Winx-klubi, galluppia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Siis kun mä en tajua näistä lastenohjelmista mitään, niin mun on pakko kysyä, että minkä ikäisten te annatte katsoa tätä ohjelmaa? Näin lauantaina sitä, ja musta se vaikutti aika... hmm.... hurjalta, ja meillä meinasi tulla riita mummilassa, kun mun lapset ei tosiaankaan saanut katsoa sitä ja serkut taas sai... :p Minkä ikäiset teillä sitten tätä katsoo? :D Onko siinä jotain suositusikää?

1-9 -vuotiaat katsoo, ei ole käyny mielessäkään että siinä mitään pahaa olis. 3-vuotiaskin tykkää niin siitä tunnusmusiikista, ei ne lapset oikeasti niistä pilalle mene eikä saa mitään vaikutteita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
7v katsoo

No minkä ikäisenä se on saanut alkaa katsomaan? :)

Ööö...milloin se on alkanut tulemaan? :saint: En mä tiedä...kai se vissiin joku vuosi sitten noista kiinnostui, eli vastaan että 6v iässä :D

Ollaan miehen kanssa katsottu, että se ei tosiaan ole sieltä kevyemmästä päästä oleva lastenohjelma, mutta koska painajaisia tms. ei ole tullut ja lapsi tajuaa ettei keijut ole oikeita jne. niin ollaan annettu katsoa. Mutta tosiaan ollaan huomattu, että aikamoisia ohjelmia sitä lapsille tehdään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
1-9 -vuotiaat katsoo, ei ole käyny mielessäkään että siinä mitään pahaa olis. 3-vuotiaskin tykkää niin siitä tunnusmusiikista, ei ne lapset oikeasti niistä pilalle mene eikä saa mitään vaikutteita :D

Mä en kyllä oikein tykännyt siitä. :o siinä porukka muuttui joksikin ihmissudeksi ja jotain demoneita manattiin pois jostain hahmosta. :/ En ymmärrä. :ashamed:

Code Lyoko on meidän lasten suosiossa myös, mutta mä vähän ihmettelin kun siinä sanottiin jotain "vähemmän seksikäs mekko" tms...miten seksikkyydestä puhuminen liittyy lastenohjelmaan? :snotty:

7v katsoo

No minkä ikäisenä se on saanut alkaa katsomaan? :)

Ööö...milloin se on alkanut tulemaan? :saint: En mä tiedä...kai se vissiin joku vuosi sitten noista kiinnostui, eli vastaan että 6v iässä :D

Ollaan miehen kanssa katsottu, että se ei tosiaan ole sieltä kevyemmästä päästä oleva lastenohjelma, mutta koska painajaisia tms. ei ole tullut ja lapsi tajuaa ettei keijut ole oikeita jne. niin ollaan annettu katsoa. Mutta tosiaan ollaan huomattu, että aikamoisia ohjelmia sitä lapsille tehdään :/

Mä katoin Wikipediasta, että Suomessa olis menossa neljäs tuotantokausi. Kyllä mun mielestä keijut vielä kuulostaa ihan kivalta ajatukselta joo, mutta jotenkin kaikki se pahuus ja pahat velhot ja hähättäminen kun toinen on kuolemassa.. :/ No, ainakaan mun 3- ja 4-v ei saa katsoa. Ei ne kyllä haluakaan onneksi.

Mä en kyllä oikein tykännyt siitä. :o siinä porukka muuttui joksikin ihmissudeksi ja jotain demoneita manattiin pois jostain hahmosta. :/ En ymmärrä. :ashamed:

Omaan kokemukseen perustuen mikään leffa ei vieläkään vedä pelottavuudessa vertoja muumien mörölle :whistle: Aikuisten ja lasten silmin pelottavat asiat ovat yleensä ihan erilaisia. Puhu lapsesi kanssa jos askarruttaa, että pelkääkö hän niitä, en nimittäin usko =)

Lukiessani ketjun otsikkoa ajattelin ensin, että nyt joku muukin pohtii, että onko tämä sarja liian seksikäs pienille lapsille, mutta eipä ollukaan siitä nyt kysymys. :D Siis lapsiltahan luonnollisesti kielletään seksiä sisältävät ohjelmat, eikö vain? No... Eihän tässä Winx Clubissa mitään seksiä ole, mutta ne tyttöhahmot on aika muodokkaita: laihoja ja lanteet korostuu. En itse varmaan kyseistä ohjelmaa tällä iällä katsoisi, jos ne olis vaan normaaleja "lapsellisen" näköisiä ihmisiä...

En mä sitte tiiä, että kattooko ne lapset sitä ohjelmaa ollenkaan sillä silmällä, eli onko sillä heille väliä? Tuskinpa he kokonaan jättävät animaatiosarjojen hahmojen ulkonäköä huomiottakaan.

Omaan kokemukseen perustuen mikään leffa ei vieläkään vedä pelottavuudessa vertoja muumien mörölle :whistle: Aikuisten ja lasten silmin pelottavat asiat ovat yleensä ihan erilaisia. Puhu lapsesi kanssa jos askarruttaa, että pelkääkö hän niitä, en nimittäin usko =)

No en mä tietenkään tiedä pelkääkö ne kun ei ne ole katsoneet. :p Mä en vaan edes halua, että ne katsoo mitään ihmissusi- ja demonien manaamisjuttuja. Musta sitä on niin vaikea selittää lapselle että mistä siinä on kyse. Mörköäkään ei ne oikeastaan katso, on se vahingossa jossain ohjelmassa ollut, mutta ei ne tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja KummiaPohtiva:
Lukiessani ketjun otsikkoa ajattelin ensin, että nyt joku muukin pohtii, että onko tämä sarja liian seksikäs pienille lapsille, mutta eipä ollukaan siitä nyt kysymys. :D Siis lapsiltahan luonnollisesti kielletään seksiä sisältävät ohjelmat, eikö vain? No... Eihän tässä Winx Clubissa mitään seksiä ole, mutta ne tyttöhahmot on aika muodokkaita: laihoja ja lanteet korostuu. En itse varmaan kyseistä ohjelmaa tällä iällä katsoisi, jos ne olis vaan normaaleja "lapsellisen" näköisiä ihmisiä...

En mä sitte tiiä, että kattooko ne lapset sitä ohjelmaa ollenkaan sillä silmällä, eli onko sillä heille väliä? Tuskinpa he kokonaan jättävät animaatiosarjojen hahmojen ulkonäköä huomiottakaan.

No mä kyllä mietin ihan samaa, että mikä funktio sillä on, että ne on niin muodokkaita, kummallisen seksikkäästi puettuja ja naamat niin laitettuja. En tykkää siitäkään aspektista. Terveisin tiukkis. :ashamed:

Yhteistyössä