämään. Huomenna nukun vaikka iltaan asti. Jp,oletko keksinyt meille jotain nyt??