Juu, hiilarit jää nyt pois.Nyt on maaninen vaihe menossa kun liikennevaloissakin pitää laittaa linkkiä palstalle. Hiilarimorkkis?
Ehkä vähän rauhoitun sitten.
Nyt vitoselle! Alkaa matsi Slovakiaa vastaan!
Juu, hiilarit jää nyt pois.Nyt on maaninen vaihe menossa kun liikennevaloissakin pitää laittaa linkkiä palstalle. Hiilarimorkkis?
Kannatan avointa keskustelua asioista. Soraäänet ja kyseenalaistaminen ovat erittäin hyviä asioita - ja välttämättömiä!@Lispetti, etkö usko
, että ihmisten kuuluu ” puhaltaa samaan hiileen”?
Onko mielestäsi parempi, että jokainen tekee parhaiten näkemällään tavalla? Vai joku näiden yhdisyelmä?
Jos ymmärrät miten tiede toimii niin ymmärrät miksi kyseenalaistetaan.Riippuu paljon siitä minkälaisista asioista määitään. Kaikkea ei kannata kyseenalaistaa varsinkaan tietoa, josta on pitkältä aikajänteellä puhdasta faktaa, ettei anna itsestään typerää ja tyhmää kuvaa muille. Mielipiteet ja mutut niistä voi määkiä vaikka päivittäin.
Minkälaisia siellä muualla?Niin pitäisi, mutta tuskin siitä olisi apua. Näillä tyypeillä on erikoistaito
kääntää kaikki hyvät asiat ihmisille vaarallisiksi.
Tänä aamuna palstan etusivu on rauhallinen ja ketjut
maltillisia. Vauva av:lla jutut ovat sitäkin kärjekkäämpiä.
Ymmärrätkö sinä miten tiede toimii? Oletko ollut itse tekemässä tutkimusta miltään elämän osa-alueelta?Jos ymmärrät miten tiede toimii niin ymmärrät miksi kyseenalaistetaan.
Puhdasta faktaa - joopa joo, nykytietoa siihen asti kunnes se sinun ”fakta” on vanhaa tietoa.
Juu, ymmärrän oikein hyvin.Ymmärrätkö sinä miten tiede toimii? Oletko ollut itse tekemässä tutkimusta miltään elämän osa-alueelta?
Tottakai uutta tutkimustietoa tulee joka sitten kumoaa vanhaa tai osin päivittää tietoa ja niin pitääkin olla.
On muitakin tieteen osa-alueita kuin ravinto ja terveys.
Sinä olet omien kokeiluidesi koekaniini ja aika tulee näyttämään olitko väärässä vai pahasti hakoteillä. Saattaa tulla uusi "tohtori", joka kumoaa koko korttitalon ja kyseenalaistaa hienot teoriat.
patenttisuoja-aika ratkaiseeJos ymmärrät miten tiede toimii niin ymmärrät miksi kyseenalaistetaan.
Puhdasta faktaa - joopa joo, nykytietoa siihen asti kunnes se sinun ”fakta” on vanhaa tietoa.
Pahinta on se kun tiedettäkin käytetään nykyään poliittisena työkaluna. Suositukset ja käytännöt määrää joku joka hyötyy.patenttisuoja-aika ratkaisee
Kuvaa muille? Filmaattinen-sana oli lapsuudessa jotainRiippuu paljon siitä minkälaisista asioista määitään. Kaikkea ei kannata kyseenalaistaa varsinkaan tietoa, josta on pitkältä aikajänteellä puhdasta faktaa, ettei anna itsestään typerää ja tyhmää kuvaa muille. Mielipiteet ja mutut niistä voi määkiä vaikka päivittäin.
Kuinka kauan naurattaa??Kerrankin kirjoitat asiaa, josta olen täysin samaa mieltä.
Hörhöjen kirjoitukset voi ohittaa huumorilla.
mitä muuta siellä on lukittu?Se oli pitkä ketju aikoinaan. Eipä tuu käytyä enää
Miksi he eivät tuota tietoa halua tuoda ilmi?
NonniKuinka kauan naurattaa??
Kyllä on ihan liikaa piikkihaittoja tullut ja valhedeltiin, että se estää saamasta ja tartuttamasta, sehän oli vale. Näin meille voidaan valehdella,kunhan on vain tarpeeksi iso toimija. Ihmiset on ihmeellisiä. Kuinka monet sakot on lääkefirmat joutunut maksamaan, kun on huijattu tuloksia ym.ja me vain uskomme, että.meidän parastaan he ajattelee. Minulla on työkavereita,jotka ovat ottaneet 3x koronarokotteet ja ovat nyt sanoneet etteivät ota enää yhtään, kun jatkuvasti sairaana. Ihmettelevät miten minä.en sairastu. No, olin ainakin ottamatta tämän . Paikkailen töissä heidän sairaspoissaolojaan. Mutta ihmiset herätkää. Jos sinulle autokauppias valehtelee tuloksia ja tuotteestaan,niin menetkö hänen tuotteitaan vielä ostamaan??
Oikeesti kukaan ei vastaa mistään mitäänhirveä määrä maksettuja täysiä pakkauksia meni hävitettäväksi ongelmajätelaitokselle
Olet edelleen elossa.Silla, että koronarokotteet jäivät ottamatta, on yllättävän pitkiä jälkivaikutuksia....
haittavaikutukset/vasta-aiheetAika kauheaa tekstiä ap laittoi. Sä taisit pelästyä mihin olemme joutumassa? Älä anna pelolle valtaa. Turki ja taistele vastaan, sinäkin voit vaikuttaa. Lähetä postia kansanedustajalle, ministerille, presidentille tai muille joiden on hyvä tietää tästä jutusta. Ei noi päättäjät kaikkea kerkiä, niillekin tulee virheitä. Tää olis tosi paha virhe myöntyä tollaseen.
Ennenkaikkea mut tarvii siihen digitalisaationpatenttisuoja-aika ratkaisee
Ennenkaikkea mut tarvii siihen digitalisaation
Ja määkiminen sopii vain sorkkaeläimilleKuvaa muille? Filmaattinen-sana oli lapsuudessa jotain
minne toi on muuttanut?Se oli pitkä ketju aikoinaan. Eipä tuu käytyä enää