Heipsistä!
Miten musta tuntuu, että mä en pysyy enää ollenkaan kärryillä tän ketjun tapahtumista?!?
Omppu ainakin on varmana menossa plussajunaan, semmoiselta nyt kuulostaa noi sun tuhrut ja jomottelut! Sano mun sanoneen
Eli ei tarvi raahata rättejä reissuun, mutta viinit saattaa jäädä nyt maistelematta! =D Milloinkas se reissu nyt olikaan tulossa? Viikon päästä?
Safiirille hirmuisesti onnitteluja työpaikasta! Se on hieno juttu =)
Olipas Kukkiksella ankea aamu! Peukkuja kuitenkin, ettei mahan jomottelut enteilisi tätiä! Eihän tuhruja näy vielä? Mulla on alkanut ne jo viimeisenä teropäivänä.
Meiramille onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista! Kiva, ettei ne supparit osoittautuneet sen vaarallisemmiksi
Hauskoja hääjärjestelyjä sitten vaan, pidetään peukkuja, että mahdut pukuusi! Täytyypä käydä vilkaisemassa sun hääjuttuja naikkareissa...
Mä en nyt osaa yhtään arvailla Piitun työpaikkaa... Ikinä en oo käynyt Pohjois-Karjalassa... :O
Meilläkin on auton sisätilalämmitin, ja on tosi kiva juttu näillä pakkasilla! Vaikka se onkin lähinnä mies, joka saa lämpimällä autolla körötellä töihin. Meikä istuu bussissa *hmph*. Tästäpä tulikin mieleen taas galluppi, elikkäs millaisella autolla ajelet, jos ajelet? Meillä on Volvo S40 vuosimallia 03 (muistaakseni...). Mies sillä enimmäkseen ajelee työmatkoja, minä joskus pidemmillä reissuilla pääsen ratin taakse.
).( Ei ole ovisoireita, ei. Kohta pitää taas pähkäillä, että aloitanko terot kp 15 vai joskus myöhemmin. Hmm, jos aloitan kp 15, viimeinen tabu menee kp 24 ja lääkäri on kp 25. Ja tuhrut on tavanneet alkaa viimeisenä teropäivänä. Joten alottaisko vasta kp 16, niin ei niin sikana vuotais siellä lekurilla? On mullakin taas ongelmat...
Muutto-ongelmat tässä kuitenkin eniten painaa tällä hetkellä. Uudelta asuinpaikalta ei tunnu töitä löytyvän, eikä naapurikunnistakaan. Ja pian pitäisi ilmoittaa, otanko täällä tarjotun paikan vai en. Että meniskö sitä riskillä sinne kultsin kanssa, vai jäiskö tänne töiden perässä ja olis kultsista erossa? Kyllä voi olla vaikeeta..
No nyt riittää omanapaiset pohdinnat. Aurinkoista päivää kaikille!