wau

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIRKAMÖRKÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MIRKAMÖRKÖ

Aktiivinen jäsen
17.09.2010
1 470
1
36
43
mun hyvä ystävä päätti pistää putiikin pystyyn ja pyys mua osa-omistajaksi ja johtotehtävään/kirjanpito :D sanoin kyllä suoraan et kandeis varmaan hommata joku sinne tilalle joka oikeesti osaa näitä asioita (ite en osaa),mut mieluusti tulisin kumminkin töihin hänelle.
niin kusipää mä en kumminkaan viitti olla et olisin ottanu mulle ihan mahottoman työn vastaan ja mokannu sit koko firman...en ikin voi kellekkään semmosta tehä.ihana tunne kumminkin kun ystävä luottaa ja uskoo mun taitoihin.

en otakkaan,ja kerroin sen jo ystävälle.mutta hän ottaa mut sen sijasta töihin kassalle ja varastohommiin.koska kysyin häneltä että sopiiko et jos hän haluaa mut töihin olen mielummin semmosessa työssä minkä osaan ja kumminkin asiakaspalvelussa.jepp,ja musta tulee kassa/varastoneiti.laitan myös tilauksia ja otan tilauksia vastaan :) olen todella innoissani!

menetkö ihan työvoimatoimiston kautta tai se pystyy jo maksamaan sulle palkan?:)

pystyy maksamaan palkan,ystävällä on monta firmaa ympäri suomea ja tää on vaan tämmönen pikkuputiikki millä vissiin aikoo työllistää kaikki ystävänsä :) tarkoitin nyt että minä olen putiikissa töissä mutta monet hänen ystävänsä on artisteja jolla ei ole paljon keikkoja.mä myyn vaatetta ja musiikkia ja artistit saa tulla sinne ilmaiseksi soittamaan biisejään saadakseen mainosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242061:
pystyy maksamaan palkan,ystävällä on monta firmaa ympäri suomea ja tää on vaan tämmönen pikkuputiikki millä vissiin aikoo työllistää kaikki ystävänsä :) tarkoitin nyt että minä olen putiikissa töissä mutta monet hänen ystävänsä on artisteja jolla ei ole paljon keikkoja.mä myyn vaatetta ja musiikkia ja artistit saa tulla sinne ilmaiseksi soittamaan biisejään saadakseen mainosta :)

Ok:) Kivalta kuulosta:)

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242107:
olet hienosti menestynyt milana,kävin kattomassa hetkisitten sun nettikaupan.on hieno!olet rohkea nainen!

No ei se niin hyvää ole:D haluan kyllä paljon parempaa, mut ei ole aika kehittää

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242136:
tosta on hyvä rupee kehittämään tulevaisuudessa sitten kun on aikaa,sulla on jo hyvä pohja alkuna!tsemppiä sulle venakko milana :)

En tiedä:D, pitää katsoa miten se liike edes menee:), nyt näin ja noin, eli joskus ok joskus taas hiljaista mut kuitenkin joka päivää tapahtu jotain, kuitenkin ollakseni hyvällä voitolla mun pitää hirveä määrä joka päivää myydä:|, hyvää kun verkkokauppa menee hyvin:D

En tiedä:D, pitää katsoa miten se liike edes menee:), nyt näin ja noin, eli joskus ok joskus taas hiljaista mut kuitenkin joka päivää tapahtu jotain, kuitenkin ollakseni hyvällä voitolla mun pitää hirveä määrä joka päivää myydä:|, hyvää kun verkkokauppa menee hyvin:D

ei kaikki menesty hyvin,ja kaikki ajallaan.kyllä se joku päivä on voiton puolella!sulla on aivan ihania mekkoja myynnissä.muista mainostaa niin paljon kun kykenet,pistä myös ystävät ja kaverit laittamaan sanaa eteenpäin :)

täällä lohjalla on todella paljon naisia jotka on kiinnostunut just sun tyylisistä vaatteista,mun pitääkin vinkata sun nettikauppaan.tänne lohjalle tuli tämmönen rockhenkinen kauppa jossa ihania mekkoja ja pinup tyttöjwebn mekkoja ja rohkeempiakin mutta ne on hirmuisen kalliita :/ mä pistän sun nettikauppa sanaa kiertämään !

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242180:
ei kaikki menesty hyvin,ja kaikki ajallaan.kyllä se joku päivä on voiton puolella!sulla on aivan ihania mekkoja myynnissä.muista mainostaa niin paljon kun kykenet,pistä myös ystävät ja kaverit laittamaan sanaa eteenpäin :)

juu tiedän mun pakko mainosta paljon siitä:). Nyt tuli monta tarjouksia niin mietin mihin mä sen mainos pistän ja pistän varma kun valikoima kasvaa taas isommaksi

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242196:
täällä lohjalla on todella paljon naisia jotka on kiinnostunut just sun tyylisistä vaatteista,mun pitääkin vinkata sun nettikauppaan.tänne lohjalle tuli tämmönen rockhenkinen kauppa jossa ihania mekkoja ja pinup tyttöjwebn mekkoja ja rohkeempiakin mutta ne on hirmuisen kalliita :/ mä pistän sun nettikauppa sanaa kiertämään !

Lohja on lähellä Helsinkia eikö?:) Niin arvaa mitä, mulle yleensäkin kaikki tilaukset tulee just Helsingistä ja sen läheltä:)

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242233:
joo lohja on lähellä helsinkiä,musta tuntuu että täällä lohja-helsinki akselilla tämä mekkoilu ja naisellisuus on nyt oikeen kunnon muotia!

:D, niin minustakin alkoi tuntumaan kun katsoin mistä kaikist eniten tulee ja mitä ihmiset oikein ostaa

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242320:
miten teillä siellä turussa,mikä muoti on nyt pinnalla?mä kävin siellä 2v sitten ja te olitte aika tavaalla kun me lohjalla.

ei täällä oikeasti muotia ole:D leginksit, t-paita ja nahkatakki kaikilla melkein

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22242529:
:x yöks...ja sitäpaitsi nahkatakki ei sovi t-paidan ja legginsien kanssa.tota näkee teineillä täällä ja sit ne hiuslakalla tupeeratut blondatut hiukset...huhhu.nainen saa olla nainen eikä mikää yököttävyys!

Totta se on:D, mut mä itsekin pukeudun niin ja jopa pahempi välillä aamu töihin, kun vaan en jaksa:D