H
Hena ja papunen
Vieras
Aurora: No niinpäs olikin. Olen kyllä tutustunut tuohon listaan, mutta unohdin ihan pellavan. Neuvolan täti ei varmaan ole päivittänyt tietojaan (vanha "mummeli"). Ja äitini en nyt oletakaan tietävän. No, en ehtinyt onneksi kun kaksi annosta ottamaan. Harmi vaan, kun tuntui toimivan hyvin. Täytyy etsi joku muu vaihtoehto. Vatsa on vuorotellen aivan jumissa ja sitten taas löysällä. Rasittavaa.
Sorpat Mintulle! Itse olen jo varmaan pahimmasta vaiheesta yli päässyt. Hampaiden pesu tekee välillä tiukkaa, etenkin aamuisin.
Kerroin juuri töissä raskaudestani - tosi hienosti suhtautuivat. Pelkäsin heidän reaktioita, mutta ihan turhaan. Sanoivat vaan, että tämähän kuuluu elämään! Kyllä helpotti! Sukulaisille laitoin eilen postikortit ja nyt satelee onnittelu viestejä. Ihanaa kun kaikki tietää!!!!
Sorpat Mintulle! Itse olen jo varmaan pahimmasta vaiheesta yli päässyt. Hampaiden pesu tekee välillä tiukkaa, etenkin aamuisin.
Kerroin juuri töissä raskaudestani - tosi hienosti suhtautuivat. Pelkäsin heidän reaktioita, mutta ihan turhaan. Sanoivat vaan, että tämähän kuuluu elämään! Kyllä helpotti! Sukulaisille laitoin eilen postikortit ja nyt satelee onnittelu viestejä. Ihanaa kun kaikki tietää!!!!