WHO:n pyrkimys totalitarismiin

@Lispetti, etkö usko
, että ihmisten kuuluu ” puhaltaa samaan hiileen”?
Onko mielestäsi parempi, että jokainen tekee parhaiten näkemällään tavalla? Vai joku näiden yhdisyelmä?
Kannatan avointa keskustelua asioista. Soraäänet ja kyseenalaistaminen ovat erittäin hyviä asioita - ja välttämättömiä!
Jos kaikki mäkii yhtä ja samaa niin mitäs kun se emämääkijä onkin väärässä?

Oletko ajatellut sellaista…🤔
 
vierailija
Riippuu paljon siitä minkälaisista asioista määitään. Kaikkea ei kannata kyseenalaistaa varsinkaan tietoa, josta on pitkältä aikajänteellä puhdasta faktaa, ettei anna itsestään typerää ja tyhmää kuvaa muille. Mielipiteet ja mutut niistä voi määkiä vaikka päivittäin.
 
Riippuu paljon siitä minkälaisista asioista määitään. Kaikkea ei kannata kyseenalaistaa varsinkaan tietoa, josta on pitkältä aikajänteellä puhdasta faktaa, ettei anna itsestään typerää ja tyhmää kuvaa muille. Mielipiteet ja mutut niistä voi määkiä vaikka päivittäin.
Jos ymmärrät miten tiede toimii niin ymmärrät miksi kyseenalaistetaan.

Puhdasta faktaa - joopa joo, nykytietoa siihen asti kunnes se sinun ”fakta” on vanhaa tietoa.
 
vierailija
Jos ymmärrät miten tiede toimii niin ymmärrät miksi kyseenalaistetaan.

Puhdasta faktaa - joopa joo, nykytietoa siihen asti kunnes se sinun ”fakta” on vanhaa tietoa.
Ymmärrätkö sinä miten tiede toimii? Oletko ollut itse tekemässä tutkimusta miltään elämän osa-alueelta?
Tottakai uutta tutkimustietoa tulee joka sitten kumoaa vanhaa tai osin päivittää tietoa ja niin pitääkin olla.
On muitakin tieteen osa-alueita kuin ravinto ja terveys.
Sinä olet omien kokeiluidesi koekaniini ja aika tulee näyttämään olitko väärässä vai pahasti hakoteillä. Saattaa tulla uusi "tohtori", joka kumoaa koko korttitalon ja kyseenalaistaa hienot teoriat.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Ymmärrätkö sinä miten tiede toimii? Oletko ollut itse tekemässä tutkimusta miltään elämän osa-alueelta?
Tottakai uutta tutkimustietoa tulee joka sitten kumoaa vanhaa tai osin päivittää tietoa ja niin pitääkin olla.
On muitakin tieteen osa-alueita kuin ravinto ja terveys.
Sinä olet omien kokeiluidesi koekaniini ja aika tulee näyttämään olitko väärässä vai pahasti hakoteillä. Saattaa tulla uusi "tohtori", joka kumoaa koko korttitalon ja kyseenalaistaa hienot teoriat.
Juu, ymmärrän oikein hyvin.👍
Kiitos kysymästä.
 
patenttisuoja-aika ratkaisee
Pahinta on se kun tiedettäkin käytetään nykyään poliittisena työkaluna. Suositukset ja käytännöt määrää joku joka hyötyy.
Paljonkohan pillerin
pyörittelijät kavereineen nettosivat esim. Usan opioidikriisillä.😠

Se tutkimus pätee minkä poliitikot valitsevat ja suuryritykset kuten esim. Monsanto ja Coca-cola rahoittavat.

Gates on kunnostautunut rokotteissa ja jyvänjemmauksessa/gm-viljelyssä. Ostanut jenkkien viljelysmaat jne. Moniko on jäävi, kuten niin monessa muussakin pöydässä?

 
vierailija
Kerrankin kirjoitat asiaa, josta olen täysin samaa mieltä.
Hörhöjen kirjoitukset voi ohittaa huumorilla.
Kuinka kauan naurattaa??
Kyllä on ihan liikaa piikkihaittoja tullut ja valhedeltiin, että se estää saamasta ja tartuttamasta, sehän oli vale. Näin meille voidaan valehdella,kunhan on vain tarpeeksi iso toimija. Ihmiset on ihmeellisiä. Kuinka monet sakot on lääkefirmat joutunut maksamaan, kun on huijattu tuloksia ym.ja me vain uskomme, että.meidän parastaan he ajattelee. Minulla on työkavereita,jotka ovat ottaneet 3x koronarokotteet ja ovat nyt sanoneet etteivät ota enää yhtään, kun jatkuvasti sairaana. Ihmettelevät miten minä.en sairastu. No, olin ainakin ottamatta tämän 💉. Paikkailen töissä heidän sairaspoissaolojaan. Mutta ihmiset herätkää. Jos sinulle autokauppias valehtelee tuloksia ja tuotteestaan,niin menetkö hänen tuotteitaan vielä ostamaan??
 
vierailija
Kuinka kauan naurattaa??
Kyllä on ihan liikaa piikkihaittoja tullut ja valhedeltiin, että se estää saamasta ja tartuttamasta, sehän oli vale. Näin meille voidaan valehdella,kunhan on vain tarpeeksi iso toimija. Ihmiset on ihmeellisiä. Kuinka monet sakot on lääkefirmat joutunut maksamaan, kun on huijattu tuloksia ym.ja me vain uskomme, että.meidän parastaan he ajattelee. Minulla on työkavereita,jotka ovat ottaneet 3x koronarokotteet ja ovat nyt sanoneet etteivät ota enää yhtään, kun jatkuvasti sairaana. Ihmettelevät miten minä.en sairastu. No, olin ainakin ottamatta tämän 💉. Paikkailen töissä heidän sairaspoissaolojaan. Mutta ihmiset herätkää. Jos sinulle autokauppias valehtelee tuloksia ja tuotteestaan,niin menetkö hänen tuotteitaan vielä ostamaan??
Nonni
 
vierailija
Aika kauheaa tekstiä ap laittoi. Sä taisit pelästyä mihin olemme joutumassa? Älä anna pelolle valtaa. Turki ja taistele vastaan, sinäkin voit vaikuttaa. Lähetä postia kansanedustajalle, ministerille, presidentille tai muille joiden on hyvä tietää tästä jutusta. Ei noi päättäjät kaikkea kerkiä, niillekin tulee virheitä. Tää olis tosi paha virhe myöntyä tollaseen.
haittavaikutukset/vasta-aiheet

 
vierailija
Jos joku tekisi selvityksen, mistä järjestöistä ja muista voi erota, että säästyy rahaa. Niin varmaan säästyisi aika paljon. Jos suosituksista osa menee metsään tai on vallan hamuamista.
 

Yhteistyössä