Wish A Baby 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Flunssaisia huomenia!!!Buranan voimalla töissä...Saatan jäädä kyllä huomiseksi kotiin potemaan...

Mulla on ovulaatio-viikonloppu tulollaan.Olisi kyllä hurjaa,jos heti raskautuisi...

Heikku jihuu! Nyt tulee hyvän kuuloista tekstiä :-)

Me päästään sittenkin virtuaalisesti yhdessä puskemaan vaunuja ja vertailemaan ihanien tuhisijoidemme edesottamuksia! Toivottavasti sinulle tulee äkkiä täti käymään, niin pääsette tosi toimiin.

Pyh, minulla ei ole vieläkään oireen oiretta. Kai ne tulee sunnuntaina samaan aikaan vuodon kanssa niinkuin yleensäkin. Sanoin eilen illalla ukolle että en usko olevani raskaana, kai silloin pitäisi vähän jotenkin erilaiselta tuntua, mutta minusta ei tunnu yhtään miltään. No, se rutisti ja ennen höyhensaarille matkustamista vielä kysyi että onhan kaikki hyvin.

Minä en keksi mitään ystävänpäiväksi. Mitä te olette suunnitelleet suhteen piristykseksi? Minun ukko veisaa piupaut ystävänpäivälle, mutta minusta olisi silti mukava kehittää joku ylläri. Ainoa mitä keksin on että raahaisin ukon ravintolaan syömään ja läiskäisisin vielä jälkiruuaksi jotkut pääsyliput kouraan, oopperaan tai teatteriin tai jotain. Mutta auts, kukkarolle ystävällisempiä ehdotuksia otetaan vastaan. Niin ja kauheasti vaivaa en myöskään viitsi nähdä, eli ei mitään ruusunlehtikasoja ympäri kämppää, puhumattakaan että alkaisin tiistaina töiden jälkeen kokkaamaan mitään tavallisuudesta poikkeavaa...

Tervehdys Naiset!

Kiirettä on pitänyt täällä suunnalla. Olen vain käynyt iltaisin lukaisemassa juttuja, mutta en ole ehtinyt kommentoimaan!

Heikku: Kuulostaa hyvältä sun ajatuksesi! Olet saanut siis ajatuksia selviteltyä.. Kyllä se puhuminen näköjään kannattaa. Selvittää kummasti ajatuksia molemmilla! Meillä oli ihan sama tilanne vuosi sitten. Pidin tiukasti kiinni oman ajan tarpeestani ja lapsen hankinta tuntui kauhistuttavalta, vaikka sitä halusinkin. Sitten tein miehelleni selväksi, että oma elämäni ja harrastukseni eivät lopu lapsentekoon ja että jos meille lapsia siunaantuu, niin mieheni joutuu olemaan paljon lapsen kanssa, koska minulla on vielä vuorotyökin.
Nämä keskustelut rauhoittivat ihmeen paljon ja selvittelin pääni siihen kuntoon, että yritys alkoi.
Toivottavasti ne kumi-ukot teilläkin unohtuu..!!

Cami: Mikäs tilanne on?

Omasta tilanteesta sen verran, että nyt on menossa kp33/31-34 !! HUH! Jännitys vaan tiivistyy. Sen kummempia oireita ei ole. Mahaa nyt on nippaillut oviksesta asti ja menkkamaisia kipujakin on! Mutta mitään ei näy. Tein negatiivisen testin pari pv sitten.

Jos niitä oireita nyt oikein aletaan hakemalla hakea, niin kyllähän niitä löytyy.. Naamaan on ilmestynyt n. 10 finniä, yleensä on maksimissaan yksi tai ei yhtään. Maha on turvonnut! Ja niitä ilmavaivoja on minullakin! Olen kyllä kuvitellut niiden olevan laksatiivisia vaikutuksia sokerittomien purukumien ja karkkien syönnistä! Niin ja päätä särkee kolmatta viikkoa putkeen.

Pitäkää peukut pystyssä, että tämä nyt olisi sitä toivottua oireilua!!!

Terveisiä kaikille tutuille! Varsinkin Syysmarjalle, kirjoiteltiin tuossa viime kesänä aika paljonkin mm. hääsuunnitelmistä =)

Itse kirjoittelen jo tuolla odottajien puolella. Elikkäs päätettiin miehen kanssa jättää yritys alkuvuoteen eikä silloin syksyllä vielä yritetty. Jeps, mutta oikein paljon plussaonnea kaikille! =)

Ihana Heikku kuulla että asiat menee teillä taas parempaan suuntaan ja saatiin sut takaisin vauvaremmiin!

Tiffany: Meillä on suunniteltu suhteenparannukseksi ystävänpäivänä NAIMISIINMENO! Miten niin pieni toimitus voikin jännittää näin paljon...?

Voi Anna miten ihanaa kun ei tätiä kuulu sulle kylään! Ei se oireettomuus kuule mitenkään pahasta ole, se voikin olla oire just raskaudesta ;)

Sitten siihen Minäminä-puoleen: Eilen kp5 harrastettiin siis ekan kerran seksiä paljaaltaan ja ihan lastit sisään asti ja kokemus ei kyllä ollu ihan sitä mitä toivoin :( Ensinnäkin aloin jännittämään ihan hitosti koko asiaa, siis kun ajattelin että nyt se on sitten sitä mitä niin pitkään odoteltiin, että saa vihdoinkin rakastella ilman häiritsevää kortsua...En oikein jaksanut kostua ja muutenkin se oli vähän pakkopullaa ainakin minun puolelta. Mies kyllä kehui tykkäävänsä, liekö sitten mieliksi sanonut...Ei se mitään hirveen himokasta kyllä ollu! Siis miten tämä on mahdollista??? Vielä vähän aikaa sitten suorastaan valahdin märäksi jos mies tuli lähelle ilman kortsua ja olisin antanut milloin vaan laskea sisään (riskit tietäen!) mutta nyt kun se pitäisi oikeasti tehdä niin alapää vaan ""pölähti"" kuivuuttaan... Oiskohan siinä ollu sitä kuuluisaa tekemisen makua? Väkisinkin tulee ajateltua että mitä jos ei tee mieli koko kierrossa ja vauvanmahdollisuus siis venyy ja venyy...Kuumetta meillä on molemmilla vaikka muille jakaa mutta käytäntö ei ainakaan vielä toimi. Voiskohan ne halut palailla oviksen myötä? Ärsyttävää tämäkin, kun ei viiti siksi rakastella että sais vaan siemet sisään, jos ymmärrätte... Toisaalta asiaa saattoi vaikeuttaa menkkojen loppuvuodot, heräilevä lapsi yläkerrassa ja meneillään oleva elokuva :) Ehkä ajoitus ei ollut oikea seksille mutta saatiinpahan ""pää"" auki ja toivotaan että se tästä helpottuu.

HaudiHou!!

Myönnän nolona, että en millään jaksanut lukea noita kaikkia viestejä, kun en ole netissä hyörinyt varmaan kohta viikkoon. :)

Mites on porukalla sujunu? Onkos plussatuulia puhallellut kellekkään? Meille niin ei ainakaan käynyt, mut onneks ne menkat on ohi, ja uus yritys voi sit alkaa, jos nyt vaan joskus ukkelin kans oltas yhtäaikaa kotona, ku työt menee taas niin kivasti ristiin... :P

meillä on meidän karvainen vaava(koira) hiukka kipeenä, niin ei toisaalta innosta mikään, ku käy se niin kovasti sääliksi, ja ku ei voi auttaa muuten ku vaan tyrkyttämällä niitä lääkkeitä sen kurkkuun.. Mut pitää pitää peukkuja pystyssä et se paranis.

Mut koirasta tuliki mieleen, et nyt täytyy rientää, koiran kans pihalle!
Hauskaa loppuviikkoa kaikille!

Huomenta!

Ja Annettelle Terve! Olenkin lukenut joitakin juttuja tuolla ""odotus-puolella"", ja olen sinun tekstejä siellä nähnyt.
Teillä sitten tärppäsi hetimiten, hyvä hyvä ja onnea hirmuisesti! Toivottavasti odotusaika ok.

Oma napa: tunnelma vähän parempi, mitä on ollut...ei siitä sen enempää..

Annalla kuulostaa hyvältä, mahtaisiko se olla ""sitä""? ;) ++++

Kk:n häät lähenee, iik!

Ystävänpäiväsuunnitelmia ei ole itsellänikään, tuskin mitenkään erityisesti niitä juhlistetaan.

Huomenia!

Camii!! Minäkin täällä uteliaana ja toivekkaana kyselen miten siellä on käynyt?

Kk kuulosti niin tutulta tuo sun kirjoitus. Olin niin odottanut sitä ihan lapsentekoa, tosin söin pillereitä et paljaalta kyllä sai, mutta ajatus tuntui ihanalta, et rakastelusta saattais syntyä rakkaudenhedelmä. Sitten ensimmäisen kerran pillereitten ja niiden jälkeisen tyhjennyksen jälkeen, kun oli mahdollista raskaus ni mä totaalisesti kuivuin käsiin ja en ollenkaan nauttinut rakastelusta mielessä vaan pyöri et millonkahan se tärppää, voiskohan se heti jne.. Mut onneks nyt on päässyt siitä eroon ja pystyy taas keskittymään nauttimiseen!

Omaa napaa vielä: tein eilen taas nega testin, joten ilm. vaan tiedossa se piiiiitkä kierto, piru :( Välillä oli jo ihan tätimäinen olo, mut eipä näkyny ja nyt oudosti kipeytynyt vain toinen tissi (yleensä nännien kipeytyminen on varma merkki tädin vierailusta)ja viel vaan masua kummasti painaa. Herättelin jo pelkoa mielessäni, et mitäpä jos siel onki joku tulehdus tai jotai ku välil tuntuu niin kummalta. Ajattelin et ens viikolla tilaan ajan yksityiselle lääkärille et tekis kunnon tarkastuksen onko mahas kaikki ok lapsensaantia varten. Saapahan sit mielenrauhan sen osalta, joskus muutama vuosi sitten lääkäri sanoi et kannatta aloittaa ajoissa lapsenteko yritys, kun ajankohtaiseksi tulee, koska saattaa olla vaikeata, ku silloinki oli ongelmia menkkojen kaa jne.

Pidän peukkuja täällä Annalle ja Camille bd bd + + + !

Mari, ei ole vielä puhaltanut plussatuulia, mutta Annan ja Camin tuloksia tässä vielä jännäillään..! Kertokaahan kuulumisia, tytöt!

Omaa napaa:
Täällä tänään kp 22/26-28, eli viikon päästä selviää minkä ""tuomion"" saan tässä kuussa. Kerroin asiasta miehelle eilen, mutta ei olisi kuulemma saanut kun ""rupeaa jännittää"". Mies on vielä sopivasti työmatkalla kp 26-28 ja oma äitini tulee ehkä yöksi meille kp 26-27 jotta saisin tehtyä gradun ekan osan valmiiksi (esittely 27.2). Eli on vaan pakko pystyä keskittymään opintoihin silloin. Ihan hyvä kai, eilenkin yllätyin että oli vain viikko menkkoihin (?).

Olenkin huomaavinani menkkaoireita kuten kärttyisyyttä ja väsymystä - asiat jotka myöskin kielivät siitä ettei viikonloppu tule päivää liian aikaisin. On se mukavaa koko perheelle kun mies on kotona, vaikka mulla viikonloppu menee pitkälti kirjoitellessa. Samanlaisia ""menkkaoireitahan"" mulla oli edellisen raskauden alussa, joten en anna niiden masentaa. Saa nähdä olenko yhtä rauhallisen optimistinen vielä puolen vuoden yrityksen jälkeen...

Rentouttavaa (tai jännittävää?) viikonloppua kaikille!

Terve tyttäret!

Ensimmäisiä plussia tähän ketjuun saisi alkaa sadella, kun on tämä vuosi saatu jo hyvin käyntiin.

Testailkaahan heti kun tuntuu siltä että voisi olla aika ja sitten niitä ilouutisia pikapikaa eetteriiin!

Täällä päin alkoi äskettäin kramppaamaan mahaa ihan menkkojen oloisesti, vaikka niitä oikeastaan vasta sunnuntaille odottelisin (tai siis en odottelisi). Yleensä minulla tulee krampit tasan samaan aikaan vuodon kanssa, mitään etukäteiskipuja ei ole ollut.

Toisaalta sanotaan, että ekat raskausoireet on usein menkkakipujen kaltaisia. Peli ei sittenkään ole menetetty! Vitsiläinen, onneksi ei ole enää montaa päivää jännäystä jäljellä.

Aijuu Kk, teillähän olikin tuo maailman romanttisin ystävänpäivä tulossa! Kyllä varmasti jännittää, vaikka eihän se periaatteessa ole muuta kuin nimi paperiin, ei muuta teidän elämää käytännössä ollenkaan... Mutta silti toisaalta elämän ehdottomasti tärkein allekirjoitus. Toivottavasti menee kaikki nappiin ja toivottavasti aurinkokin paistaa, niin että uuden uutukainen sormus kimaltelee oikein kauniisti!

Älähän Kk vielä huolehdi limoista tai niiden puutteesta! Kun nyt se jännitysmomentti on poistunut, että jotain kiellettyä ja vaarallista voisi tapahtua, niin luonnollistahan se on, että kroppa sitten reagoi vähän valjummin. Lisäksi häästressi ja kaikki, niin olisi jo ihme jos kropalla olisi niin paljon energiaa keskittyä limoittumiseen... Kohta kun alkaa ovis lähestyä niin kyllä ne limat varmasti siitä lisääntyy ja seksikin maistuu taas makoisammalta!

Meikäläisellä on myös tällä hetkellä libido ihan nollilla. Ukkelikin sai tänä aamuna vaan vähän pussailua, kun niin kovasti kiehnäsi, ja puolet hommasta sai hoitaa itse. No, välillä pitää tyytyä vähempään, niin jaksaa sitten parin viikon päästä jos niikseen tulee ;-)

Peukkuja kaikille jänskääjille!

Vihdoin pääsin tänne :) Netti tilttasi keskiviikko-illalla, joten olen ollut pienessä pimennossa.

Testasin siis eilen kp 27/27 negan :(. Se harmitti puolisen päivää, mutta sitten mies oli niin ihana, että harmitus katosi. Tänään siis kp 28/27 eikä menkat ole vielä alkaneet.
Keskiviikko-iltana mulla särki kovasti maha, eilen päivällä särki vähän ja tänään ei mitään. Saa nähdä milloin alkaa.

Itseasiassa kun aloin laskea sitä ovulaatiota.. jos se oli silloin kp 15 lauantaina kun olin pongaavinani limoja ja kun vatsa särki perjantaista eteenpäin, niin sittenhän mun kierto olisikin noin 29-30 päivää. Ja jos kierto on pidempi, niin olisko mahdollinen raskaus vielä näkynytkään? No, viikonloppuna tietää, vähän vielä salaa jännitän..

Cami jännään ihan älyttömästi sun kanssa vielä! Peliä ei ole menetetty!!!

Itse elelen tänään kp kakskytseiskaa.

Oikeastaanhan sinä testasit päivää liian aikaisin. Tänäänhän sulla vasta on menkat myöhässä, joten ehkä testissä ei eilen sen takia vielä näkynyt mitään. Ja jos ovis tosiaan on myöhästynyt muutamalla päivällä, niin eipä muuta kun lisää jännäilyä kehiin!

Toivottavasti tullaan molemmat maanantaina tänne hihkumaan plussaa plussaa plussaa! Että saataisiin se juna käynnistettyä.

Mulla särkee massua ihan menkkojen laisesti, mutta pöksyissä ei kyllä ollu yhtään punasta ainakaan vielä.
Tunnustan, maistoin äsken vielä limaakin eikä se maistunut yhtään happamelta. Harmi että ei ole ennen tullut maisteltua niin ei ole vertailukohdetta.

Tiffany olet oikeassa. Aloin itsekkin tuota laskemaan eilen ja tajusin, että tänäänhän niiden olisi pitänyt alkaa. No särkyä ei ainakaan tänään ole ollut, joten toivotaan parasta.

Ja plussaonnea muillekkin!! :)

Huisin jännää Cami! Hyvältä kuullostaa...Ja heti sitten ilmoitat mikä tulos tuli testiin, jookos!?

Tässä on nyt muutama päivä menny ihan muuta kuin lapsentekoa ajatellen, ja eipä nuo tärppipäivät vielä oliskaan kun on vasta kp8 menossa, joten vahinkoa ei seksittömyydestä ole vielä tullut. Mieskin oli vähän outona sen ekan sekstailukarran jälkeen, mutta eilen autoillessa puhuttiin ensikesän suunnitelmista ja totesin että helppo on liikkua kun esikoinen menee vielä rattaissa. Mies jatkoi että ""Niin ja pikkunen siellä masussa..."" I-ha-naa!!! Körmyn ulkokuoren alta löytyy sittenkin se vauvakuumeinen mies! Ja tänä aamuna kuiskutteli korvaan et ""Tänä iltana vois vähä *tiedät kyllä mitä* sit ku poika nukkuu"" Ja täytyy myöntää että alkaa itselläkin nuo ""estot"" jo vähenemään, varmaan tuo lähestyvä ovis alkaa vaikuttaa positiivisesti haluihin ;)

Eilen kysyttiin tarjous yhdeltä talovalmistajalta ja maaliskuussa saadaan tietoa siihen liittyen. Onneks on tuo taloprojekti tasottamassa tätä vauvahommaa, jotta pääsee ajatus vähä muihinkin asioihin. Niin ja sitten ne häät...Kaikki on jo valmiina pakattuna odottamassa tiistaita. Uutta nimeäkin olen jo alkanut ""maistelemaan""...Toivottavasti tämä hääjännitys ei pilaa meidän vauvansaanti mahdollisuuksia tässä kuussa :/ Vaikka eihän meillä pitäis mitään jännättävää olla, kun 100% tiedetään et tää on oikein. Kun vaan sanoo sen Tahdon oikeeseen aikaan oikeessa paikassa!

No siinä tuli taas oma napa -asiaa kerrakseen...

Nyt niitä plussauutisia vaan tulemaan, että saahaan vähän potkua elämään :)

Heips kaikille!

Ahaa, täällä on siis kova jännitys menossa, pidän peukkuja oikein kunnolla pystyssä et tulis niitä plussauutisia! =)

Kk, kylläpäs ajatus ystävänpäivänä naimisiin menosta kuulostaa ihanalta, onnea jo näin etukäteen.

Meinaa olla hiukka puhti pois olo, ukko täyttää/täytti tänään vuosia, ja osa vieraista häipy tossa viiden jälkeen ja osa on vasta tulossa. Toisaalta on hiukka mehut pois ku käytiin laittaan anomusta sisään, josko se sit vaikka tässä kierrossa tärppäis, nyt on kylläki menossa vasta kp11/27-30, eli vielä ei pitäs olla mitään paineita, mut ainahan sitä saa toivoa. =)

Oli hyvä ku kävin eilen kaupassa, niin koko ajan pukkas vastaan joko raskaana olevia naisia, tai sit pareja vauvojen kanssa, kai se sit on niin et sitä ku haluu niin paljon, niin niitä näkee joka paikassa.

Mut kaikille oikein hauskaa viikonloppua, ja plussaonnea !

Negahan se taaskin :(. Kp 30/27 jo menossa, mahaa särkenyt 6 päivää eikä menkat ala. Missä mättää? Yleensä mulla särkee valjusti päivää ennen ja hirmuisesti sitten menkkojen aikana, mutta nyt on särkenyt jo monta päivää vaihtelevalla määrällä.

Missä ihmeessä ne menkat on, vai mitä hemmettiä tää kroppa nyt taas tekee?

Täällä ihan samat ongelmat kun sulla Cami!
Kp36 menossa ja viime kierrossa Kp oli 31. Eli myöhässä on mutta ei mikään testi ole näyttänyt plussaa! Olen testannut aamuvirtsasta, että olisi mahdollisimman paljon mahdollista hormoonia.

Oireita on. Mahaa särkee ja tuntuu viiltelevää kipua. Välillä tuntu siltä kun joku työntäisi äkkinäisesti puukon kyljestä sisään! Kerra oikein nostin paitaa ja katsoin ihoa, että onko siellä oikeasti joku haava kun niin vihlaisi. Tänää aivastin ja alamahaa vihlaisi niin lujasti että oikein huusin. Nesteitä on kertynyt ja oon turvonnut. Ja finniä pukkaa naamaan! Kyllä kovasti siihen malliin oireilee, että saattaisi olla joku siellä kasvamassa..! Olen tuntenut lisäksi jonkunlaista etovaa oloa aamuisin ja jos maha pääsee tyhjäksi, mutta tiedän, että pystyn myös kuvittelemaan nämä oireet, joten en pidä niitä niin varmana merkkinä..

Että semmosta täällä! Pitäisiköhän huomenna taas testata? Josko se jotain näyttäisi. Toisaalta yksi ystäväni sai plussan testiin vasta kun menkat oli noin 2 viikkoa myöhässä..

Mites Camin tilanne, testasitko viikonloppuna?

Plussaa kaikille!!!!+++++++++

Juu Anna testasin tosiaan. Ja noita oireita mullakin on (joita en vaan millään suostu myöntämään oireiksi ;)); finniä pukkaa (mulla on todella harvoin finnejä), maha särkee, paleltaa kroonisesti, ällöoloa jne jne. Ostin testin ja teen sen varmaan ylihuomenna. Itseasiassa tuon tänään ilmoittamani negan tein eilen illalla..en vain ensin kehdannut myöntää hoppuilleeni *nolo*.

Mikään ei ole menetetty ennenkun menkat alkaa! Zemiä sullekkin Anna ja pidetään peukut pystyssä :)

Niin joo, äsken tuli tunne, että nyt valuu --> menin vessaan ja ainut saalis oli valkovuoto.. argh. Vajaa viikon kuivan jakson jälkeen valkovuotoa?! Minen tiedä limoista paljoa, enkä tiedä kuuluuko tulla, odottelin meinaan menkkoja. Huah.

Mua paleltaa kanssa..Ihan sama mitä päällä, ei riitä mikään. Nukkuessakin päälläni on fleece lämpökerrasto, paksu villapaita, villasukat ja pari peittoa..! tosi seksyä..=) Onneksi ei ole oviksen aika!

Mulla oli kanssa pitkään, ettei tullut mtään vuotoa, mutta nyt on ollut vähän valkovuotoa. Toivotaan että tärppäsi!

Yhteistyössä