Wish a Baby 21

  • Viestiketjun aloittaja Helmiina
  • Ensimmäinen viesti
Limee
Nyt on meikäläinenkin rekisteröytynyt.. Lime nimimerkki oli jo käytössä joten olen nyt sitten Limee.

Juhannus oli ja meni. Meillä se sujui rauhallisissa merkeissä kotona, syötiin hyvin ja nukuttiin paljon.. Kavereiden luona piipahdettiin kylässä, mutta muuten ei ollut sen kummempaa ohjelmaa.

Suhteista täällä olitte puhuneet. Minä olen tosi huono puhuja, siis ihan tavallisista asioista kyllä puhua pulputan, mutta heti kun pitäisi puhua vähänkään syvällisemmin niin kissa vie kielen.. Joskus oikein harmittaa, kun ei saa sanotuksi mitään *heristää nyrkkiä itselleen vihaisesti* Pitkä suhde mieheni kanssa on kyllä opettanut minulle puhumisen jaloa taitoa, vaikka se ei vieläkään luonnistu ihan niin vaan..

Tänne ei kuulu sen kummempia. Ovulaatio oli toden näköosesti viikonlopulla ainakin vihlomisista päätellen. Nyt sitten odoteellaa ja katsotaan mitä tuleman pitää. Greippimehua olen nyt tämän kierron alusta lähtien juonut ja kovasti toivon, että siitä olisi jotain apua..
 
Viivi
Joopa joo, tarkoitus oli vähentää täällä hengailua, mutta tässä sitä taas naputellaan... ;c) Olen kyllä ollut huomaavinani, etten ihan niin paljon enää vaivaa päätäni asialla.

Suhteessa keskustelusta olitte puhuneet. Mä olen myös aikalailla sellainen, että höpötän miehelle kaikki mahdolliset jutut ja mietteet, mun unille se aina puistelee päätään... Meillä sellanen pieni ongelma (aika yleinen kai), että mä yleensä ajattelen ääneen, pyörittelen vaihtoehtoja jne. mutta ukkokulta miettii asiat ensin omassa päässään valmiiksi ja puhuu vasta sitten. Tästä seuraa jonkinmoisia kommunikointiongelmia ajoittain, kun mies-parka ottaa mun ajattelu-puheet valmiina suunnitelmina, enkä mä sitten jonkin ajan päästä enää edes muista, mitä mieltä olen jossain vaiheessa ollut... ;c) Kovin syvällisiä keskusteluja elämästä ei meidän perheessä useinkaan käydä, paitsi silloin jos joku asia mättää..., mielipiteitä kyllä vaihdetaan ja monenlaisista aheista keskustellaan.
(Tulipas pitkä jaarittelu... sori!)

Vitamiineista yms.: mulla on käytössä pelkät foolihappo-tabut. Purkissa on 100 kpl, ei maksanut montaakaan euroa. Mun omat on 1mg:n vahvuisia, minkävahvuisia Minttu sulla on?? Lisäksi join viime viikkoon asti Beroccaa puoli poretablettia /aamu. Viime viikon auringonpaljous aiheutti ensimmäistä kertaa elämässä aurinkoihottumaa, joten lopetin poreet. (Työkaveri kertoi, että hänelle oli tullut B-vitamiinin yhteydessä samaa kutinaa.) Greippimehua en ole viitsinyt enää juoda sen kummemmin, vaikka siitä tykkäänkin, limojen määrä alkoi olla aika mahdoton... ;c)

Mä kun olen kertonut muutamalle läheisimmälle kaverille meidän yrityksestä, niin välillä vähän harmittaa kun kyselevät että joko? ja joitko mitään juhannuksena? yms. Mutta toisaalta se on mukavaakin, kun voi jollekin ihan livenäkin tuskailla tätä tärppäämättömyyttä.

Nyt poistun oman kullan kainaloon, kun kotiutui juuri töistä. (Oudot toimistotyöajat...) Vanhuus ei tule yksin, juhannuksen valvominen ja riekkuminen tuntuu edelleen, aamulla en meinannut millään jaksaa herätä ja olen haukotellut pitkin päivää!

Plussatuulia kaikille meille ja peukutuksia edelleen ainakin Saralle!!! bd bd bd Kenelle muulle? No, tuosta vähän ylimääräisiä itse kullekin: bd bd bd bd bd bd bd bd

Ainiin! Syysmarjalle ehdotus: Vie se sinun kummipoika Puuhamaahan, hyvällä säällä siellä riittää virkistävää ja vauhdikasta tekemistä koko päiväksi, eikä ole paikkana niin ahdistava kuin esim. Lintsin asfaltoitu alue. Eikä ihan älykalliskaan, olisko jotain 17 € per nenä. Ja alueella on mukavia paikkoja vaik picnicin viettoon, niin ei ole pakko mussuttaa ranskalaisia yms. roskaa (vaik kivahan niitäkin on välillä kyllä herkutella). :)
 
Lumi81
Oon ollut vähän lomalla...siis töistä ja kaikista näistä vauva-juttuista :) Vauvakuume on välillä laimentunutkin, välillä taas voimistunut. Pitää katsella ja ehdotella ukolle sit syksymmällä...
Pahoitteluni syysmarja ja outi keskenmenoistanne. Elämä on arvaamatonta.
Pidän peukkuja teille kaikille jotka yritätte pienokaista saada alulle!
Nimimerkkini Lumi81 siis nykyään. Vaihtakaa joku joka osaa niin siihen nimilistaan mun kohdalle vm 81. Yritin sitä itse aikaisemmin vaihtaa mutta olin vissiin vaihtanu sen johonki vanhaan listaan??...
 
Piparminttu-Pipsa
Heippa kaikille! :)

Ja terveisiä sääskien kansoittamalta vaellusreissulta! Oltiin siis juhannus keskellä ei mitään enkä oo ehtiny aiemmin koneelle erinäisten syiden takia... Toinen koira hankki nimittäin eilen naarmun silmäänsä ja tää ilta menikin eläinlääkärissä ja apteekissa juostessa. Pikku naarmu tuli maksamaan noin 85 euroa.... Juu, mutta asiaan... Juhannus meni siis ihanasti metsän keskellä:) Oli huippu reissu, käveltiin yhteensä 50km neljän päivän aikana.

Jihuu, mahtavaa, et on saatu Syysmarja takas linjoille!!! :) Nyt tää ketju tuntuu taas entisenlaiselta. Vaikka tietenkään en olis toivonu sun tulevan enää tänne haaveilijoiden puolelle, vaan pysyvän odottajissa. Ymmärrät varmasti, mitä tarkoitan. Vielä kerran iso lohtuhali! Ja muista, et ainakin mun puolesta saat puhua täällä km:sta niin paljon kuin ikinä haluat!!! Mun kaveri on siis saanu 4 km:a ja tiedän hänen kauttaan, miten järkyttävä juttu se on. Puhu ihmeessä, sillä se helpottaa! En tiedä, oletko kertonut jossain muulla palstalla tai tällä tai jossain enkä tiedä, haluatko edes kertoa, mut mitä tarkalleen ottaen tapahtui? Oliko se tuulimunaraskaus tai jotain? Sun ei tietenkään tartte kertoa, jos et halua! Kunnioitan sitä todella. :)

Helmiinako se oli, joka kyseli, onko mieheni tietoinen mahdollisesta riskistä, kun ollaan pupuiltu ilman kumia kp8 tienoillla? Oon yrittäny pitää mieheni ajan tasalla esim. just kp:n suhteen ja oon kertonu monet kerrat, et siittiöt saattaa olla pitkäikäisiä eikä ovis välttämättä tapahdu kp 14 aikoihin.:) Eli informaation puutteesta ei ainakaan voi mua syyttää;) Mut kaipa se sit haluaa vähän "pelata upporikasta ja rutiköyhää" eli ei se sille kai enää niin suuri shokki olis, vaikka tärppi sattuisikin. Mut siitä ei kyllä oo pelkoa, sillä nyt on taas olleet kumit ahkerassa käytössä (nyt siis kp 14...) Eli Riikka, aivan turhaan kadehdit mua!!! Meillä käytetään taatusti kumeja vielä siinäkin vaiheessa, kun kaikki tän ketjun jäsenet varaa vauvoilleen aikaa 1-vuotistarkastukseen....

Oi, kuulostaa ihanalta nuo kaikkien matkasuunnitelmat. Nauttikaa olostanne ja sukeltakaa seikkailuihin. :) Mulla on kans tiedossa vaan kotimaan matkailua sillä säälittävän mittaisella viikon lomalla. Mutta parempi sekin kun ei mitään:) Lintsille on ainakin pakko päästä;) Syysmarja, sitä voin suositella sille sun kummipojalle:) Onhan siellä niitä hurjiakin laitteita, mut paljon myös pienemmille. Joku Puuhamaan tyyppinen juttu saattais tosiaan olla kans kiva?

Minttu, toivon tosi paljo, et sulla ja sun miehellä tärppäis heti ekalla yrittämällä:) Ainakin oot valmistautunu parhaan mukaan, kun on oikein foolikapselitkin jo käytössä:) Niitten syöminen on varmasti ihan fiksua, oon aatellu itekin ostaa niitä SITTEN JOSKUS jos me nyt ikinä ees aletaan yrittään...

G: Mulla on sama kun Mintulla, eli jaan mieheni kanssa aivan kaiken. Ollaan molemmat sellasia suupaltteja ja muutenkin avoimia luonteita. Mun mies tietää kans tästä ketjusta ja teistä ja oli Mintun miehen tavoin kovin pahoillaan Syysmarjan tilanteesta. En oo tosin suostunu paljastamaan, missä ketjussa kirjoitan. Eikä se oo ikinä lukenut yhtään teidän tai mun kirjoittamaa juttua. Mut vaikka me puhutaankin paljon, niin luulen, ettei mies ymmärrä tätä mun vauvankaipuuta oikein millään lailla. :(

Oih, pakko mennä iltapalalle. Kuukahdan pian koneen ääreen. Kovasti aurinkoa ja iloista mieltä kaikille niillekin, keitä en ehtinyt/ muistanut kommentoida. Ja kovasti plussatuulia kaikille!!! :)
 
Riina1981
Heip!

Työviikko ja kaamea kiire, ei kerkiä paljon muuta kuin kotona nukkumassa käymään.

Kp 21. Viime viikolla oli ne siskon lapset meillä että ei laitetttu siemeniä liikkeelle kuin maanantaina... Ei minkään näköisiä oireita suuntaan tai toiseen mutta olo on jo valmiiksi se että menkat alkaa :( Oon ollu tän kierron ilman teroja et katotaan kui käy, koska mahtaa menkat alkaa, tuskin ainakaan ajallaan....

Mutta nyt täytyy lähteä töihin :(

Plussasateita =D
 
Helmiina
Syysmarja, tuossa ylempänä onkin jo mun selostus, miksi ei tarvii jännäillä. Tässä kuussa ei siis suurimmalla todennäköisyydellä ovista tapahdu noiden terojen takia... :( Tuosta sun km:sta vielä... Tuntuu VARMASTI kauhealta. Ja tuntuu, että noi on aivan älyttömän yleisiä. Se pistää kyllä miettimään. Mullakin on muutama kaveri, jotka ovat saaneet kokea saman, valitettavasti. Yksi ystävä sai ennen kumpaakin raskautta keskenmenon. Tämä ystävä on sanonut, että se ensimmäinen oli aivan kauhea, kun sitä esikoista oli kuitenkin hartaasti odotettu ja kauan "tehty". Ennen kuopusta tullut km taas oli ollut "helpompi" (jos nyt niin ikinä voi sanoa...), koska tiesi, että raskaaksi pystyi tulemaan. Myös oma äitini on saanut ennen minua keskenmenon, ja vasta joskus raskauden puolenvälin jälkeen. :( Äidillä on ollut heikko kohdunkaula tai jotain sinne päin, on joutunut molempien raskauksien (minun ja siskon) aikaan olemaan lähes koko ajan vuodelevossa, ettei olisi synnytty liian aikaisin. Molemmista meistä tulikin keskosia... Pitäisi varmaan jossain sitten kysyä, että eihän tuo voi olla perinnöllistä. Kellään muulla suvussa ei ainakaan vastaavaa ole ollut... Mutta pois synkistä asioista! (vaikka ulkona sataakin vettä)

En mäkään miehen kanssa kaikkia asioita jaa. Sen se tietää, että keskustelupalstoilla tykkään pyöriä, mutta ei sen enempää... Tän vauva-asian kanssa ollaan tultu koko ajan lähemmäs toisiamme, mitä enemmän aikaa kuluu. Tässä kaikessa ollaan kuitenkin kahdestaan, vaikka itsestä aina tuntuu, että nainen ottaa kuitenkin raskaammin tämän kaiken. Mies kyllä aina sanoo, että saisi jo tärpätä, hermo menee...

Heh, Limee... Vähän niin kuin makee tai jotain ;)

Riina, määrättiinkö sulla noi terot pitkittyneeseen kiertoon? Olen lueskellut kokemuksia ja monilla on tärpännyt tuossa tilanteessa heti ensimmäisellä "luomukierrolla" terojen jälkeen. Mulla itsellänihän ne määrättiin tuohon mahdolliseen keltarauhasen vajaatoimintaan, joten tarkotus on syödä niitä sinne vuoden loppuun, jolloin päästään tarkempiin tutkimuksiin. Jos ei nyt tärppää ennen sitä... =)

Saralle peukut uljaana pystyssä!!! ;)
 
Omppu75
Huomenta kaikille!
Nyt on sitte kp 21 ja labrassa käyty aamutuimaan. Viikon päästä tulee tulokset ja lääkärin soittoaika ens to. Ja tosiaan kp 21/29 ja ovulaatio päällä, paikat niin kipeenä että! Eli ei taida toimia systeemit tässäkään kuussa..:( No, mut jospa lääkäristä olis apua siis ensi viikolla.
Mutta, täytyyhän sitä kuitenkin, *varmuuden vuoksi* illalla vähän miestä piirittää :).

Mites muuten, mistä päin (Suomea) kukakin on, vai oletteko aiemmin sopineet, että ei paljasteta? No, itse olen Keski-Uudeltamaalta. Ja kommentoin vielä omalta osaltani sitä parisuhteen sisäistä kommunikointia. No, meillä ollaan molemmat puoliskot siinä samanlaisia, että meidän on TODELLA vaikea avata suutamme tietyissä asioissa. Mutta (valitettavasti) ollaan sopeuduttu tähän, näiden 10 yhteisen vuoden aikana. En mä kyllä hirveesti kavereillekaan asioitani jaa.. jotenkin ne sanat ei vaan aina tuu ulos! No, täällä sitä varmaan saa toteuttaa itseään..?

Älkää muuten ihmetelkö, jos tekstini on välillä vähän epämääräistä; kun on töissä asiakaspalvelussa, ei ehdi kauheen syvällisesti paneutumaan tähän:) Luen kyllä kaikkien kirjoitukset, mutta en ehdi kommentoimaan, ainakaan kaikkia. Hengessä mukana kuitenkin!

Tsemppiä kaikille!



 
Syysmarja
Huomenta! *kroooh*

Niin, Puuhamaa on itsellänikin yksi vahvoista suosikeista, olen muksuna käynyt siellä lähes joka vuosi (about 10-12 vuoteen asti) ja ihana paikka on kyllä. Just Lintsi ja Särkkis mietityttää, että uskaltaako poika mennä mihinkään laitteisiin, itse en meinaan todellakaan mene! Eli ehkä toi Puuhamaa olis siinä suhteessa parempi...mutta sit taas toisaalta, jos kummipoika oliskin jo halukas menemään vähän rajumpiinkin laitteisiin, niin Puuhamaa saattaa olla vähän liian "vaisu". Entä onko joku teistä käynyt tuolla Tykkimäessä? MIllainen paikka?

Kiitokset Pp kommenteistasi koskien km-asiaa...itse olen sitä niin paljon vatvonut sekä mielessäni että miehelle...ei ollut tuulimuna, vaan ihan normaali (josko sitä sellaiseksi voi IKINÄ sanoa???!!!) alkuraskauden keskenmeno. Eli rv 6+ alkoi verenvuoto ja sainkin heti seuraavana päivänä yksityiselle gynelle ajan ultraan, jossa ultrattiin siis ja kohdussa ei ollut enää mitään muuta jäljellä kuin erittäin paksu limakalvo, joka sitten valui ulos viikon sisällä. Pari verikoetta otettiin että nähtiin hcG -arvon laskevan (epäiltiin kohdun ulkoista) ja nyt kaikki ok. Lekuri sanoi tosiaan, että yhdet menkat olis hyvä antaa tulla -kohdun palautumiseksi -mutta että ei olisi niin vaarallista, vaikka hetikin tärppi taasen tulisi. Mutta kuten itse jo aikaisemmin sanoin, en oikein jaksa uskoa, että tulisi...ajattelisin itse näin, että kroppa palautuu rajusta kokemuksesta ja sitten vasta on mahdollista...mutta mitään kumeja meillä ei ole käytetty, tavara on mennyt perille asti ;-) joten varovaisia emme ole olleet.

Kyllä tämä km-kokemus meitä lähensi, ollaan keskusteltu paljonkin tuosta vauvasta ja mies on todella innokas ja halukas yrittämään. Vaikka asia tietysti ei todellakaan ollut mukava enkä sitä kenellekään toivo, niin sen se tosiaan teki. Ja molemmat on entistä varmempia siitä, että lapsi on enemmän kuin tervetullut meidän elämään :) Kyllä oli mies hellu, kun olin aika kipeä pari päivää (hirrrrrveä vuoto, ei todellakaan verrattavissa mensuihin, ainakaan mun kohdalla) ja se hellitteli ja teki lähes kaiken kotona.
AInut asia mikä mieleen on jäänyt vaivaamaan on se: Miksi?? Ja totta kai alussa syytin itseäni, mitä tein väärin jne. Mies päätti km-kokemuksen jälkeen, että minä en kanna enää mitään vaatetta painavampaa... .)

Itse olen Varsinais-Suomesta, täältä Turun lähiseudulta. Ollaan näistä ennenkin vissiin keskusteltu, mutta hyvä välillä kerrata :)

Joopa, nyt tuli vähän omanapainen viesti, mutta ensi kerralla lupaan tsempata myös teitä!!!

Peukutukset kaikille!!

Minttu: mistä löysit noin halvalla, mikä merkki?
 
Minttu85
Huomenta kaikille.

Sade ropisee ikkunaan ja minulla on jo hieman syksyinen olo... Ajatuskin siitä että syksyllä istuskellaan omenapuun alla ja odotellaan esikoista saa jalkani veteliksi.... -Mutta mutta, vielä on ihana rakkausloma etelä-eurooppaan edessä, ei vielä syksy!!

Limee, nyt toivotaan että greippimehut on auttanu, millon sua jännätäänkään? =)

Tällä hetkellä asustellaan Etelä-Suomessa. Varmasti tänne jäädäänkin.

Syysmarja, muistaakseni merkki on Bio-Folin. Se on sellanen sarja, siinä on esim. Bio-Sinkki yms.. apteekista ja luontaistuotekaupoista saa.. Minä ostin apteekista. Niin ja sitä piti vielä sanoa, että luulen että oma keho tietää, kun kaikki on valmista uudelle ihmeelle ja sitten on vasta mahdollista tulla raskaaksi...

Viivi, minä kanssa höpötän paljon ääneen ja mies ihmettelee vieressä. Välillä keskustelen keskustelut uudelleen itsekseni. Äitini on samanlainen... ja niistä foolikapseleista. En nyt tarkkaan muista minkä vahvusia ovat, mutta siinä kuulemma on yhden päivän tarve per kapseli.

Pp, kiva kuulla pitkästä (no joo) aikaa! =)! Mukava kuulla että äolet selvinnyt hengissä patikoinnista (Minä en olisi selvinnyt!) ja sait siitä vielä iloa.. Pahoittelut koissun haavasta, toivottavasti paranee pian. Äläkä nyt lannistu siitä miehestä. Todennäköisesti hän ymmärtää hyvinkin vauvakuumeesi, mutta miesten on käytävä oma prosessinsa läpi, ennen kuin haluavat vauvan.. -man got to do what man got to do- (anteeksi huono enklanti... ;)). Joten älä huoli!

Riina, älähän sinäkään murehdi, ne terot on saattanu tehä ihmeitä... =) Toivotaan täällä sulle paljon plussia bdbdbdbdbdbdbbddbbd!!!

Omppu, kaikki varmistelu on kuitenkin aina sallittua.. Eli lakanat pöllyämään! :D

Km:sta vielä, se on kyllä tosi yleistä, nyt olen vasta tajunnut sen... Äidilläni oli tuulimunaraskaus ennen minua. Tietääkö kukaan muuten mitä se tarkalleen tarkoittaa?
 
Syysmarja
Työt ei oikein maistu, siksi hengailen täällä....*huoh* ja vielä tarvis 1½ viikkoa kestää...mistä ihmeestä löydän työinnon täksi ajaksi???? No, lomaa odotellessa...

Outi, oliko niin että teillä on nyt sitten yritys päällä? Onko ajatukset sekaisin? Mulla ainakin on, mietin että haluan vauvan, mutta kuitenkin mahdollinen uusi raskaus pelottaa ;( miksi naisen mieli täytyy olla näin vaikeaselkoinen?????

Kyllä muuten huomaa, että vauvakuumetta on ilmassa, kun koko ajan joka paikassa tulee joko ihan pieniä nyyttejä tai sitten valtavia vatsoja vastaan :) vai onko kyse vain siitä, että kun oma mieli halajaa, niin sitten niitä näkee joka paikassa??

Tuulimunaraskaus on vissiin sitä, että munasolu kehittyy, mutta sisällä ei ole sikiötä...korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä?
Kyllä keskenmenot on tosi yleisiä, omassakin tuttavapiirissä niitä on ja omalle kohdalle ei sitä olisi suonut :( Mutta kyllä ne naiset useimmiten ovat uudelleen raskautuneet ja onnellisesti kaikki loppuun asti menneet. Mutta silti sitä pelkää omalla kohdalla, että josko meille ei sitä suoda ja kroppa menee ihan sekaisiin yms yms yms...tajuatteko?

Olen jopa niin hölmö, että olen käynyt laskemassa mahdollisia uusia laskettuja aikoja, kun olen noin suurinpiirtein ajatellut koska mensut olisi esim. elokuussa, syyskuussa jne? Olenko kenties hölmö??!!! *sättii itseään tyhmästä toiminnasta*

Joo, onhan se niin että naiset ottavat yrityksen ja odotuksen paljon "rankemmin", meillehän se muutos aiheuttaa enemmän näkyvää tulosta ;) mutta uskon kyllä, että miehetkin innoissaan asiasta ovat, he eivät vain näytä (voi näyttää??) sitä niin ulospäin. Kuten Helmiina (?) sanoi, kyllä miehet kuitenkin kärttävät sitä "sais tulla jo, hermot menee" -tyyliin. Ei saisi kuitenkaan kestää kauaa....

Oli muuten meidän gyne ihmeissään, kun sanoin että pilsut lopetin jouluna. Sanoi siihen että ei kauan mennyt. Mä siihen sitten että joo, kumit on ollut käytössä huhtikuun loppuun asti että ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäsi! Gynen suu loksahti auki!!! Mutta eihän se mitään takaa, kuten nyt olen/olemme saaneet karvaasti kokea ;(

Jaahas, kait tarvis tehdä töitäkin välillä, kohta pitää mennä lounaalle ja sen jälkeen onkin paltsu, plääh!
Hei, menen nyt sitten otattamaan sen kolmannen hepatiitti -rokotteen, kun kerran en raskaana ole. Toisaalta hyvä, niin saa senkin pois päivänjärjestyksestä (tietty mieluummin olisin raskaana).

 
Outi80
Heips kaikille!

Voi video että olitte kirjoittaneet paljon. Mun piti tästä lähteä kauppaan,mutta jumituin lukemaan teijän juttuja. En ollut eilen aamun jälkeen koneella.

No niin syysmarja täältä tulee mun tunteita km.sta, eli taas ne jotka ei halua skipatkaa tää luku. Meille siis tosiaan sanottiin,että heti voi alkaa yrittämään. Ei puhunut mitään yksistä menkoista. Mulla on varmasti km helpompi kuin sulla siinä mielessä, että on jo yksi lapsi. Silti uudestaan raskastuminen pelottaa todella. Mulla siis ihan samoja tunteita kun sulle. Haluan ÄKKIÄ taas tulla raskaaksi ja saada pienen nyytin kainaloon, mutta samalla pelottaa ihan hirmuisen paljon. Pelkään uutta keskenmenoa ja pelkään myös etten nauti uudesta raskaudestani ollenkaan. Seksi on alkanut tuntua taas hyvältä. Ekaa kertaa kun km.n jälkeen maattiin sängyssä ja keskusteltiin, että ollaanko jo valmiita seksiin, niin molemmille tuli hirmuisen paha mieli ja tippa oli linssissä molemmilla. Seksiä teki mieli "fyysisesti" mutta pää ei oikein antanut tilaa ajatukselle. Ollaan sovittu miehen kanssa että ei nyt kesällä "yritetä" vauvaa sen kummemmin, eli en laske päiviä jne. mutta ei kyllä ehkäisyäkään käytetä. Eli tulee jos on tullakseen.... toisaalta niinhän se vissiin aina menee, mutta teidätte mitä ajan takaa. Eli ei stressiä.

Siinä nyt ensin jotain. Jos en vastannut kaikkeen johtuu siitä että luin juuri teidän tuhat viestiä ja en voi taas millään muistaa kaikkea.

Meillä asioista puhun enemmän minä. Mies aina sanoo, ettei mun tarttis analysoida aina niin paljon :) Meillä on varmaankin aika samalla tavalla kun Viivi sanoi. Mies miettii asiat loppuun ennen kuin puhuu ne mulle. Me puhutaan oikeastaan kaikesta. Mies tietää että kirjoittelen netissä ja kutsuu teitä mun virtuaali ystäviksi. Eilen hän mainitsi jotain että on se kummaa kun mä vietän enemmän aikaa teijän kun hänen kanssa. No joo, ei kai ollut niin tosissaan. Olen kertonut että täällä jutellaan vauva jutuista ja hän on varmaan ihan kiitollinen että en kuormita häntä kaikella mun hössötyksellä.

"Itse olen Varsinais-Suomesta, täältä Turun lähiseudulta." Jaa-has syysmarja toi teksti sopii mullekkin. Eli ei tiedä vaikka tunnettais :)

Nyt mun on pakko raahata mun laika takamus ylös tästä tuolilta ja mennä kauppaan ja sitten alkaa hirmuinen siivous, kun perjantaina tosiaan on lähtö JIPPI!!! Mä olen sellainen että siivoan huushollin ihan tip top ennen kun lähen edes pariksi päiväksi jonnekkin, ahdistaa tulla kotiin jos on p***asta.

Leidit, tulen lukemaan juttujanne kun olen saanut imuroitua ja kuurattua lattiat... siivoamisen iloa mulle ;)
 
Syysmarja
Outi, tuskin tunnetaan kun mä en tunne ketään jolla olisi yksi tyttö ja joka olis samanvuotinen kuin mä :( eli syteen meni arvauksesi. Mutta kiva että joku muu on vähän täältä samalta suunnalta. Eli en siis ole Turusta, vaan lähikunnasta ;)

Sori muuten tytöt että multa tulee tällä hetkellä tällaisia romaaneja, mutta koittakaa kestää...mullahan meni melkein kaksi viikkoa (reilut) etten kirjoittanut lähestulkoon ollenkaan teille :)

Meillä eka kerta km:n jälkeen oli ihan ok, ei mikään taivaita hivelevä, mutta ei myöskään tullut mitään surullisia/taivaita hipovia tuntemuksia :) Juu, varmasti sulle km oli helpompi (JOSKO SE NYT IKINÄ ON HELPPOA!!!) kuin mulle juuri tuon esikoisen takia, mutta pelko persiissä myös sulla. Onneksi en siis ole ainoa poikkeava ihminen maailmassa, jota uusi raskaus pelottaa ;( Mies jo sanoikin, että jos tästä vielä raskaudutaan (huomatkaa JOS!), niin mennään kyllä ultraan ja terveyskeskukseen antamaan verinäyte yms....mä siinä sitten vain vikisin että joo joo. ;)

Hahaa, mulla on niin erikoinen nikki (samoin kyllä varmaan Pp:lläkin), ettei ollut varattuna. Onko teillä omat nimet, Outi, Viivi, Minttu ja muut? Entä mistä olette nuo nikit keksineet? Oma tulee siitä kun olen syksyllä syntynyt ja tuo marja on "jalostettu" vauvasta...vaikka eihän meille koskaan ole haaveiltu tuosta syysvauvasta, mutta miten se nyt kuitenkin jäi mieleen ja siitä se sitten tuli :)

Oikeesti, miten ihmeessä saan itselleni virtaa tehdä töitä???!!!!!!
 
-Sara-
Rekisteröidyin sitten minäkin. Syysmarja kyseli nikeistä; Sara ei ole oikea nimeni, en oikein tiedä mistä se putkahti mieleen kun piti jotain keksiä. Tuntuu luontevimmalta, et nimi on jotain "inhimillistä" eikä esim. joku nvifgoijg, kun täällä kuitenkin muita nimeltä puhutellaan.

Siitä tulikin mieleen: juttujen, kirjoitustyylin ja nikin perusteella sitä kehittää itelleen kuvan siitä, miltä kukin teistä mahtaa näyttää. Huvittavaa on se, ettei näillä mielikuvilla ole varmaan mitään yhteyttä todellisuuteen! Eli tässä teille muutamia mun arvauksia päivän piristykseksi, saa oikaista tai olla oikaisematta!

Syysmarja = tummat puolipitkät hiukset, tummat silmät, keskipitkä, pukeutuu mielellän hameisiin, riippuvat korvakorut, vähän latinotyylinen.
Lime = vaaleat raidoitetut lyhyet hiukset, harmaat silmät, hoikka ja pitkä, pukeutuu mielellään farkkuihin.
Helmiina = punaruskeat kiharat hiukset, ruskeat silmät, koruja, pukeutuu mielellään leveähelmaisiin hameisiin.
Minttu = vaaleat lyhyet hiukset, vihreät silmät, pukeutuu mielellään valkoiseen, vähän sporttinen tyyli.
Outi = tummat, pitkät hiukset, siniset silmät, pukeutuu mielellään siniseen.
PP = punaiset puolipitkät hiukset, EHDOTTOMASTI pisamia!, vaalea heleä iho, harmaat silmät, pukeutuu mielellään pinkkiin.

Että tällaisia mielikuvitusystäviä mulla =)! Tai virtuaaliystäviä, niin kuin Outin mies oli sanonut. Vähän nauratti, kun noita kirjasin, en ollut edes tajunnut että mielikuvat on noin selvät, mutta kirjoittaessa ne vaan pulppus jostain!

Joo, ei tuu täälläkän työteosta oikein mitään...
 
Syysmarja
Ai kauheeta, mä täällä räkätän kikattelen ja melkein tuolilta putoilen kun lueskelin noita Saran mielikuvia meistä muista *hahhahhahhahhahahhaaaaaa* kyyneleet vaan valuu ;)

Itse omasta puolesta voin sanoa Sara, että hiukset ja hamepukeutuminen meni nappiin, muuten NOT! Olen lyhyt (alle 160), silmät siniset ja korvikset on ollut jo vissiiin viimeiset 5 vuotta tällaiset pienet sirot :) Latinotyyliin en osaa vastata, tuskinpa vaan *hihhihhiii* vaikka usein onkin hulmuava hame lanteilla heilumassa

Omat mielikuvat:
Sara: vaaleat puolipitkät hiukset, siniset silmät, iloinen koko olemukseltaan, keskipitkä, lempivärinä olis sellainen taivaansininen
Lime: (oliskos nikillä vaikutusta) lempiväri vihreä (!!!), maanläheinen, ihmisiä kuunteleva kuitenkin sporttityyppi. Tummahko.
Helmiina: punertava tukka (älä kysy miksi!!!!), naisellinen nainen ;) lempivärinä maanläheiset värit, ja punainen! Tanssista tykkäävä, latinotyyppiä :)
Pp: pirtsakka sporttinen typy, punaiset hiukset myös sulla ;)
Outi: samanlainen kuin minä, mutta pitempi. Ruskeat silmät (!) ja aina menossa...tytön perässä. Tuoksuu ns. kotiäidiltä. pullaa leivot varmasti :)
Viivi: vaalea Elovena-tyttö (voi olla että samanniminen ystävä aiheuttaa näitä mielikuvia), värikkäät vaatteet ja iloinen mieli
Minttu: raikas ihminen. Luonnonläheinen kuitenkin. Vaalea, siniset silmät. Sulle voisin laittaa tuon latinotyyppinen ;) tanssista kun tykkäät :)
Riina: hiljainen mutta toisia kuunteleva ihminen, maanläheinen, luonnonlapsi

Nää nyt oli kanssa tällaisia, voi olla että meni kyllä aivan syteen kaikki!!! ;)
Mutta hei, se onkin mielikuva vaan. Hih!

Vielä olis tunti kiduttava, huoh!
 
Limee
Sara, tosi hauska tuo sun lista siitä minkälasia ajattelet kunkin olevan.. Omalle kohdalle se sattui osittain oikeaan. Hiukset lyhyet, mutta punertavan ruskeat, silmät vihreän-ruskeat, en kovinkaan pitkä, muuten normaali vartaloinen. Itsellenikin on muodostunut jonkin näköinen mieli kuva teistä muista kirjoittelijoista, mutta en ole koskaan ajatellut niitä noin pitkälle.. Oli kyllä tosi hauska lukea noita =)

Limee nimimerkki oli ensimmäinen, mikä sillä hetkellä tuli mieleen, kun aloin kirjoittamaan. Sen kummempaa taustaa sillä ei ole.

Minttu, nyt kp14/26, juuri puoliväli siis ylitetty. Vielä puolitoista viikkoa pitäisi odotella ennenkä menkkojen pitäsi alkaa joten pitkä on matka vielä sinne..

Jokos muut olette käyneet alennus myynneissä?? Käväisin tänään pikaisesti ja jäihän sieltä muutama paita käteen. Vielä olisi jokin päivä tarkoitus mennä oikein ajan kanssa penkomaan josko jotain muutakin kivaa löytyisi..
 
Syysmarja
Lime: en ole vielä käynyt alennusostoksilla, musta tämän hetken "muoti" on niin kamalaa (sorppa, jos jonkun mielestä on aivan ihanaa.....), etten IKINÄ löydä mitään mistään. Onko sitten vika minussa vai vaatteissa =)

Onko teillä muuten töissä sellaista "ystävää"? eli eihän työkavereista koskaan -kait- voi tulla niin hyviä ystäviä kuin muista, mutta mulla kyllä on täällä omassa työpaikassani sellainen yksi, jolle olen kertonut kaikkea ja hän mm. tietää meidän yrityksestä. Joskin meidän pomotkin tietää, kun kerta olin km:n takia saikulla.
Ja sitä ne varmaan nyt sitten koko ajan pelkäävätkin, että koska ilmoitan että jään äippälomalle...voi kun saiskin pian jo ilmoittaa!! *huoh*

Mukavaa -lainausmerkeissä- kun sain tietää äsken että töitä on vähän hemmetisti kun tulen lomalta elokuun 7. päivä *huoh*

Hei, mä pääsen himaan!!!!!! Jihuu!!!
 
Viivi
Hihiihhiihihiiiih!!! Olipas tytöillä tarkat mielikuvat meistä!
Syysmarjan ajatukset minusta osui osittain pieleen ja oikeaan: Olen Tumma (ihan kyllä suomalainen juuriltani, mutta iho, hiukset ja silmät tummat), värikkäät vaatteet ~oikein, iloinen mieli: kyllä.

Mun nimimerkin takana ei ole oma nimi, ei sinne päinkään. Meillä on miehen kanssa tapana lueskella Viiviä ja Wagneria lehdistä ja etsiä meihin sopivia juttuja...aika paljon on löytynytkin! :)

ON: Mulla oli omasta mielestäni (limoista ja kivuista päätellen) ovis toissa päivänä, mutta nyt ei kuitenkaan rinnat ole arat niinkuin aina muulloin oviksen jälkeen... Niin että olikohan se sitten kuitenkaan? *hokee itselleen: lakkaa tarkkailemasta kroppaa!!!* Väsynyt olen ollut edelleenkin, pitäis varmaan käydä tarkistuttamassa hemoglobiini.

Puhukaa vaan, Outi ja Syysmarja km:sta niin paljon kuin jaksatte! Se kyllä varmasti helpottaa, kun voi puida asiaa saman kokeneen kanssa. Ei me muut sitä voida ymmärtää miltä se tuntuu, vaikka myötätunnolla kuunnellaankin.

Mulla on myös se vika, että en millään jaksaisi enää olla töissä. Mun lomaan on vielä yli 2 viikkoa. Puuh, töissä vaan menen jatkuvasti siitä missä aita on matalin, vaikka pitäisi jo kovasti suunnitella ja valmistella uutta toimintavuotta niin ei syksyllä olisi niin kauheasti hommaa... Meiltä jäi pomo tänään eläkkeelle ja uusi aloittaa vasta elokuussa ja mun harteille jää loppukesäksi hänen vastuunsakin... Eli siis paperi- ja tietokonetöitä. Pöh.
 
Piparminttu-Pipsa
Hip hei taas:)

Olipas piristävää tulla tänne lukemaan teidän juttuja:) Ja sain kyllä makeat naurut noista ihanista virtuaaliystävien kuvauksista:) Sara, et todellakaan ole ainoa, joka on miettinyt ketjulaistemme ulkonäköä ja muuta olemusta. Itsekin olen luonut teille omat hahmot päässäni ja kuvittelen aina kirjoittavani "teidän näköisille tyypeille" ;) Mun nimimerkki on vissiin sen verran paljastava, että punaiset hiukset osui oikeaan. Pakko kuitenkin tunnustaa, et ne on vaan feikit eli oikeasti edustan sitä maantienväri-sarjaa hiuksien osalta. Hiusten pituus on aikalailla puolipitkä. Pisamia mulla ei ole ainuttakaan, sori vain! ;) Mut silti oon onnistunu huijaamaan jopa kampaajaa hiuksillani, sopivat kuulemma hyvin mun ihon väriin. Se on sellanen aika heleä, kuten Sara arvelikin;) Silmät on tosin sinivihreät. Ja hei, tykkään tosiaan pukeutua pinkkiin;) Nytkin istun ja kikatan koneen ääressä vaaleanpunainen paita päällä!!!! :) Syysmarjan mainitsema sporttisuus pitää kans aikalailla paikkansa, sillä vielä lukiossa harrastin kilpaurheilua. HASSUA, miten "oikean" kuvan ootte osanneet musta muodostaa:)

Mun mielikuvat teistä on seuraavanlaisia:

Syysmarja: Tumma, eksoottisen näköinen ja värikäs ihminen, jolta ei puutu mielipiteitä ja omia ajatuksia. Pidetty johtaja-hahmo:)
Minttu: Sympaattinen, puhelias ja hauskasti hössöttävä ilopilleri, jolla lyhyehköt hiukset ja country-tyyppisiä vaatteita. Piristävä!
Helmiina: Vaalet, pitkät, upeat hiukset ja muutenkin kaunis. Älykäs, rauhallinen. Pukeutuu tyylikkäästi, tykkää merkkivaatteista.
Outi: Iloinen, rempseä ja huolehtivainen äiti, joka tosiaankin leipoo pullaa ja tekee maittavaa kotiruokaa ollen samalla kaikkea muuta kuin kulahtanut tai epäedustava kotiäitimyytin ylläpitäjä.
Riikka: Suorat, ruskeat hiukset, usein ponnarilla. Iloinen ja luotettava ihminen, jolla on paljon ystäviä.
Limee: Tavallisuutta kaihtava, erikoinen ja kiehtova persoona. Tykkää vihreästä;) Pohdiskeleva, älykäs.
Sara: Luova, iloinen ja lämmin ihminen, josta pidetään niin töissä kuin vapaa-ajalla. Pitkät hiukset, erilaisia kivoja kampauksia.
Viivi: Touhukas ja vauhdikas persoona, reipas ja raikas ulkonäkö. Hiukset lyhyet, trendikkäästi leikatut ja laitetut.
Riina: Räväkkä, puhelias ihminen, joka tykkää touhuta monenlaista. Harrastaa paljon ja viettää mielellään aikaa ystävien kanssa. Mustat tai muuten tummat hiukset, tumma pukeutuminen.

Oi, olipas hauskaa hommaa miettiä vielä tarkemmin, miltä näytätte ja millaisia olette:) Jotenkin tuntuu, ettei edes haluaisi tietää totuutta, ettei oma visio särkyisi;) Hih, pöljää;)

Ketjun painopiste taitaa kallistua etelään asuinpaikan perusteella? No, minä tasapainotan sitä sopivasti, sillä kirjoittelen täältä pohjoisesta eli Lapista:) Syksyllä saattaa tosin olla edessä muutto sinne etelään, jos mies pääsee kovasti haluamaansa opiskelupaikkaan.

Niin ja mun nimimerkki ei siis liity mitenkään mun nimeen, kuten ehkä saattoi arvatkin;) Keksin sen, koska jotenkin Tenavien Piparminttu-Pipsa muistuttaa mua;)

Alennusmyynnit on jääny toistaiseksi väliin, kun rahatilanne on tässä vaiheessa kuuta tosi kehno. Mut jospa perjaintaina sit tulis lähdettyä, kun palkkakin pamahtaa tilille:)

Oho, tulipas juttua kaikesta muusta paitsi vauvoista. Ehkä se on ihan hyväksi mun mielenterveydelle. Paitsi että tänään näin töissä ihanalta näyttävän raskaana olevan naisen masunsa kanssa ja tulin hirvittävän kateelliseksi. Ja kaveri kävi moikkaamassa sen ihanan puolivuotiaansa kanssa. Aaaaargh! Vauvakuume sen kuin pahenee... =(

Hei, ketäs jännäillään seuraavaksi? Mun muisti pätkii ja oon pudonnu kärryiltä. Sais kyllä tulla jo plussia tähän ketjuun, on ollu niin hiljaista viime aikoina plussajunassa.

Koirien lenkkeilytys kutsuu. Se jäi taas mun harteille, kun mies lähti futismatsiin...

Ihanaa illan jatkoa kaikille siskoille!!! :)

 
Kk!
Voi Jee! Just kun päätin palata ruotuun, niin eikös mun nimimerkki ollu jo varattu! Mutta Kk:han ei luovu nimimerkistään joten olen nyt Kk!, entistäkin vahvempana Kk:na!

Ja heti kärkeen vilpittömät pahoittelut Syysmarjalle ja Outille! Mutta samalla onnittelut siitä että olette jo selvinneet "ihmiseten ilmoille" ja voitte sitä kautta käsitellä menetystänne.

Juu, en millään muista enää kaikkia tarinoita, mutta kerran olen käynyt taustalla tän kuukauden aikana. Elikkä olen todellakin onnistunut ottamaan vähä etäisyyttä tähän vauvahommaan. Kaiken kukkuraksi ajatukset on ollu jo pitkään jossain ihan muussa: Ostettiin nimittäin omakotitalo! Ja sitä duunaillessa on aika kulunu siivillä. Nyt mennäänkin sitten jo kp26/28, elikkä lauantaista eteenpäin sitten taas jäännätään, jos muistetaan! Päivät kyllä menee ihan vaan raivaillessa uutta pihaa ja esikoisen kanssa touhutessa!

Toki ajatukset aina välillä viilettää vauva-aiheessa, mutta olen jotenkin niin pessimistinen, että olen jo totuttautunut ajatukseen että yhteen jää tän perheen lapsiluku (älkää kannustako, ettei mene taas kuumeiluksi!). Töihinkin ajattelin hakea kunhan esikoinen täyttää syksyllä 2. Elämä siis siirtyy eteenpäin, mutta kai tätä vaihetta voi nyt kutsua TJOTtailuksi! Ei siis yritetä, mutta ei yritetä estääkkään!

Ah, olipas ihana taas lukea juttuja ja purkaa ajatuksia. Vaikka en kyllä tykkää palstan uudesta ulkomuodosta...
 
Syysmarja
Pp, taisi mennä tuo sun kuvaus musta aika pieleen, ainakin omasta mielestä ;) En todellakaan ole eksoottinen ja tumma ja olen kyllä omista mielipiteistäni normaalissa elämässä aika hiljaa...okei, sit kun sanon jotain, niin mua kyllä kuunnellaan ja "totellaan", että ehkä siinä kohdassa "johtaja-tyyppi" pitää paikkansa ;) Värikkäisiin vaatteisiin pukeudun erittäin harvoin, olen mieluummin "massaansekoittuva", mutta tässäkin poikkeus vahvistaa säännön, eli sitten kun oikeasti haluan räväyttää, niin kyllä sen teen!!! Ehkä mun on helpompi täällä jakaa omia -vahvoja? -mielipiteitä, kun ette näe kasvoista kasvoihin ja uskaltaa sanoa mitä ajattelee, eikä kukaan "noki" :)

On se hassua joo, miten ihmisistä muodostaa jonkinlaisen ulkonäöllisen kuvan ihan virtuaalisestikin juteltaessa...ja näköjään menee joissakin kohdin pieleen, joissain asioissa kohdilleen.

Kk! kiva kuulla sustakin, nikki on kiva ;) Omakotitalon menitte sitten ostamaan, WAU!! Oliko vanha? Remonttiako nyt sitten teette? Ja vaikka pyysitkin ettei kannustettaisi, niin aion silti antaa mojovan potkun persiiseen *ottaa vauhtia ja lennättää Kk:n taivaisiin*. Ethän luovu vielä kuitenkaan, vaikka nyt onkin vähän taustalla. Kyllä se sieltä vielä tulla pamahtaa! ;)

Viivillä on ollut ovisajat käsillä, toivottavasti olette pöllyttäneet lakanoita oikein olan takaa ;) tsemppiä piinailuun. Oliskos niin, että sulla oli ovis ja nyt rinnat "miettii" kipuaan vähän aikaa? Eihän se ole sanottu, että joka kierrossa aina olisi samat oireet oviksesta tms. Naisen kroppa kun on tunnetusti niiiiiin hemmetin vaikea "tunnistaa" :)

Niinpä niin naiset, samoin minä kaipaan niitä kp-päiviä näkyviin, että tiedetään sitten ketä saa jännätä ja kenen "takia" peukut on krampissa :)

Oma kp (?????) on nyt 18/? eli km-vuodosta laskettuna. Limoja ei ole näkynyt, mutta kuten olen niin monesti jo sanonut, en usko että kroppa olisi vielä valmis uuteen....antaa sen rauhassa selviytyä rajusta kokemuksestaan ja sitten jos vaikka heinäkuun jälkeen taas pääsis tositoimiin... :) vaikka ei niitä kyllä nytkään ole kartettu, hih!

Jaahas flikat, se on kuulkaas jo torstai! *torstai on toivoa täynnä*
 
Helmiina
Aivan ihania nuo "kuvitelmat"!!! Noista Pp:n mielikuva meni ehkä lähimmäksi... ;) Pitkät vaaleat hiukset löytyy ja pituutta muutenkin riittävästi (170 cm). Rauhallinen olen myös, mutta erittäin iloinen aina. Jopa huolestuttavan nauravainen joidenkin mielestä... :) Merkkivaatteita ostaisin mielelläni, jos vain rahavarasto antaisi periksi. Ei tuo tutkijan palkka oikein ole riittävä... Mutta tulevaisuutta odotellen, tiedä vaikka olisin apteekkari jonain kauniina päivänä... ;) Tosta nikistä. En oikein muista, mistä se tuli... Olen kyllä joskus ajatellut, että siitä tulisi ihana toinen nimi tyttöselle...

Moi Kk!! Tervetuloa takaisin!! Onkin jo kaivattu... Onnittelut uudesta talosta! Meilläkin on haaveissa sellainen. Mutta taidetaan tyytyä seuraavaksi rivitaloon.

Minunkin mielestä noi pallomahat lisääntyy oikein silmissä. Eilen, kun kävelin jumppaan (n.300 m) niin vastaan tuli kolme ja sitten vielä jumpassa oli vieressä yksi! Hyvin näkyy tuo liikunta myös ison mahan kanssa sujuvan... Olen miettinyt tuota paljon, koska tykkään liikkua tosi paljon ja toivon, että mun tulevat raskaudet (!) olisi sellaisia, että voisin tuota harrastusta jatkaa.

Syysmarja, kylläpäs noita gynejä on erilaisia. Mun gyne taas sanoi, että noinkin pitkä aika mennyt etkä ole raskaaksi tullut (joulukuussa pillerit jäänyt)... Olen kyllä tässä miettinyt, että oliko se vain ton gynen huonoa huumoria... Mukava nainen joka tapauksessa! Joo, mäkin olen käynyt lähes joka kuukausi laskeskelemassa tuota mahdollista laskettua aikaa. Ainakin kuukausi on aina tiedossa, jos en ole tarkempaa päivämäärää käynyt kattelemassa...

Kp 21... Tänä aamuna piti miehellekin sanoa, ettei tässä kierrossa sitten tarvii piinailla. Selitin, että noi lääkkeet (siis terot) taisi estää ovulaation. Tänä aamuna mittasin huvikseen lämmöt ja alhaallahan ne olivat. Sunnuntaina pitäisi ottaa viimeinen. Riina, miten nopeasti menkat on sulla alkanut viimeisen tabun jälkeen? Olen tässä miettinyt, pitäisikö ensi kuussa aloittaa pari päivää myöhemmin, jos vaikka kroppa ei tajuakaan ovuloida aikaisemmin. Ärsyttää, jos kaikki tärppimahdollisuudet menee noitten takia!

Alessa en ole vielä käynyt, jospa huomenna tai viimeistään ensi viikolla ehtisi. Tänään viimeinen työpäivä, sitten ansaitulle neljän viikon lomalle! Katotaan, miten ahkerasti pystyn kirjottelemaan. Lukemassa ainakin käyn!
 
Limee
Huomenta tytöt!! Tai voiko vielä sanoa huomenta? Aamuvirkut olleet hereillä jo tietysti monta tuntia, lomalaiset saanet juuri ja juuri itsensä sängystä ylös..

Kk:lle siis peukutukset plussan puolesta!! Monestihan sitä plussaa juuri silloin, kun sitä vähiten ajattelee ja saa kaikkea muuta tekemistä ja ajateltavaa kuin vauvat!! Kaverilleni kävi juuri niin. Olivat yrittäneet vauvaa kauan tuloksetta, ostivat sitten omakotitalon ja samantien kaverini rupesi odottamaan esikoistaan. Saivat sen verran etäisyyttä vauva-asioihin, että stressi laukesi ja johan rupesi tapahtumaan. Toivotaan parasta Kk!!!!

Itseasiassa myös mulla on töissä sellainen kaveri jolle voin kertoa ihan kaiken. Työn kautta olemme tutustuneet ja vietämme vapaa-ajalla myös aika paljon aikaa keskenämme, sillä niin harvoin satumme olemaan samaan aikaan työvuorossa. Tämä ystäväni tietää yrityksestämme niin kuin muistkin suhteessa tapahtuvista ylä- ja alamäistä.

Eilen koin kropassani outoja tuntemuksia. Petipuuhissa olimme ja kaikki vaan sattui, siis aivan navan seudulla asti tuntui kun herra meni sisälle, eikä ollut ollenkaan kiva kokemus. Samanlaista, mutta lievenpää kipua olen kokenut aina joskus ekalla kerralla kuukautisten jälkeen, mutta nyt on jo yli puoli väli kierrossa eikä ollut ihan eka kerta menkkojen jälkeen ;-) Ihmetyttää vähän mitä tuo oli?? Kovista menkkakivuista kärsivänä pelkään, että se olisi endometrioosia, voisikohan olla?? Onko kellään todettu? Mitenkä se tutkitaan? Toisaalta taas yritän hokea itselle, että jospa tuolla alhaalla olisi nyt tapahtunutkin jotain ja siksi kipuilin.. Miehellenikin vitsailin, että jospa meidän toukka siellä osoittaa mieltään ja yrittää sanoa, että älkääpä häiritkö mua.. Kovasti yritän sekavan tunnetilan keskellä ajatella myös mahdollisuutta saada plussa, mutta kovasti se on vaikeaa. Taustalla pelko siitä saammeko edes koskaan lapsia. Mieheni sisko ja sen mies eivät lapsia saa, jos itselläni on endometrioosia?? ja jos mieheni puolelta se ei ole edes mahdollista... Tiedän ei saisi liika ajatella pahinta, mutta kaikkea sitä pieni ihminen päässään pyörittää..

Sori tämä purkaus, mutta kummasti helpotti..
 
Syysmarja
Jaahas taasen, missä kaikki ovat????
Yksiksenikö täällä olen??
Tietty nyt on kesä ja kaikkea, ei välttämättä porukkaa kiinnosta olla täällä kun ilmatkin on taas niin ihanat...varsinkin lomailijoilla =)
 

Yhteistyössä