Wittu mikä meininki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Istun tässä keittiönpöydän ääressä läppärin kans, napit korvilla tuubittaen hyviä biisejä. Äljäke tuli äsken tohon viereen oman läppärinsä kanssa.. odottaakohan se, että mä muka edes laittaisin napit pienemmälle ja keskustelisin sen kanssa jotain samalla :o

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
No hyvä, mä en oliskaan jaksanut kattella tollasta meinikiä kovian kauan mun kloorin polttamilla silmilläni B)

Ai, ootsä nykässyt vetyperoksidit päähän ja vahvistanut sitä lorottamalla klooria päälle? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ai, ootsä nykässyt vetyperoksidit päähän ja vahvistanut sitä lorottamalla klooria päälle? :xmas:

Ei ei :D Mulla on edelleen tummat hiuskut. Kävin vaan apinoiden kanssa polskuttelemassa tänään ja mun yliherkät silmät ei oikeen tykännyt siitä touhusta, taaskaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ei ei :D Mulla on edelleen tummat hiuskut. Kävin vaan apinoiden kanssa polskuttelemassa tänään ja mun yliherkät silmät ei oikeen tykännyt siitä touhusta, taaskaan :|

No höh, mä jo kerkesin innostua kuvittelemaan tilannetta :snotty:
Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu, käyttäisit uimalaseja :D

Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Mitä se oikein kuvittelee? :o Palstailurauha kuuluu ihan jo parisuhteen perussääntöihin! :attn:

Todellakin. Mulla iski tosi syvälliset mietokset elämästä päälle, enkä mä nyt voi jakaa niitä palstan kanssa, kun toi vakoilee kuitenkin :kieh:

Siitä huolimatta, jos kerran siellä huuruissa istuskelit. Niin kerta.[/quote]

Ois voinu jengi kattoo vähän pitkään, jos mä oisin istunu jokku isot kakkulat päässä sielä poreammees :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Mitä se oikein kuvittelee? :o Palstailurauha kuuluu ihan jo parisuhteen perussääntöihin! :attn:

Todellakin. Mulla iski tosi syvälliset mietokset elämästä päälle, enkä mä nyt voi jakaa niitä palstan kanssa, kun toi vakoilee kuitenkin :kieh:

Millä sivuilla miehes seikkailee? Vakoiletko sitä? :saint:

Yhteistyössä