Wish a Baby 51

• Viestiketjun aloittaja Omppu75
  • Ensimmäinen viesti
Riina1981 ejk
Siis voi vee!!!! Mä kirjoitin äskö kaikkea kivaa mut se hävis johonkin...

Niin, he hee, taas toimii toi äidinkielen kirjoitus hyvin... en siis ollut kaapissa viikkaamassa ;)

Ja sitä piti kysymäni et jos pidetään sellanen työpaikka/-ala päivitys ku oon ihan ulalla et missä kaikki on töissä tai mitä tekee...

Autog: meillä -06 KIA, en viitti mallia paljastaa ettei kukaan vaan tunnista ;) Siis minä ajelen sillä töihin ja isännällä on paku.

Onpas tylsää tämä lomailu ku ei ol muka mitään tekemistä olevinaan... Kaipa sitä vois jotain työjuttuja kattelle ens viikoks mut en taida viittiä...

Omppu75
Oon muuten joskus miettinyt, että olis pitänyt tehdä kaikista gallupeista joku yhteenveto, että vois aina tarkistaa, että mitäs tuo nyt tekikään tai minkäsväriset hiukset sillä oli.. :) En meinaan sit yhtään muista jälkikäteen (paitsi tuo Keijun työpaikka sattuneista syistä jäi mieleen).

Nii, mitäs mä viimeks paljastinkaan työstäni.. julkinen, palvelua koko yhteiskuntaluokan kattaville asiakkaille, myyntiä, mutta ei kaupassa.. siisti sisätyö virka-aikaan :). Siinäpä tuota. Missäs Riina itse työskentelet?

Niin joo Keiju tais kysyä, niin ens viikon perjantaina lähetään ja sunnuntaina tullaan. Majaillaan tuttavien luona, että ei tarvinut kuin lennoista maksaa. Vaan onhan sitä siinäki pulittamista, vaikka tarjouslennot olivatkin.

Pitäisköhän kohta lähtee...ei vaan oo mikään kiire, kun ei tarvi ketään hakea tänään päiväkodistakaan.

Mahakin jotenki outo, välillä toimii liiankin hyvin ja sit välillä ei lainkaan. (varmaan kiinnostaa!). Ranteitaki vihloo, kun on niin kylmä. Tänään yks asiakas jäi varmaan viideks minuutiks lukemaan tohon tiskille yhtä paperia niin sit mun oli pakko sanoo sille, että anteeks mutta laitan kyllä tämän luukun kiinni... *tana ku meinasin jäätyä pystyyn.
G: mikä miehessäsi ärsyttää kaikkein eniten? (ja siis sellaista miestä ei voi ollakaan, joka ei yhtään ärsyttäis!!) Vastaan, että se, kun se hampaita pestessään kakoo ja hinkuu, kun on pakko laittaa sitä tahnaa niin perkeleesti, että tukehtuu siihen vaahtoon. Ja toinen: mua ärsyttää, kun se kaivelee iltapalaa (siis jääkaapista, älkää mitään muuta kuvitelko, hih) ja mä herään siihen. Se ei edes yritä olla hiljaa vaan tasan tarkkaan pussit rapisee ja floorapurkin kansikin pitää oikein HEITTÄÄ pöydälle. Ja sitte *tsihhh, limupullo auki! Ja laihduttaa pitäis, hänen siis. Ja sitte..tätähän vois jatkaa vaikka loputtomiin tätä listaa :D.
Elikkä: menkat alkamassa, ärsytyskäyrästä päätellen! Jomotteleekin kyllä.. Mites Kukkis sun tilanne, menikö jomot ohi dbbdbdbdbd?

Piitu1
Senoralla on kyllä vähä niin kuin meillä, pakkasta aina ihan hirveästi. Tämän talven pakkasennätys -39,8 astetta. Tänäkin aamuna oli -30 astetta. Mutta eipä tuo pakkanen haittaa kun aamu on muuten niin kuulas, aurinko paistaa ja tuoksuu pakkaselle, lumi narisee jaloissa ja muuten vaan talvifiilis!

Niinhän ne sanoo että ruostuu helpommin tallissa, meidän auto kun on jo sitä mallia jossa on jotain ruostumatonta materiaalia korissa (?). Meilläkin on toinen auto ulkona, mutta ärsyttää vaan se ikkunoiden raappaus.. Laiska perusluonne olen… Meillä toinen wolkkari -98 ja toinen Nissanin retkula -89, heh miten huiput autot kun teillä muilla on audeja yms..

Pane Kukkis oikeasti ne jalat ristiin, ei anneta punaisten päivien alkaa. Vaikka sitten tahdonvoimalla!!

Tehän olette ohittanut nätisti Pohjois-Karjalan? Täällä korvessahan on vaikka mitä mukavaa, paljon matkailukohteita!! Koli on aika lähellä oikeaa vastausta minun työpaikasta, mutta enempää en taida paljastaa ;) Voi kun olisinkin jossain eläinpihassa töissä ja Taistelijan talokin kuulostaisi mielenkiintoiselta (tosin en ole ikinä kuullutkaan). Nyt kaikki Pohjois-Karjalaan ensi kesänä!

Toivottavasti Ompulla ei ala, ei vielä luovuteta! Tsemiä! ei ala ei ala ei ala ei ala ei ala, ajatusten voimaa sinullekkin ? Oletko jossain vakuutusyhtiössä töissä?

MiesärsytysG: Hitaus tehdä asioita, jos minä pyydän jotain niin pitäis olla jo ;) Siinä vaan tuppaa menemään sata vuotta ja se jos mikä ärsyttää minua… Ja se TUHLAA, paaaaaljon enemmän kuin minä. Sehän ”huijasi” minua tässä taannoin: on tahtonut videotykkiä jo monta kuukautta ja sanoi että eihän se maksa kuin tonnin. Noh minä sanoin että ok sitten. Joo, eihän se tykki maksanut kuin tontun mutta kangas, teline, pimennysverhot maksoi sitten 800e. Hitsi miten ovelaa, eikö?

Vertakaan en ole luovuttanut ikinä, eikös sitä pidä olla viikko sekstaamatta että saa luovuttaa? Mun kaverit oli villissä nuoruudessaan menny verenluovutukseen ja tulleet nolona pois, kun oli ollut vähän villi viikonloppu takana :D Painosta ei kyllä ainakaan ottaisi minulla kiinni, ainakaan alipainosta...

Tulipas paljon tekstiä, päivän aikana kun ei kerkeä kirjoitella kun on tuo hiihtolomakausi niin ihmisiä tuppaa käymään enemmän… Mutta nytpä sitten neljän päivän vapaa alkoi, ihanaa!

Piitu

tikruliini84
Ompulle tsempitykset! Tosiaan, pidetään kiinnittymisvuotona!! Toivo ei ole tosiaankaan menetetty..+++++

Kiva kuulla Meiramista! Varmaan ihanaa ollut kuulla pienen sydämen pompottelut! Häätkin ovat kohta, hii! Mitens järjestelyt, onko vielä paljon tekemistä? :)

Mitens, keiju, et ole tikutellut ovista? Vaikea päätös kyllä sulla edessä, teet vain niinkuin tuntuu parhaimmalta...onhan se ikävää jos joutuu paljon oleen erossa omasta kullasta...

Verta en ole luovutellut, mielessä on kyllä käynyt...täytyy joskus mennä!

AutoG: meil on ford mondeo (vm.-05) kiva auto, mulla käytössä suurimmaks osaks, miehellä oma työauto..:)

Tänne ei ihmeitä...eilen juili masuu, vähän niinkuin menkka jomotukset mut ei kuiteskaan...tää on varmaan taas tät mun mielikuvitusta, meinaa päästä valloilleen...ei saa nyt ajatella mittään, mennä vain päivä kerrallaan...huomenna perjantai ja v-loppu vapaa, jei!

Tikru ja kp 16

tikruliini84
MiesärsytysG:

1.Tuo syö jotenki ärsyttävän äänekkäästä, ei silleen mässytä varsinaisesti, mut kuitenkin et kuuluu ihme ääniä! aargh! Olen kyllä tuosta sanonutkin,hih!

2. Hyvin harvoin tekee mitään oma aloitteisesti, pitää sanoa asioista...jos laitan esim. astianpesukoneen päälle niin puhtaat astiat saisvat olla koneessa vaik kuin monta päivää...

senora
työgallup: Jaa mietin ihan samaa kuin omppukin. Olen asiakaspalvelutehtävissä, toimistoalaa... julkisella sektorilla.
ärsytysg: kurlaa, kun pesee hampaitaan. Hitsipilli..... kylmät väreet menee ja melkein tulee yökkä, kun kuuntelee... Ja sitte kun pitäis lähtee jonnekkin, niin ihan tyynesti pelailee tai makoilee ja vetää tupakkia... eikä oo kiire minnekkää.

Joo taas tänä aamuna 33C ja edessä miinusmerkki. Harmi vaan että nää mun aamuiset liikkumiset ovat niin aikaisin, ettei mikään aurinko paista. Kuu mollottaa jossain päin taivaalla ja tähdet tuikkivat. On mukamas niin kiire, ettei kerkiä ilmaa haistella ja nauttia. Mutta iltapäivällä kun ajelen töistä kotiin, niin aurinko paistaa tosi ihanasti (ja suoraan silmiin). Päivät on joulukuusta jatkunu hurrrrrrjan paljon ja valoisana aikana kerkiää kotonakin tehdä vaikka mitä. Joulukuu on sitten masentavaa aikaa, kaksi pimeää vastakkain. Pimeä kun lähtee töihin, pimeää kun palaa kotiin...

Ei mun mielestä vaadita mitään sexilakkoa ennen verenluovutusta, ei ainakaan vastakkaisen sukupuolen kanssa...

ompulle db bd että tämä nyt olis SITÄ... eli kiinnittymistä. Etkä päästä tätiä valloilleen... ! ;)

Mutta hei tytöt ...... se on per-jan-tai! Jee !! Tanssit pystyyn!

riikkaa.
Perjantaita! Pitääkin tanssia oikein vauhdikkaasti, ettei vilu pääse yllättämään...

Ja gallupia pukkaa taas... Työpaikkaa ei mulla tällä hetkellä ole. Toiveissa olisi joku siisti sunnilleen koulutusta vastaava sisätyö. Kuukauden päästä muutetaan, niin kartoitan parhaillani uuden kotipaikan mahdollisuuksia.

ÄrsytysG: Mies on ihan uskomaton veden lotraaja. Käy vaikka pesemässä kädet, niin on koko vessan lattia ihan märkänä ja sitten minä menen perästä ja kastelen sukkani... Suihkun jälkeen mies huitelee pari kertaa sillä lattiankuivauslastalla, minkä jälkeen lattia on sen mielestä kuiva. Ja minä menen perästä ja taas kastuu sukat... Sukkien kastuminen on tooosi ärsyttävää! Tästä asiasta on keskusteltu kerran jos toisenkin, mutta ei mene jakeluun. Argh!

Veripalvelun sivuilta löysin tiedon, että uudesta seksipartnerista seuraa 3 kk verenluovutuskielto. Oli sitten turvaseksiä tai ei. Mutta vakituisen kumppanin kanssa voi puuhailla vaikka tuntia ennen. :) Siinä etusivulla näkyy muuten myös verivarastojen tilanne veriryhmittäin. Aika huonolta näyttää...

Piitu, minä asuin Pohjois-Karjalassa (Joensuussa) melkein 7 vuotta. Joten maakunta on kyllä tullut melko tutuksi. Mukava paikka asua! =)

Ompulle hurjat peukutukset bd bd bd bd bd!! Mikäs on Kukkiksen tilanne?

Kukkis*
Perjantai, jiihaa! Mä joudun viettämään viikonlopun yksin, kun toi siippa lähtee huomen aamulla koulutukseen ja tulee vasta sunnuntai-illalla takas. No, enköhän mä jotain ohjelmaa ittelleni keksi!

MiesärsytysG: Erittäin raivostuttavaa, kun mies ei HUOMAA tehdä jotain asioita, esim. kaikkien pullojen ja tuubien ym. korkit se jättää aina auki ja sit mä saan ketsupit naamalleni, ku nappaan purkin jääkaapista. Vaatteet se riisuu aina yhteen myttyyn, eikä mua ne työvaatteet häiritse, mut jos olen silittänyt sille paidan ja se rymppää sen johonki sohvan nurkkaan, niin voi turkanen! Kaikkiin vastaaviin tilanteisiin siippa toteaa, et "en huomannu". Sen ei ole kotona tarvinnu juurikaan siivota eikä järjestellä, niin se ei tosiaankaan HUOMAA jos astianpesukone tarttis tyhjentää tai leivänmurut pyyhkiä pöydältä yms. Eikä silti ole mikään lellitty lapsi, mut niitten äiti vaan on sellanen hössöttäjä, et se on varmaan aina hoitanu kaiken. Eli syytämme anoppia! ;)

Ihan selkeet menkkajomottelut heti aamusta, eli tänään alkaa ihan varmasti :(

Keiju80
Perjantai, perjantai! *osallistuu tanssiin*

Galluppeja vaikka ekaksi.
Työpaikka: Opettajan opinnot on loppusuoralla, joten niitä töitä etsiskelen parhaillaan uudelta paikkakunnalta. Toistaiseksi olen kuitenkin asiakaspalveluhommissa sellaisessa vapaa-ajan keskuksessa (mitä sitä enää salaamaan, kun te arvasitte sen jo ;) ).

MiesärsytysG: 1) Tekee asioita tooosi hiitaaastiiii. Jos vaikka ollaan lähdössä vain lenkille, niin mä odotan jo eteisessä toppapuku päällä, kun tämä lähtee vaihtamaan toista paitaa, hakee roskapussin, käy vessassa, etsii kännykkää ja lompakkoa jne. 2) Nipottaa mulle pikkuasioista (esim. jonkun tavaran jättämisestä väärään paikkaan), mutta ei välttämättä häiriinny omista sotkuistaan. 3) Puhuu sukulaistensa kanssa puhelimessa tosi paljon. 4) Katsoo koko ajan telkkaria. Tai se pitää ainakin olla taustameluna koko ajan.
Huh, olipas mulla ärsytyksen aiheita!! ;) Vähänkö muuten nauroin Ompun miesärsytykselle! "se hampaita pestessään kakoo ja hinkuu, kun on pakko laittaa sitä tahnaa niin perkeleesti, että tukehtuu siihen vaahtoon. "

Mikäs nyt on Ompun tuhrutilanne? *uteliaana ja kärsimättömänä kyselee joka päivä* Mulla on aika hyvät fiilikset sun suhteen! bd bd

Kukkikselle myös bd bd, ettei täti hyökkäisi! Onko sulla normaalisti tuollaisia jomotteluja useampi päivä ennen tätiä?

Hui kun Piitulla ja Senoralla onkin kylmä siellä pohjoisessa! Mulle riittää ihan nää etelän -15-20, hrr...

Riikalle kanssa tsempit uuden työn etsintään! Millainen työtilanne siellä uudella paikkakunnalla on nykyiseen verrattuna? Työn etsiminen on ihan tuskaa...

Eilen (vai toissapäivänä?) tuli sitkeähköä limaa pyyhkiessä, mutta ei kyllä muita merkkejä oviksesta. En tiiä, en varmaan ovuloi tässä(kään) kuussa, kun olis taas oikean puolen "vuoro", eikä se oikein toimi. No, vajaa pari viikkoa lääkäriin ja tutkimuksiin pääsyyn enää... Paitsi mitenköhän niiden tutkimusten käy, ´jos muutetaan? Jaiks, siellä tuppukylässä ei varmaan edes tehdä moisia tutkimuksia.. :/

Plussapuhalluksia ja hyvää viikonloppumieltä kaikille tasapuolisesti!

kp 14 (?)

riikkaa.
Terve taas.

Työtilanne uudessa paikassa ei vaikuta mitenkään erityisen hyvältä, mutta paremmat mahdollisuudet on kuitenkin kuin tässä nykyisessä kaupungissa. Se on muuten tosi rasittavaa soitella noihin paikkoihin. On pari kertaa käynyt niin, että se kenelle ensin soitan käskee soittaa jollekin muulle ja se taas sille ja sille... Ja sitten kun vihdoin on saanut sen oikean henkilön kiinni, on vastaanotto tosi nuivaa ja se ihminen siellä on takuulla kiireinen tai noussut väärällä jalalla ja täysin elämäänsä kyrpiintynyt eikä sitä voisi vähempää kiinnostaa mitä mä yritän selittää... Argh. Sori tämä vuodatus... Oon mä saanut myös erittäin hyvää palvelua, harmi vaan ettei ne ole voineet (vai halunneet) ottaa mua töihin. :)

Mun on pakko lisätä tohon ärsytysjuttuun se, että myös mun mies on tosi hidas lähtemään yhtään mihinkään! Se saattaa hoputtaa mua sohvalta ylös että nyt lähdetään jne. Ja sitten mä seison toppavaatteisssa ovella (ja hiki virtaa...) ja mies menee siinä vaiheessa vessaan, etsii pipoaan yms. Aaargh! :)

Jaa, jokohan sitä uskaltautuisi ulos asti. Aamulla oli -28...

Keiju80
Hellurei taas täältäkin!

Riikka: Tiedän just miltä tuntuu tuo työpaikkoihin soittelu! Ja se on niin ärsyttävää, jos joku on oikein tyly ja "mitä sä tänne soittelet, meillä on parempiakin tarjolla" -asenteella. nimimerkillä juuri kymmeneen kouluun soittanut. No onneksi monessa paikassa on ollut ihan ystävällinenkin vastaanotto, mutta kun vapaita paikkoja ei ole, niin niitä ei ole. Pitäisi vissiin käydä omakätisesti teilaamassa joku sieltä, että tulis paikkoja ;) *hyi mua* Tsemppiä kuitenkin sullekin! Uskon kuitenkin, että aina se soittelu ja aktiivinen etsintä tuottaa paremmin tulosta kuin pelkkä papereiden lähettely!

Pitäisköhän käydä pienellä päiväkävelyllä ennen töihin lähtöä.. Aurinko paistaa ja varmaan lämmittääkin jo, sillä mittarissa enää -13. Jee, kevät tulee! =D

senora
Keiju ihan sivusta seuranneena, niin kannattaa käydä eri kouluilla esittäytymässä ja kertoa itsestään ja siitä että olisi valmis tekemään sijaisuuksia... Pätevistä sijaisista on täällä päin ainakin puutetta. Ja kun pääsee tekemään sijaisuuksia, niin saa tossun oven väliin ja kun tulee niitä avoimia paikkoja niin paperit sisään ja voi saada paikankin. Mulla on muutama tuttu jotka tekevät sijaisuuksia, ihan ilman open koulutusta niin ala- kuin yläkouluillakin.
Jätithän yhteystietosi???

Viikonlopun kunniaksi vielä yksi galluppi: Mikä on suosikkivuodenaikasi? Mulla ehdottomasti kesä.

Keiju80
Senora: Juu, soittelin itse kaikkiin kaupungin kouluihin (koulutoimistosta vaan tarjosivat eioota) ja jätin yhteystietoja - niillekin, jotka eivät älynneet erikseen pyytää. =D Kaipa niitä lyhyitä pätkiä aina tulee, ja jos syksyksi saisi jotain pidempää sitten. En luovuta :) Sitten kun kerran pääsee jonnekin sijaiseksi, niin täytyy vain hoitaa homma hyvin, niin jatkoa seuraa. Ainakin täällä Helsingissä on toiminut silleen..

Ja vuodenaikagee: Ehdottomasti KESÄ täälläkin!! On muissakin puolensa, mutta kyllä aurinkoiset kesäpäivät ja lämpimät illat vievät voiton :)

Omppu75
Heippatirallakkaa *tanssii lämpimikseen*!

Menikin aamupäivä mukavasti tuossa "kylillä" pyöriessä ja ostoksia tehdessä. Nyt pitäis sit tehdä jotain hyödyllistä, mut enpä taija viittiä. Hittooks mä joka vapaapäivää rupeen siivoomiseen uhraamaan! Vaikka, tulishan siitä kieltämättä hyvä fiilis, kun sais pölypallojen määrän puolittumaan edes..

Tilanne ennallaan :/. Aamulla tuli vessareissulla ihan verellistäkin vuotoa pari pyyhkäsyä, sitte seuraavalla taas joku ruskee herkkuklöntti, yäk. En mä tätä menkkoina osaa pitää, mutta toisaalta taas, voi hyvin ollakin. On vaan ihan eri luokkaa ku yleensä. Ja siis tää ajankohtahan tässä kaikista eniten hämää, reilu viikko etuajassa siis. Vähän tuntuu myös jomotteluja.. Se mikä täs nyt ottaa tosiaan päähän, niin se, että mitä teen niitten tutkimusten kanssa..pitää vissiin suosiolla jättää seuraavaan kiertoon ne verikokeet, jos olis vähän selkeempi tilanne.

VuodenaikaG: KEVÄTkesä, absoluuttisesti. Se, kun kaikki ihana kesäaika on vielä edessäpäin, kevät antaa ikäänkuin lupauksen tulevasta suvesta. Puut hiirenkorvilla ja aurinko lämmittää. Mistään helteestä en ikinä ole niinkään välittänyt, vaikka mukavaahan sekin välillä on. En tiedä onko sillä vaikutusta, että itse on juuri tuohon aikaan syntynyt..? *rakastunut kevääseen heti kättelyssä*

Heh, aika samanlaisia ärsytyksiä siis kaikissa ukoissa! Aamulla hiffasin muuten taas yhden lisää: se, kun se aamulla kävelee paljain jaloin lattialla ja kuuluu sellanen ärsyttävä "kuits, kuits, kuits -ääni", kun vähän nihkeet jalat imasee lattiaan. Vähemmästäkin herää, vaikka sais nukkua! Laittais saakeli sukat jalkaansa ennen ku nousee sängystä. Oon kyllä sille joskus sanonutkin..

Tsemppiä työnhakijoille, toivotaan, että hommia löytyis pian!
Ja rentouttavaa viikonloppua!

Safiiri,
No niin. Nyt sitä sitte asutaan uudella paikkakunnalla ja siteet entiseen on katkaistu. Eilen oli viimeinen näyttö ja samalla tuotiin vielä autollinen rompetta vanhasta asunnosta ja luovutettiin avaimet. Vaikka siellä paikkakunnalla ei keretty asua ku vajaa kaks vuotta, oli vähän haikea olo ku tiesi viimeisen kerran katselevansa niitä maisemia...

Yhdyn mielipiteeseen työpaikkoihin soittelun raivostuttavuudesta! Mulla kävi älytön mäihä ku sain täältä heti sen työpaikan. Ja vielä sillai että mulle soitettiin kotiin.

Nyt ei kerkeä taaskaan muuta kuin toivotella kaikille tätiä odotteleville tädin poispysymistä ja ovista metsästäville hyvää metsästystä ja makkarionnea :) Sulkekaa ulko-ovet visusti te jotka ette halua tätiä kylään. Se meinaan taitaa tänään lähteä täältä pois...

riikkaa.
Vuodenajoista kesä on kyllä kaikkein paras! Lämpimät päivät ja valoisat yöt (no okei, välillä ärsyttää kun on niin valosaa ettei saa nukuttua...), lintujen laulu ja se miten kukat kukkii, puut kasvaa, linnut pesii, ilma on täynnä tuoksuja ja ääniä jne. Joka vuodenajassa on oma viehätyksensä, mutta kesä vetää sen pisimmän korren. Olisi tosi outoa elää sellaisessa paikassa, missä ei näin suurta vaihtelua vuodenaikojen välillä.

Tiedossa yksinäinen viikonloppu. Mies lähti kavereitaan tapaamaan ja tulee vasta sunnuntaina. Onneksi on pari hyvää kirjaa ja digiboxilla tukku katsomattomia ohjelmia. =)

Hyvää viikonloppua!

Piitu1
Safiirille onnea uuteen kotiin! Onhan se ikävä jättää paikkakunta mutta kyllä se siitä, toivottavasti viihdyt uudella paikkakunnalla.

Ompulla ihmeluirot menossa, onpas erikoista! Toivottavasti liittyy raskauteen :) Mikä
kp sulla on menossa?

Minustakin tuo työnhaku on ihme kemiaa... Jotenkin olen itse tuuriharakka ja ei ole tarvinnut töitä hakea, vaan sain paikan aika helposti. Täällä tuppukylässä kun ei ole töitä ihan noin vaan tarjolla, että saa tyytyä mihin vaan ja mihin palkkaan vaan.

Laitetaan seuraava G pystyyn: Mitkä on teidän perheen tulot? (ml. kaikki raha mikä tulee, myös lapsilisät) Meillä taitaa olla n. 2200e puhtaana näppiin +yrityksen tulot jos niitä sattuu olemaan(minä töissä, mies työtön)

Minun on pakko vastata tuohon vuodenaikagalluppiin että: kevät, silloin kun muuttolintuja alkaa tulla, luonto herää taas... lintubongarina kai tuo kevät on ihan itsestäänselvyys parhaaksi vuodenajaksi. Mutta kaikissa vuodenajoissa on hyvät puolet, kesä on aina kiva kun aurinko paistaa ja leikattu nurmikko tuoksuu, syksyn tuoksu sateen jälkeen, talven pakkasaamut aurinkoineen...

piitu

Safiiri,
Määhän oon näköjään näin lauantain kunniaksi aikasin liikkeellä. Porukka heräs jo kuudelta miehen kellon soittoon! Itse loikoilin puolisen tuntia, mutta sitte ku mies lähti töihin, oli pakko herätä...

Mun lempparivuodenaika on kans kesä. Vaikka toisaalta kaikissa vuodenajoissa on hyvät puolensa. Mutta jos on pakko joku valita. Entäs mikä juhla on lempparijuhla? Mää taidan kallistua jouluun.

Omppu75.
Pahoittelut Kukkikselle *halit*.. Täällä nyt myös sitten kp 1-5 / ??, eilen meinaan alkoi sit reippaampi vuoto. Oon kyllä sikäli paskana, että aika naurettava luteaalivaihe, jos tuohon ekaan tuhrupäivään laskee; 4 päivää, ja kp oli silloin 22! Ja jäi nyt sit maaliskuulta tutkimukset väliin, siirtyköön suosiolla huhtikuulle , kun ei mitään hajua edes, että millon sopii seuraavaa ovista odotella. Ja todennäköisesti ketuiks menee tutkimukset huhtikuussakin, kun on pääsiäinen ja varmaan just pyhäpäiviks osuu kaikki kriittisimmät ajat.

Mutta, euroopan reissua odotellessa :)

Ai lempparijuhla? Tekis mieli vastata, että pojan synttärit, mutta vastaan, että juhannus. Se on sellanen rento "juhla" ilman kummempia hössötyksiä.

Jaa, jos tekis loton..ja ostosreissukaan ei oo yhtään hullumpi idea!

Piitu1
Halit ja pahoittelut Kukkikselle ja Ompulle! Kyllä se onni meille kaikille vielä joskus suodaan, pitää jaksaa uskoa!

Shoppailu on hyvä konsti saada huono mieli paremmaksi, toivottavasti löytyy jotain mukavaa!! Meillä kun ei täällä pikkukylässä ole paljon shoppailumahdollisuuksia niin onneksi on keksitty nettikaupat. Eilenkin kävin lunastamassa postista kolme pakettia! Ja samalla vein pois kaksi palautettavaksi :)

Ai lempparijuhla, hmm joulu ehdottomasti, koska jussina sataa aina täällä meillä päin, ihan aina...

Tänään ollaan koko konkkaronkka siivoiltu kotia, pakkasin kaikki pojan pienet vaatteet varastoon... Voih, nyyh, sinne meni viimeiset bodyt, kun ei niitäkään pidä tuo poika enää kun ei ole vaippoja käytössä. Oli se kyllä ihana se vaippapylly!! Huoh, jospa vielä joskus...

Keiju80
Voi ei, niinkö siinä sitten kävi, että tädin pirulainen kerkis Kukkiksen ja Ompun luo yhtä aikaa! Tosi kurjaa :( Halirutistuksen molemmille! Mutta Omppu, miten niin sä et tässä kierrossa pääse tutkimuksiin? Osuuko ne tutkimuskp:t just nyt viikonlopulle? Tosi harmi!

Yhteistyössä