Webkamera ja livenä tapaaminen, kommentoikaa tätä jotenkin jooko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ujo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Ujo"

Vieras
Mä oon tavannut aivan ihanan miehen netissä, mutta meillä on välimatkaa ja aikatauluongelmia joten en tiedä milloin pystytään tapaamaan. Molemmilla on kuitenkin palava halu tapaamiseen. Mua jännittää livetapaaminen kauheasti, pelottaa että mies pettyy muhun jotenkin.
Siispä mä ajattelin, että jospa juteltais mesessä niin, että kamerat ois päällä. Saako silleen ihmisestä saman käsityksen kuin livenä? Siis tarkoitan tällä nyt sitä, että jos mies ei pety webcamissa, niin sitten se ei ehkä pettyis livetreffeilläkään...? On mies toki musta valokuvia nähnyt, mutta ne nyt ei kerro koko totuutta ja ovat muutenkin pari vuotta vanhoja (mies tietää tämän).

nojuu. laittakaa ihmeessä kamerat päälle niin näette toisenne samalla kun kirjottelette :)

ps. tavattiin kans aviomieheni kans netissä,ja tutustuttiin mesen avustuksella,ja kamerat päällä ;) oli helpompi tälleen ujona ihmisenä sitten tavata kasvotusten,kun tuntui että tuntee toisen jo hyvin =)

Sitten Sunniee kun tapasitte vihdoin oikeasti livenä, niin tuntuiko että tuossahan on ihan eri ihminen kuin jonka kanssa olen jutellut, vai oliko fiilis samanlainen kuin netissä jutellessanne?

fiilis oli samanlainen kun netissä jutellessa,ei ihmistä tietysti ihan täysin voi oppia tuntemaan netin kautta,mutta vastasi kuitenkin odotuksia,kun tiesi jo etukäteen mistä voi puhua ja millainen ihminen toinen on.. :D

Yhteistyössä