xl nainen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalle pyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nalle pyh

Vieras
Missähän ne suomalaiset puutteessa elävät xl naiset oikeen on?Olis kiva saada tutustua edes yhteen sellaseen ja katsoa,mitä yhteistä vois löytää.Olen 43v 170/70 normaali mies,jolla on omat hampaat suussa ja muutenkin itsestäni huolehtiva ja siisti kaveri.Nyt naiset ,aukaiskaa se salainen arkkunne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja [...]:
minkä kokoinen on xl nainen pituus ja paino noin ?

Minunko kokoani kyselet? Pituus 164 ja paino 65 - en kyllä oikeasti käytä xl-koon vaatteita, sorry huijaus :-) Mutta mieheni on kyllä ihan oikeastikin xl-kokoa.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja [B][...][/B]:
eipä nuo ns laihat koskaan rintavia olekkaan itse olen 177 82 ja jotkut lihavaksi haukkuu
mutt jokainen on omanlaisensa.

täälä liikkuu noita katkeria ja kateellisia niin paljon.Joten jatka vaan ihan rauhassa.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja [B][...][/B]:
aika paljon riippuu siitä miten xl pukeutuu on varman tyylikkään ja naisellisen näköistä kun vaatteet ei roiku päällä

Mutta kyllä roikkuvakin vaate voi säväyttää.Sellanen ohut kankainen mekko ja alla ei muuta.Voi voi!
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle pyh:
Alkuperäinen kirjoittaja [B][...][/B]:
eipä nuo ns laihat koskaan rintavia olekkaan itse olen 177 82 ja jotkut lihavaksi haukkuu
mutt jokainen on omanlaisensa.

täälä liikkuu noita katkeria ja kateellisia niin paljon.Joten jatka vaan ihan rauhassa.

ja mistä pitäisi olla kateellinen...läskeistä,huh,kiitos hyvistä nauruista!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä