x-adventure twinco

Googletin vaunujen nimellä koska haluaisin tehdä valitusta ko vaunuista niin eksyin tänne... niin annan kommenttini nopeasti:

Ovat juu käytännölliset ja menevät näppärästi ja pieneen tilaan, mutta turvallisuudessa olisi hurjasti parantamisen varaa. Painopiste on aivan peellään lasten ollessa makuuasennossa. Pienempi (8kk) on meillä päätynyt päälleen asfalttiin nostaessani isompaa (<2v) pois vaunuista, onneksi oli takataskussa rättejä ym pehmuketta ihan sattumalta kun vaunut kaatuivat, ei käynyt pahemmin vaikka mielestäni siinä olisi jo voinut olla henki pois. Myöskään bussissa ym liikennevälineessä vaunut eivät pysy kaarteissa pystyssä ilman tukea. Jos takapyörät olisivat edes 20 cm taaempana, ongelmaa ei olisi..(?) mutta siinä kai halutaan minimoida vaunujen koko kasattuina. Mutta millä kustannuksella?!?
 
Onko muilla ollut tuon tasapainon kanssa ongelmia??? Kun ei meillä ainakaan oo tämmystä mimin kuvailemaa kaatuilua. Vaikka molemmat nukkuis tai sit toinen istuu ja toinen nukkuu... Ja valjaissahan ne pitäs molemmat olla niin ei pääse luiskahtaa sinne asfalttiin. Ja vielä jos työntöaisaan kiinnittää hoitolaukun tms niin siitähän se tasapaino menee.
Me lenkkeillään päivittäin Twincoilla, kahden koiran kera eikä kyllä koskaan oo ollu minkäänlaista vaaraa et vaunut ois yrittänykkää kaatua!!!
Oiskohan mimillä todellakin sitten vialliset kärryt sattunu, tosi harmillista että lapset joutuu kärsimään näistä! Onneksi ei käyny lopulta pahemmin!!!
 
Ei ole meillä rattaat meinanneetkaan kaatua. Ei vaikka välillä poju roikkuu hieman työntöaisassa yrittäen lykätä vauvalle vauhtia enkä ole itse pitämässä rattaita pystyssä.
Paljonkos tavaraa mimin rattaissa on aisalla tai verkkokassissa? Se voi aiheuttaa tuota epätasapainoa.
 
Kävin kyselemässä nyt sitä käsijarrua,ei saa sanottiin ainakin ko liikkeessä. Jos joku on saanut näihin niin pliis kertokaa missä,miten ja mihin hintaan. =)

Kaatumisesta,meillä ei todellakaan koskaan ole nuo edes heilahtaneet vaikka isommat kiipee aina itse kyytiin/pois kyydistä ties miten apinana roikuen!! Aisassa ei tosiaan kannata hoitolaukkoa roudata ainakaan kovin painavaa koska silloin tietty saattaa keikata.
Harmillinen tapahtuma Mimillä ollut,onneksi ei käynyt kuinkaan. Mutta johan ohjeissakin sanotaan että lapsi pitää pitää kiinni turvavöissä jottei pääse tippumaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 18:52 vieras kirjoitti:
Ostettiin kyseiset rattaat käytettynä. Kysyisn vaan, että miten olette niitä pesseet, voiko kangasosat pestä koneessa?
Meillä kävi joku ystävällinen kissa kusemassa rattaisiin terassilla ja silloin nakkasin kankaat koneeseen vaikka niissä lukikin käsipesu. ajattelin ettei ne voi sen enempää pilalle mennä kuin kissan kusisinakaan... No hyvin kestivät 30asteen hienopesun ja puhtaaksi tulivat ja haju lähti!
Teki kyllä mieli loukuttaa kissa ja kutsua omistaja hakemaan se pois rattaiden hinnalla...juuri tästä(kin) syystä omat kissat ehdottomasti pysyy sisällä!!!
Rungon ja enkaat jynssäsin juriharjalla. Kuomu oli ainoa jota en saanut irti,muut osat lähti helposti. Meillä siis 2005mallin rattaat eli näillä topatummilla kankailla.
 
Meillä ei rattaista mitään käyttöohjeita, koska käytettynä ostettiin. Vielä kysymys neppareista, jotka on selkänojan takana (2kpl). Mihin tarkoitukseen? Ajattelin ensin, että pitää kiinni paremmin sitä läpyskää, joka roikkuu takana ja laitetaan suojaksi, jos lapsi makuu asennossa, mutta neppareille en löydä vastakappaleita. Puuttuukohan noista jotain, vai enkö vaan tajua :)
 
Hei!
Minä tilasin rattaat Hollannista n. 1,5kk sitten. Rosso on sellainen kiiltävä tumman/viininpunainen, oisko ns. metallinhohto. Mielestäni erittäin hyvä väri.

Rattaat, kantokassi ja hoitolaukku teki yhteensä kuljetuksen kanssa
447,-. Mukaan tuli sadesuoja ja sellainen adapteri pumppuun, että voi laittaa tavallisella pyöränpumpulla ilmaa renkaisiin.

Tilauksesta kesti vajaa pari viikkoa, kun rattaat oli mulla kotona. Hain ne postista, kun en ollut kotona silloin kun kuljetusfirma oli käynyt.
 
hilma
Kantokassin omistajat! Meillä siis juuri hankitut rattaat ja niiden kantokassi.
Mikä ihmeen kangas tuon kantokassin päädyssä on? Siis siellä on kiinni sellainen neliskanttinen kangas jonka päästä kulkee kuminauhat itse kassiin. Mitä sillä kuuluu tehdä? Ei aukea mulle tuon tarkoitus sitte millään!
 
x-adventure twincoista... olen mielenkiinnolla lukenut ja kun kehuja on saanut niin pakko oli kysäistä kun meillä on tää kärry-ikäinen jo kuitenki 2,5 ja uusi tulokas tulee ensi keväänä. siis ikäeroa lapsille tulee kolme vuotta!!
onko kellään kokemusta kärryistä noin isolla ikäerolla vai onko noissa kärryissä joku ikä/painoraja??
poika ei kuitenkaan pitkiä matkoja jaksa kävellä ja muutenki kaupungis olis helppo kulkea ku olis sit tuplakärryt..
jos nää ei oo hyvät meidän tarkoitukseen niin olisko kellään parempia ehdotuksia??
:flower:
 
Tänään tuli paketti Hollannista ja Twincot nyt meilläkin. kaunis väri tuo rosso, hyvä että uskalsin ottaa, mustat tuntuvat olevan nyt niin monilla :)

Olisin kysynyt paria käytännön juttua (ohjeet tosi huonot...)
-laitetaanko istuinosa pystyyn niillä takana olevilla kahdella mustalla valjaanosalla, jossa "klipsti" , entä mikä tse toinen musta osa istuinosan yläosassa (kun ovat pystyasennossa) oikein on ?

-Jos käytössäsi on ollut emman tai teutonian kantokassa, miten olet KIINNITTÄNYT sen twincoihin , jotta onv armasti turvallinen ?

Hyvältä näyttävät, tosin olin vähän pettynyt, kun kurkistusluukkua ei tässä mallissa kuomussa ollutkaan. On vissiin ollut sitetn niissä malleissa, joita vielä suomen maahantuoja möi..


 
meän kolme vuotias on jotain 92cm ja viime punnituksella oli 13.6 mut siitäki on jo puol vuotta. onhan sitä painoa kyl sit jo taas hiukka lisää sällillä.. siks vaan mietin sitä painoraja-juttua. pitääpä katsella ja kysellä lisää ku tulee mieleen.. :D
 
voi että sentään. kunpa vaan olisi meillekin hankittu nämä twincot. kun nyt on meillä babywelt alaska twin s kärryt, käytettynä ostettiin. hyvät on, ei siinä mitään mutta kun se sadesuoja! meillä on tommonen ihan tavallinen kaksostenrattaiden suoja mut sinne sataa sisälle kun on se. eli olisi kiva jos olis tommoinen "muovikelmu" kärryjen päälle. innossani soitinkin jo at-lastenturvaan kun huomasin että niitä myydään nyt suomessa ja että sais sadesuojan siihen. mutta ei kuulema ole sitä läpinäkyvää heilläkään. meinasin jo tilata sen saksasta mutta olis tullu 20 euroa toimituskuluja! osaako kukaan kertoa, mistä saisin sen sadesuojan meille, käy siis tän twincon suoja kuulema noihin babywelteihinkin...

saara
 
Kertokaapas mulle... ku tilasin keväällä nää vaunut maahantuojalta joka on kuulemma lopettanut nyt. On tullu pienoinen valmistusvirhe vastaan ja pitäs rattaat saada huoltoon, takuuta on siis jäljellä. Mihin ja keneen otan yhteyttä??? Ku ei tuo kieli taito riitä muuhun ku suomen kieleen...
On se kumma ku kaikki meiltä aina hajoaa... korjattua pitäs saada ennen ku vauva syntyy!!!
 
äitiskä
minä tilasin saksasta babywelt merkkiset kaksostenvaunut jotka ovat saman valmistajan kun alaska twinit. ne on muuten samat kuin alaskat mutta neljällä pyörällä. ja hinta kotiin tuotuna 261?
 

Yhteistyössä