Sunnuntaita!
Siis voihan venäjä, mäkin onnistuin hävittämään taas pitkät pätkät tekstiä, kun kämmäilin jotain... *prkl*
Voihan kökkö tosiaan, jos
Ompun tutkimukset nyt siirtyy epäselvien kp:en takia! Mulla kyllä joskus lääkäri sanoi, että kp 1 on vasta eka kunnon vuotopäivä, eli tuhruja ei vielä lasketa. Mutta ehkä sun kannattaa varmuuden vuoksi odottaa niiden tutkimusten kanssa, kun kerran et yleensä tuhruile. Vai voisitko vielä soittaa sille lääkärille ja kysyä? Jos kuitenkin ehtisit vielä huomenna tai tiistaina siihen kokeeseen? Tai sitten rentoa tjottailua tää kierto, kun kerran koopeet on jo valmiiksi sekaisin
Piitu hienosti sinnittelee ilman päivien laskua! Toivotaan, ett'ä täti ei sitten tulisikaan, kun siihen ei osaa varautua
Niin, eikä meilläkään tv ole tappanut seksiä makkarissa, joten eikun töllökaupoille siitä! Täytyyhän sunkin jotain saada, jos miehesi shoppasi muita laitteita
Tikrulle kovat peukutukset, että nipistelyt ja valkkari enteilis plussaa! Me jännäilläänkin sit samoihin aikoihin
Ja tupakin suhteen kuulostaa hyvältä, pysy vielä lujana niin kohta helpottaa!
LempijuhlaG: Eiköhän se ole joulu... Juhannut tosin tulee hyvänä kakkosena, jos on hyvät suunnitelmat tiedossa.
Tulot & menot: Tuloja on yhteensä n. 3500 (siis brutto..) Tosin mun tulot taitaa nyt kevään ja kesän ajaksi pudota, kun ei ole töitä vielä tiedossa. Vuokraan menee 600, autolainaa on ehkä 8000 ja sitä lyhennellään n. 250, ja asuntosäästöön laitetaan loput mitä jää. Jos vaikka loppuvuodesta saatais jo oma asunto... Ihan hyvin ollaan pärjätty, vaikka mä oonkin vielä opiskelija.
Riikalle pikaista paranemista! Inhottava sairastaa, jos mies ei ole kotona hoitamassa! *hali*
Mullekin iski joku lastentautipöpö, nimittäin korva on ihan sikakipee! Eilen illalla alkoi vihlomaan, ja nyt oon joutunut vetämään puoli pakettia buranaa, et pystyisin olla töissä (pyhätunteja ei oo varaa menettää
). Ja mitähän nuo buranat tekee mahdolliselle tulevalle/ menneelle (?) ovikselle?!? Ei varmaan mitään hyvää ainakaan. Mutta kun en ole saanut hommattua mitään raskausturvallisia särkylääkkeitä
Paitsi että just huomasin vessareissulla lupaavia limoja! Pakko siis kaataa vielä mies illalla, vaikka olis miten väsy ja myöhä!
Jotain muuta oli vielä mielessä, mut nyt unohtui... Myöhemmin sit! Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa
kp 16
ja pitää muistaa aloittaa terot illalla... eilen oikeesti unohdin