Wish a Baby 51

• Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
tikruliini84
Voi omppu ja kukkis, suuren suuret lohtuhalit sinne! Tyhmä täti!!!

Lempparivuodenaika...KESÄ! talvet on syvältä...tai no joulunjälkeen vois tulla jo kesä! :)

Lempijuhla on kyllä joulu, ehdottomasti :)

riikkaa.
Voi ei! Kukkikselle ja Ompulle pahoittelut tädistä! :( *tsempityshalit* molemmille.

Lempparijuhla on mullakin joulu (Tulkaa kysymään sitten uudestaan, kun pistän joulua pystyyn omalle perheelle.Nyt on niin helppoa ja kivaa mennä valmiisiin pöytiin... ;))

Joopa joo. Meikäläinen on kipeenä. Aamulla tuntui kuin olisi jäänyt jyrän alle. Ja nyt on kuume nousussa. Tietysti mies on koko viikonlopun poissa... Onneksi ruokaa ja flunssalääkkeitä on sen verran, että pärjään huomisiltaan asti.

Pakko mennä makuulle taas. (Kun malttaisikin vaan levätä...)

Riikka kp 21.

Omppu75.
Kiitokset vaan pahoitteluista. Voi lk'3ää32i8reqwroipoitoi!! Onnistuin hävittämään pitkät pätkät, kun painoin jotain vahingossa!! *tana!

Niin, eli täytyy tähdentää, että ite menkat ei haittaa nyt oikeestaan tippaakaan(mistähän sekin johtuu...), mutta tämä ajankohta ja nyt sit hukkaan heitetty aika tutkimusten suhteen. Kun tosiaan nyt voi olla kp 3 tai 2, tai sitte jo kp 5, ja se prolaktiinikoe piti ottaa kp 3-5. Enkä haluis nyt sit pilata niitä kokeita, kun haluisin mahdollisimman oikeat tulokset. Ja oviksen ajankohtaakin on tosi vaikee lähtee nyt arvuuttelemaan, kun ei tosiaan tiedä koopeetä. Kun piti siis oviksen aikaan varata aika ultraan, eikä nyt viittis hirveen monta kertaa ajella sairaalaan, on tästä kumminki matkaa. Ja joka kerta tietysti maksaa erikseen.. Että voihan elämän kevät ja kaikki muutkin vuodenajat.

Taisin unohtaa viimeks vastata Piitun galluppiin tuloista. Mitähän meillä on *laskee päässään vitosen matikalla* Meillä on 3000 €, jos otetaan lapsilisä ja huomioidaan mun normaalipalkka (nyt siis osittaisella hoitovapaalla ollessa jää parisensataa vähempi käteen). Miehellä on toi auto joka verottaa n. 300 € kuussa, sillä on siis täys autoetu.

Piitun kanssa ollaan siis kevätimmeisiä! Ihanaa, etten tässä gallupissa jäänyt ihan yksin :) *vieläkin ihmettelee, ettei mantelimassa kelpaa muille*

Ostoksilla tuli käytyä. Ostin itelle farkut, oikein sellaset teinimalliset, missä oli strassejakin, jotkut Madonna -merkkiset Prismasta :) ja sitte paidan. Hitto, pitäisköhän repästä ja lähteä baariin!? Hmm, ehkä ei sittenkään, kun ollaan ens viikonloppu reissussa..

Se on moro! t. Omppu, kp whatever / whenever (tätähän mä taisin just toivoa oikein ääneen, että vois olla laskematta koopeitä ja ottaa rennosti! Sitä saa mitä tilaa, näköjään =D)

Riina1981
Työpaikkag: Itse työskentelen lasten kanssa ja voi kyllä sanoa että mulla on maailman parhaat "työkaverit" kun palautteen saa heti ja ykskään päivä ei ole samanlainen. Joustavuutta ja pitkää pinnaa tässä työssä tarvitaan(isännältä myös, kun pakkaan välillä "tuomaan töitä kotiin" ja lauleskelen lasten lauluja).

Ärsytysg: Tuntuu et jonain päivinä niitä on paljon ja toisena taas ei yhtään muttamutta, äkkipikaisuus on ainakin tosi ärsyttävää. Ja puhetyyli kun hänellä on hermot kireellä, saattaa sanoa sellaisella äänensävyllä ja -tyylillä jotain että jää itte ihan suu auki ja seuraava lause onkin joku ihan normaali siis en osaa selittää mutta tää on just sitä äkkipikasuutta kans... Ja jonkun sortin huolimattomuus/laiskuus, välillä tuntuu että saan kaikki kotiaskareet tehdä... Ja toi AIKUISEN MIEHEN KONSOLILLA PELAAMINEN, ETTÄ ET SE RIEPOO :( Pitäiskö jo lopettaa tää lista, tulee ittel ihan kauhee olo ku "haukkuu" toista täällä...

Vuodenaikag: hmm, mä en oikein tiedä... Talvesta tykkään tosi kovin ku ei ol kuuma mut liukkautta vihaan ku oon tällanen kompura. Kesä on tietty siit kivaa ku on lomaa ja uiminen on kans ihan jees mut se kuumuus on jotain kauheet. Keväässä ja syksyssä kans paljon hyviä puolia... Taidan tykätä aina siitä vuodenajasta eniten mikä on meneillään ;)

Työnhakijoille onnea matkaan =)

Safiirille onnea uuteen kotiin :) *se muutto on hauskaa hommaa ;)* (siis oikeesti vihonviimeistä, ainakin mun mielest. toivottavast ei itte tarttis muuttaa ku vanhainkotiin sit seuraavaks...)

Piitun tulog: yhteensä taitaa olla joku ~3000e. Sanotaan näin että kaikki mikä tulee myös menee. En tosiaan tiedä et mikä siin on ja oon sitä monesti miettiny et mil kaikki muut tulee toimeen, sellasetkin jotka on esim.työttöminä tai jtms ku lainan lyhennykset sun muut ja silti on aina rahaa ja tehdään jotain lomareissuja sun muita ja meillä ei oo koskaan rahaa. Kädestä suuhun- elämää =( Laitetaanpa seuraavagallup->jos teillä on asunto yms.lainaa niin paljonko ja kuinka paljon lyhennätte sitä kuukaudessa?
Meillä asuntolainaa on joku 110000e ja lyhennys on 680e/kk ja autoo lyhennetään n.300e/kk, et se on kans osa syy ainaseen rahapulaan et lyhennykset on pakko maksaa ja ne vie ison summan kuukaudes.

Kukkikselle ja Ompulle suuret lohtuhalit täältä *rutistaa lujaa* ja ilmeisesti perässä tullaan ku maha on niin kovasti muutaman päivän juilunut että ai ai :/

Lempijuhlag:Toisaalta tykkään joulusta ku on hyvää ruokaa ja lomaa mut näin kun tätä kotia on ruvennu leikkimään ja sisaruksilla lapsia niin on tullut se surullisen kuuluisa jouluressi lahjoista sun muista hössötyksistä. Juhannus on kans ihan kiva=)

Jaahas, jos tämä frouva menis sänkyyn kattoo telkkaria(tv makuuhuoneessa pilaa seksin, sanottiin muutama vuos sit lehdessä. Ja p*#¤%anmarjat ne talvella kukkii eikä mitkään mansikat, sehän just piristää ku saa virikkeitä sieltä ja jos mainitsee et ; "hei, täält tulee joku hyvä ohjelma...", niin silloin isäntä on jo kimpussa ja nuuvaamassa sitä yhtä ja ainoaa ;) )

Mukavat lauantai-illan jatkot kaikille siskoille =)

t: riina kp26 ja kovat juilinnat aika ajoin(nyt tarkkaan mietittyäni ni on ollu jo n.viikon, välillä ihan menkkakipujen tuntuset ja välillä ihan erillaista kipua...)

tikruliini84
Riinalle tsemppiä!! Jospa nuo juilinnat kertoisivat kuitenkin jotain muuta....+++++ plussatuulta sinne!! bdbdbd

TyöpaikkaG: Hoitsu olen...3-vuorotyössä...

TuloG: tulot yhteensä n. 3500/kk

LainaG: asuntolainaa jäljellä n. 85000...lyhennellään n. 650 e kuussa...auto on maksettu ei tarvi sitä enää lyhennellä...

Täällä nipistelyä havaittavissa...niin ja valkkaria tulee edelleen kivasti..ei varmaan hiivaa ole ku ei kutise, onneksi! aattelin et näinköhän ois sitä ku just söin antibioottikuurin...mut ei sit ehkä kuiteskaan..

tikru ja kp 18 vissiin...

piitu 1
Wabbilaiset on tainnut karata pihalle kun on näin kaunis ilma, uskomattoman kova viima on ainakin täällä... Käytiin testailemassa lumikengät ekaa kertaa tänä talvena, hyvin piti, siis tosi hyvin kun on tuo paino tippunut niin paljon :)

Lainag: asuntolainaa on jäljellä vielä 35000e ja autoa 10000e, lyhennyksiä lähtee kuussa yht. 600 e, eli aikas vähän lyhennellään... hiljaa hyvä tulee.

Mites Tikrun tupakkalakko. Täällä tsempataa ajatuksen voimalla sinua!! Heitä rööki pois :) Jospa se valkkarin vuoto olisikin raskautta ja se nipistelykin, jännää! Missäs se meidän jännäyslista on, näkis ketä jännäillä?!

Hyvä Omppu noin ne kp:t unohtuu, oikee meininki. Harmi kun nuo tutkimukset meni sivu suun.. Minä olen vähän ulalla tuosta sinun Euroopan valloituksesta, milloin ja mikä reissu teillä on? Kerkeekö menkat pois alta, ettei rättejä tarvia vaihdella?

Katselen Riinaan päin kateellisena, tahtoo telkkarin makkariin. Tappoipa se seksin tai ei! Annettiin meidän telkka pojalle huoneeseen kun mieheltä meinasi levitä polla Titi-nalleämmän kanssa ;) Tahtoo tahtoo...

Näin unta että menkat alkoi, huoh, muut näkee unta vauvoista ja minä menkoista.. Enneuni varmaan... Tekisi mieli tsekata kp, olen pidätellyt itseäni... Hitsi, enkä kato, osaa ne alkaa ilman päivämäärääkin!

Pitää lähteä ottamaan rieskat uunista!

Piitu

piitu 1
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.
Tikru 6-8.3
Safiiri joskus maaliskuussa, tarkentuu oviksen jälkeen...
senora, 17.3 (kait jos kierto tasottuu...)

Onko muutettavaa tai lisättävää?

tikruliini84
Piitu: eilen sorruin yhen polltamaan mutta maistu pahalle, phyi! Ehkä haen jotain purkkia tai jotain että ei tulis tollassii sortumia...mut edelleen jatkan ja yritän! Juu,ois ihanaa jos toi valkkari ja nipistelyt ois merkki jostain...mutta täytyy yrittää pitää edelleen pää kylmänä ettei tulis turhia pettymyksiä...pessimistihän ei pety koskaan! :)
Kyllä sulla on rautaiset hermot piitu kun olet pystynyt olemaan vahtaamatta kp:tä...onko sul kierto sit mis vaiheessa? lopussa? et saadaanko suakin jännäillä...? bdbdbdbd

Mä oon nähny kans kovasti nyt vauvaunia...ja joka unessa vaavi on ollut poika..:)

Jaahas, appiukolle kylään ja sitten mun vanhemmille :)

tikru ja kp 19

Piitu1
Hyvä Tikru hyvä!Ekat kaksi viikkoa on tuskaisimmat, sitten se alkaa helpottaa.. Kyllä se onnistuu! Minä olen muuten nähnyt paljon tupakkaunia lopettamisen jälkeen ja aina se on maistunut ihanalle..

Joo rautahermopa vissiin, kokoajan ajatukset kääntyy kiertopäivien laskuun ja kaikkeen tähän, on nimittäin erittäin vaikeaa ruveta ajattelemaan jotain muuta että ajatukset kääntyisivät pois vauvanteosta. Olisi muuten hyvä neuvo vauvanteon aloittelijoille, "älä heti ala laskea noita kiertopäiviä yms. ovikseen liittyviä"... Niistä kun ei meinaa päästä irti, ne on kuin huumetta :)

Ei minua tarvitse jännätä tässä kuussa, kun nimenomaan pessimistin ei tarvitse pettyä :)

Piitu

Keiju80
Sunnuntaita!

Siis voihan venäjä, mäkin onnistuin hävittämään taas pitkät pätkät tekstiä, kun kämmäilin jotain... *prkl*

Voihan kökkö tosiaan, jos Ompun tutkimukset nyt siirtyy epäselvien kp:en takia! Mulla kyllä joskus lääkäri sanoi, että kp 1 on vasta eka kunnon vuotopäivä, eli tuhruja ei vielä lasketa. Mutta ehkä sun kannattaa varmuuden vuoksi odottaa niiden tutkimusten kanssa, kun kerran et yleensä tuhruile. Vai voisitko vielä soittaa sille lääkärille ja kysyä? Jos kuitenkin ehtisit vielä huomenna tai tiistaina siihen kokeeseen? Tai sitten rentoa tjottailua tää kierto, kun kerran koopeet on jo valmiiksi sekaisin :)

Piitu hienosti sinnittelee ilman päivien laskua! Toivotaan, ett'ä täti ei sitten tulisikaan, kun siihen ei osaa varautua :) Niin, eikä meilläkään tv ole tappanut seksiä makkarissa, joten eikun töllökaupoille siitä! Täytyyhän sunkin jotain saada, jos miehesi shoppasi muita laitteita ;)

Tikrulle kovat peukutukset, että nipistelyt ja valkkari enteilis plussaa! Me jännäilläänkin sit samoihin aikoihin :) Ja tupakin suhteen kuulostaa hyvältä, pysy vielä lujana niin kohta helpottaa!

LempijuhlaG: Eiköhän se ole joulu... Juhannut tosin tulee hyvänä kakkosena, jos on hyvät suunnitelmat tiedossa.

Tulot & menot: Tuloja on yhteensä n. 3500 (siis brutto..) Tosin mun tulot taitaa nyt kevään ja kesän ajaksi pudota, kun ei ole töitä vielä tiedossa. Vuokraan menee 600€, autolainaa on ehkä 8000 ja sitä lyhennellään n. 250€, ja asuntosäästöön laitetaan loput mitä jää. Jos vaikka loppuvuodesta saatais jo oma asunto... Ihan hyvin ollaan pärjätty, vaikka mä oonkin vielä opiskelija.

Riikalle pikaista paranemista! Inhottava sairastaa, jos mies ei ole kotona hoitamassa! *hali*

Mullekin iski joku lastentautipöpö, nimittäin korva on ihan sikakipee! Eilen illalla alkoi vihlomaan, ja nyt oon joutunut vetämään puoli pakettia buranaa, et pystyisin olla töissä (pyhätunteja ei oo varaa menettää ;) ). Ja mitähän nuo buranat tekee mahdolliselle tulevalle/ menneelle (?) ovikselle?!? Ei varmaan mitään hyvää ainakaan. Mutta kun en ole saanut hommattua mitään raskausturvallisia särkylääkkeitä :( Paitsi että just huomasin vessareissulla lupaavia limoja! Pakko siis kaataa vielä mies illalla, vaikka olis miten väsy ja myöhä!

Jotain muuta oli vielä mielessä, mut nyt unohtui... Myöhemmin sit! Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa :)

kp 16
ja pitää muistaa aloittaa terot illalla... eilen oikeesti unohdin :)

Keiju80
Riikka n. 5.3.
Keiju 6.3.
Tikru 6-8.3

Muutin omaa päivää, kun tuhrut alkaa kuitenki vikana teropäivänä ja siihen loppuu se jännäily... Ollaan taas tosi optimisteja =D

Omppu75
Heikunkeikun! Kyllä tuli ulkona oltua, ja laskin pojan kanssa rattikelkalla vahingossa niin isosta töyssystä, että kädet tärähti ja päätä alkoi särkemään joksku aikaa.

Riinalle peukkuja, lupaavalta vaikuttaa bd!

Joopa, jäi siis vaan tarkistusosa marraskuun lipusta Ompun käteen.. vieläkin ihmettelen, etten tunne yhtään pettymystä?? Ihan ku olis vaan helpottunut olo, ihan käsittämätön tunne. Mutta pessimistinä minäkin, kun ei turhia kuvittele, niin ei korkealta putoa.

Niin, kyllä mielessä kävi,että soittaisin vielä polille, että kannattaako verikokeessa käydä, mutta tulin siihen tulokseen, että mistäpä ne sen tietäis paremmin kuin minä. Suosiolla siis jääkööt seuraavaan kiertoon. Ja tässä kierrossa ei muuten sitten yritetä. Tähdätään nyt ihan oikeesti sitten siihen nollakasin vauvaan. Saa nyt olla vähäks aikaa kaikki hössötys..äkkiä se aika menee, kun on kaikenlaista ohjelmaa. Niin kukas se oli pihalla meidän Euroopan reissusta, Piituko? Lähdetään siis ens perjantaina Saksaan miehen kanssa, kaveriperhe asuu siellä miehen työntakia vielä muutaman kuukauden. Elokuussa tehtiin samanlainen reissu, tosin sillon oli poika mukana ja nyt siis jää mummolaan hoitoon siks aikaa. Siellä onkin vähän toisenlaista keliä ku täällä, yli kymmenen plusastetta ja ihan keväistä siis. Toivottavasti olis myös ens viikonloppuna! Ja eiköhän nämä rättisulkeiset ehdi päättymään ennen sitä -tai no, eipä sekään yllättäis, vaikka nää kestäis vielä pari viikkoa..

Maaliskuun alkuunhan osuukin sitten paljon jännättäviä, bd jo etukäteen teille kaikille!

Ai Keiju kärsii korvakivusta, höh. Toivottavasti menis pian ohi, muuten kannattaa käydä lääkärille näyttämässä, ettei pitkity. Niin Buranaahan ei suositella oviksen aikoihin, voi vaikuttaa ovulaatioon heikentävästi.

Mitähän meillä on lainoja jäljellä.. asuntolainaa joku reipas 80.000 ja lyhennys vähän päälle 740 €. Muutama vuosi siis vielä maksettavaa... ja Audista menee 500 € kuussa, mitähän sitä olis pari vuotta vissiin. Mies maksaa sen onneks suoraan porukoilleen, ei tarvi korkoa maksaa, kun he ystävällisesti maksoivat virallisen lainan syksyllä pois. Piti nääs saada myytyä se, mutta varmaan tarttis laittaa myynti-ilmoitus ensin..

Jaa jos lähtis tukkapyykille, johan toi kellokin on niin paljon, että nukkuma-aika alkaa olemana käsillä. Siis ei vielä muutamaan tuntiin, mutta tuppaa aina livahtamaan tämä loppuilta johonkin...

Omppu75
Jännäyslista

Riikka n. 5.3.
Keiju 6.3.
Tikru 6-8.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)

Safiiri,
Ihanan vähän pakkasta oli tänään. Käytiin merenrannalla notskilla makkaranpaistossa. Mukavaa oli ku aurinko lämmitti kivasti. Koiruudet riehotti vapaina.

Tämä kävi täällä tällä kertaa tosi pikaisesti. Sunnuntain illan jatkoja siis kaikille!

Riina81 ejk
Jännäyslista

Riina 26.2.
Riikka n. 5.3.
Keiju 6.3.
Tikru 6-8.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)

Olin tippunut listasta pois :( Täällä siis kp 27 tänään ja maha aivan outo, oon rampannu koko illan vessas ku tuntuu et lorahtaa mut ei ol ainakaan viä mitään näkyny... Kohta on persus rikki ku käyn "puuhkimäs" sitä niin ahkeraan...

Kuulostellaan taasen!

Keiju80
Riinalle peukkuja!!

Leikin täällä itsekseni juupas-eipäs -leikkiä ovisoireiden suhteen. Välillä nipistää oikealta, sitten taas vasemmalta. Vessareissulla bongattu limoja, seuraavalla taas ei. Hitto! Lähtis jo noi ihmiset kotiin niin pääsis itsekin ukonkaatoon vielä tämän vuorokauden puolella! Töistä löysin pari panadolia, jotka kaikessa hiljaisuudessa piilotin laukkuuni *hys, ei kerrota pomolle* ;) Paitsi taitaa tää kierto olla jo tuhoon tuomittu, sen verran tuli mätettyä buranaa nassuun aamulla. Ja vielä kun saan antibioottikuurin, niin siinähän sitä sitten onkin hyvä alku vauvan kasvulle. Eipä taida olla paljon mahiksia :(

Mukavaa alkavaa viikkoa wab-ystäville, koitetaan taas selvitä maanantaista! =)

tikruliini84
Keiju, vaikuttaako buranat ja antibiootit oikeesti raskautumiseen....? Jotenki mie en vaan usko...Mulla oli silloin kun raskauduin ni antibiootit, ei tuntuneet vaikuttavan lopputulokseen, enkä kyllä usko että ois ollu syynä keskenmenoon...

Riinalle oikein suuren suuret bd:t!! täti saa nyt luvan pysyä poiiis!!

senora
ompulle ja kukkikselle *myöhästynyt lohtuhalitus* tätivierailusta...
safiirille onnittelut uuteen kotiin... ja uudelle paikkakunnalle. Varmaan haikeaa lähteä entisestä paikasta. Toivottavasti uudelta paikkakunnalta tulee uusia tuttavia ja kavereita. Jokos kaikki kamppeet ovat löytäneet oman paikkansa? Eikä muuttolaatikoita ole enää nurkissa?? Olipas lauantaina aikainen herätys, itsekin nousin seitsemältä, musta aamut ovat parhaita...
tulo-g : Paljonkohan ne ois 3000-3500 e/kk. En osaa sanoa. Meillä kumpikin pitää huolen omista rahoistaan. Lisäksi meillä on sellainen työnjako, että mä hommaan ruuat ja valmistankin. Mies hoitaa taloon liittyvät maksut, eli vakuutukset, tv-luvan, lankapuhelimen. Kumpikin maksaa oman autonsa vakuutuksen ja oman känny-laskunsa. Mies käy hirvimetsällä ja kustantaa siihen liittyvät menot. Lainoja meillä ei ole. Mulla oli opintolaina, mutta sen maksoin pois sitä mukaa kun lappuja tuli, eikä tehny heikkookaa. Asuntolainaa meillä ei oo ollu, kun mies sai perintönä talon, jossa on koko ikänsä asunu.

juhla-Gee Mä en oo oikein juhlaihminen, mutta juhannus on ihan kiva. Tosin sitä ei meillä ihan perinteisesti juhlita. Jos sattuu että miehellä on vapaata, niin käymme juhannusaattona ja väliyönä raveissa... Eli meillä juhannuksen ajan rajuin juhlinta keskittyy aatonaattoon..., jolloin yleensä jään kesälomalle... Aaton ravit loppuvat puoliltaöin... On tosi kivaa ajella kotia kohti, joillakin on viellä juhannuskokot rannassa. Aurinko on laskemassa... Kun päästään kotiin, yölinnut vielä laulavat... viritellään nuotio ja paistetaan makkaraa ja nautitaan %-pitoisia virvokkeita. Saattaa siihen vielä tulla vieraitakin... Kerran oli kotipihassa valmis nuotiokin, kun kaverit olivat tulleet meille ennen meitä... Oli valmiit pihvit ... sauna oli lämpiämässä... Musta tuollaiset kaverit on tosi ihania. Osaavat touhuta kaiken valmiiksi ennen kuin isäntäväki tulee kotiin.

Koitahan riikkaa taltuttaa tauti!
Riinalle db bd ... jospa juilinnat olis jotain muuta....
Tikru Mitens lakko? Tsemppiä...

Meilläkin on telkkari makkarissa... Toisinaan kiroan sen alimpaan h*%¤##ttiin, kun tuntuu siltä, ettei siitä tule muuta kuin urheilua! "#¤"¤#Q#Ä"#"#"Ä !!! Mutta tuleehan sieltä viikonloppuöisin niitä kouluteevee-lähetyksiä, kun vaan jaksaisi olla hereillä. Ja jos ei muuta niin harju&pöntinen ... meijän tyyppistä musiikkia...

piitu Millasia ne rieskat siellä teilläpäin ovat?? Meillä tehdään ohrajauhoista ja ovat ohuita. Tiiliuunissa paistettu rieska, nam... tulee vesi oikein kielelle. Jotku väittää sellaisia paksuja hiivalla kohotettuja vehnäjauhoista tehtyjä leipiä rieskoiksi...
Ai teillä tjottaillaan tosissaan tämä kuukausi, mitään päiviä ei lasketa...

omassa navassa ei mitään uutta. Pakkasetkin lauhuivat...

Keiju80
Maanantaita ketjuun!

Siis voi perskutarallaa, arvatkaas mitä tapahtui?!? Eilen tuli sekstailun jälkeen jotain veristä vuotoa, ja oli vasta ensimmäinen teropäivä! Voi tsiisus, menee hermot näihin vuotoihin ja epäsäännöllisyyksiin! Onko teillä kenelläkään oikeesti kokemusta ovulaatiovuodosta? Kun sitähän se p**kagyne silloin syksyllä tarjos selitykseksi niihin viikon kestäneisiin välimenkkoihin, mut en oikein usko. En kestä jos taas vuotaa viikon... *mrrrr* Onneksi ens viikolla on se lääkäri!

Ihanan rennolta kuulosti Senoran jussin vieton kuvailut! Aah, sait mut odottamaan kesää! :)

Tikru, en tiiä, uskonko oikeesti, et antibiootit vaikuttais raskautumiseen. Voihan niitä joitain käyttää raskauden aikanakin ihan turvallisesti. Jotenkin sitä vaan yrittää välttää kaikkea "turhaa", mikä vois ehkä vaikuttaa... Mutta sillä Buranalla on vissiin oikeestikin jotain vaikutusta ovikseen. Siitä on ollut täällä palstalla joskus juttua (joo, ja kaikkihan on tosi mitä täältä lukee... ;)) No, iltapäivällä menen lääkäriin, joten voin kysellä, jos siis tulee lääkekuuri!

Hmm, oli joku galluppi mielessä, mut katos... Tulkaas linjoille höpisemään!!

Kukkis*
Kiitos kaikille lohdutteluista! Kyllä tämä tästä taas.. Nyt on kp3 ja clomit alotin tänään.

Ompulle pahoittelut menkoista ja muutenkin epäselvästä kierrosta!

Ja Riinalla onkin jännät ajat menossa, oireet ainakin kuulostaa lupaavilta, peukkuja!

Meilläkin on muuten makkarissa telkkari, eikä se seksiä ole mitenkään pilannut. Mä nukahdan iltaisin AINA telkkarin eteen, joten paljon mukavampaa kun ei tarvii keskellä yötä herätä sohvalta ja kömpiä yläkertaan sänkyyn, vaan riittää kun sammuttaa töllön ja jatkaa unia ;)

Lempijuhlaa oli kyselty, ehdottomasti juhannus, kun sillon ollaan isolla kaveriporukalla saaressa viettämässä jussia perinteisin menoin (oli keli mikä tahansa)!

Jaahas, työt kutsuu, palailen myöhemmin..

Safiiri,
Heipä hei ja hyvää alkanutta viikkoa munki puolesta!

Meillä ei oo makkarissa telkkaria. Mää yhteen aikaan tutkailin sisustusvinkkejä Feng Shui (?) -kirjasta ja siinä kiellettiin ;) Totesin muuten jälkeenpäin, että yhdessä mun aikasemmista suhteista mulla ja avokilla oli makkarin ikkunalla kaktuksia!! Siinäköhän oli selitys sen suhteen loppumiselle :eek:

Mies lähti töihin ja tulee iltamyöhään. Romantisoitiin eilen. Nyt koitetaan ottaa tosiaanki niin rennosti ku mahollista. Kieltäydyn bongailemasta limoja ja nippailuja. Joopa joo. Onnistuiski.

Talo alkaa olla kuta kuinki kunnossa. Mukavaa, voi keskittyä muuhunki ku laatikoiden purkamiseen. Tänään ei vaan päästäkään pihalle, ku vanhimmalla vissiin kurkunpääntulehdus. Yöllä alkoi just sellasen kuulonen ontto yskä... Katellaan parin päivän päästä uudestaan.

Terveisiä kaikille. Tämä menee nyt.

Thelma82 ejk
Maanantaita Ellit ja plussaista alkanutta viikkoa!

Oon taustaillut aina välillä kyl, mut aikasta vähän. Oon jumissa hääsivuilla vaikka häihin onki aikaa pari kolme vuotta. On sitä kautta saanu vähän ajatuksia pois näistä asioista.

Pahoittelut menkanneille:( mutta pää pystyyn ja kohti uutta yritystä! Sitkeys varmasti palkitaan:)

Keijullako oli taas tuhruja ja "ovisvuotoa"? On kyllä outoa ja nythän jo nappailet niitä teroja. Ja missäs vaihees Ompun testit menee? Sori jos kyselen samoja asioita ku ootte kirjottanut, mut en millää muista kaikkia. Tsemii Keiju lekurille!

Kauheeesti G:itä ollu teillä oli auto, tulo, laina, vuodenaika, juhla...olikos muita. Noh, vastaan nyt ekana näihin. Auto:audi a4 farmari ja toinen vanha toyota corolla kauppakassina:) Tulot brutto n. 4200, mutta verojen jälkee en oo varma mut paljo vähemmän:D Lainaa asuntoon lyhennetään 660e ja autoa 270e/kk. Parasvuodenaika o ehdottomasti kesä, että sitä odotellessa ja joulu on paras juhla, ehdottomasti!

ON: huomenna vielä soitan miehen verikokeen tulosta, kun yksi arvo koholla ja jos se tulos ei vaikuta niin sitte on se reissu lekurille toiseen kaupunkiin 14.3, että eipä tässä muuta, kun oottelua. Mutta kyllä on mahtavaa ku ei tarvi miettiä ja mittailla lämpöjä jne:)

Tsempitykset vielä työnhakijoille!

Sorke ku en varmasti kaikkea muista kommentoida! Palailen taas paremmalla aikaa.
++++++++++++++++++++++++

senora
Buranasta en tiijä, mutta eikös aspiriinia ole jopa kehoitettu nauttimaan, ainakin jos on korkea hemoglobiini... Ohenis veret... Panadolhan on se lapsiystävällinen särkylääke, jota myös raskautuneet voi ottaa... joten se sopinee myös haaveilijoille...

Meijän lapsentekoprojekti on taas ihan jäässä. Miehellä kipeyty selkä siellä etelässä ja on nyt saikulla. Tosi sopivasti, kun on noi sapporon kisatkin, niin saa niitä katsella. Jospas sais levättyä viikon, ja viikonloppuna olis taas oililla aika olla maisemissa. Jos sais vaikka isännän inspiroitumaan... Ihan huvin vuoksi taitaa olla turhaa edes yrittää :)

Yhteistyössä