Vuosimallia -91

Mä näin taas viime yönä unta, että vauva oli syntyny mutta imetys ei onnistunu, ku tyttö ei halunnu vaan imeä :D Joka kerta ku oon jotain vauva unia nähny niin se on ollu tyttö :)

Kerroin eilen mun mummolle tästä raskaudesta ja olihan se tietenki arvannu jo ajat sitten, mutta ei ollu kehannu vaan kysyä. Onnelliselta se kuullosti ja sano että pääseeki sitten nutun tekoon :) Ainut siis kuka ei oo ottanu hyvin niin on ollu mun äiti, eikä sekään enää mitenkään suutuksissa ole :)

Viikon päästä eka ultra, en malta oottaa!
 
Heippa :) Saako tulla mukaan? Mä täytän helmikuussa 20 ja mies täyttää ens kuussa 21. Ja laskettu aika on vähän alle parin viikon päästä :) 29.11.

Mitähän muuta mä kertoisin :D No, yritettiin vuoden verran että tulisin raskaaks muttei oikeen onnistunu vissiin epäsäännöllisistä menkoista johtuen, sitten viimeset menkat alkokin 2 päivää ennen häitä (mentiin ystävänpäivänä naimisiin :) ) ja tein raskaustestin joskus maaliskuun lopulla. Ja ollaan oltu yhessä kohta 3,5v, ja kihloihin mentiin vuoden seurustelun jälkeen, ja vähän sen jälkee muutettiin yhteen ja noin 9kk tosiaan ollaan naimisissa oltu :D

Tyttö kuulemma näyttäis mahassa olevan rakenneultran mukaan. :) Huomenna painoarvioultra kun vaikuttaa vähä isolta tää vauva :D Saa nähä, toivottavasti ei hirveen jättikokonen olis... :)
 
Mamma91:
Joo no kyllä me ollaan siitä puhuttu :) hyvään suuntaan menossa ;) Muutetaan muutaman kuukauden päästä vasta yhteenkin (mutta epäilijöille voin sanoa että tämän miehen kanssa pysyn loppu elämän yhdessä ;D) ja mies on alkanut kääntyä jo neljästä vuodesta yhteen - kahteen. Hiljaa tullaan perässä!
Muuten ovuloin justiinsa saa nähä kuinka käy :D
 
Mun mielestä on outoa, että monet ihmiset päivittelee tuollain, että pysytään jonku kanssa loppuelämä yhdessä. Mä en tajua sitä yhtään. Kaikki semmoset parit, jotka on noin sanonu, on myös niillä menny poikki. Siis omista tutuista ja niitä on paljon. Ainoa suhde, mikä on kestäny, on ollu meidän suhde, joka on aika yllättävää, kun me ollaan miehen kanssa aina oltu sillain, että me ollaan niin pitkään yhdessä, ku tuntuu hyvältä ja kaikin puolin on mukavaa olla yhdessä. Siis onhan meillä vaikeita aikoja ollu pirusti, enemmän ku laki sallii, mutta sillonki oltais voitu erota. Ei vaan erottu, ku haluttiin todella yrittää vielä ja rakentaa tätä yhteistä elämää.

Kesälläki joku kolme kaveria päivitteli mulle, että on löytäneet elämänsä miehen ja aikovat elää loppuelämänsä yhessä ja joka ikinen on eronnu. :D En mä nyt tarkottanu, että joku ei sitten vois tehä poikkeusta ja ollakki yhdessä, mutta yleisesti ottaen toi lause on vähän vinksahtanu. Miksi edes pitäis olla kuolemaan saakka yhdessä. Elämä on pitkä ja se tuo paljo yllätyksiä mukanaan vielä. Kattoo miten vähän aikaa me ollaan vasta eletty, mistä me voidaan tietää miten tää elämä vielä muuttuu ja ties vaikka se mieski joskus muuttuis, tai lähtis lätkimään. :) Eipä sitä tartte niin vakavasti ottaa. Meillä siis 5 vuotta seurustelua takasi ja mä aina sanon, että me ollaan seurusteltu vaan niin vähän aikaa. :D Ihan alussa tää seurustelu. :D No mutta tottahan se on, ku kattoo vaikkapa isovanhempia tai vanhempia, jotka on seurusteltu vuosikymmeniä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä kans pidän ja haluan itekki joskus naimisiin, mutta en näin nuorena. Kuitenki niin vähän seurustelua takana ja muutenki elämää. Just siksi en vielä haluakkaan naimisiin, ku haluaisin mennä vaan kerran. :) Ja olla varma asiasta. Ja kaiken lisäksi haluasin viettää isot juhlat sillon, kun niitä ei vietetä kuin kerran. Ei meillä nyt olis varaa maksaakkaan semmosia. Emmä tiiä. Oon tosi onnellinen toisten puolesta, mutta ei musta olis siihen. Mä tykkään vaan olla, ei siihen mitään sormuksia ja lupauksia tartte ja on mukavaa, ku häät on vielä edessä ja sitten kun on rahaa ja lapset on isompia. :) Pääsee nekin sitten kunnolla tunnelmaan mukaan ja varmasti muistaa sitten koko elämänsä sen.

Mutta siis ei voi olla koskaan niin varma ja ehkä itestä voi, mutta ei koskaan toisesta. Kyllähän sitä aina tähtää siihen, että ollaan loppu elämä yhdessä, mutta monet tuntuu tuota lausetta käyttävän joka suhteesta. Joskus ku joku mun oma äiti on sanonu, että se ei enään eroa ja tottakai uskon sitä, se tietää mistä puhuu, niin sitten joku oma kaveri vieressä kans sanonu, että se on myös löytäny elämänsä miehen, seurustelua takana pari vuotta ja sitten alle parin vuoden päästä on eronnu. :D Se on monien mielessä vissiinki tarkotuksensa menettäny lause tai ainaki sitä tunnutaan käyttävän huvikseen. Ei sitä tartte olla yhessä ikuisesti, voi rakastaa toista ja olla yhdessä ilman tuollasia ehtojaki. :) Mutta jokasella omat mielipiteensä tietenki ja arvostan kyllä jokasen mielipidettä.
 
Minäki haluaisin olla tuon miehen kanssa loppu elämän yhessä, mutta koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Mutta mekin ollaan niin vähän aikaa vasta oltu yhessä, että ei tässä tiiä miten käy, mutta haluan uskoa että hyvin käy :)

Käytiin eilen mun porukoilla ja iskä ihan innoissaa kyseli oonko käyny jo neuvolassa ja millon on ultra jne. ihanaa ku se on niin innoissaa :) Ens viikolla menee se 12 viikkoa ja sitten on ultra niin uskaltaa tässä ehkä jo alkaa näyttämään että on vauva tulossa :)

Tänään 11+3 :)
 
Kiitos! :)

Toivottavasti ultrassa odottaa teitä ihana näky! :heart:
Minä ajattelin ens viikolla soittaa äippäneuvolaan ja kysellä vähän varhaisultrista. Siis sillä ehdolla tietysti, että viiva r-testissä ottaa tässä vielä vahvistuakseen :)
 
Meillä piti miehen kans olla kiva ilta. Mies tuli töistä ja sain vihoin ja viimein pojan nukkumaan. Oltiin aateltu kattoo leffaa ja mies oli ostanu kaikkia herkkuja. Just ku olin laittamas leffaa koneeseen, nii miehen työpuhelin soi. Pomo soitti. "keskeytinkö? Kerkeisikkö tulla vielä pariks tunniks töihin ku meillä on täällä hirvee hässäkkä?" Että jee, se siitä kivasta illasta. No, huomenna uusiks:)
 
Enkeliini, höh! Toivottavasti tänään saatte pitää mukavan illan :)

Tänään on sitten se np-ultra.. ja voi elämä ku mua jännittää ja pelottaa :|Saa nähä miten sitä pärjää työpäivän.. Onneks sitä ultraa aikaistettii 2,5h niin ei tarvi ihan iltaan asti jännittää :p Pitää vaan toivoa, että kaikki on hyvin.

Tänään 12+1 <3 Niin se aika vaan rientää :)
 
Voi eikä Enkeliini, tänään sit uus yritys. :) Viettäkäähän ihana ilta yhdessä!
Merlina, peukkuja sinne! Tuu sitten kertomaan mitä ultrassa näkyi! Yritä kestää sen jännityksen kanssa siellä! :D

Omaa napaa: Mulla on alkanut jo ilmaantua "ihanaisia" raskausoireita :x Aamuisin pitää huolehtia syömisestä tai tulee paha olo. Sit esim. hiuslakka haisee ihan kamalalle :D Ja iltaisin alavatsa todella turvoksissa. Ihan mukava toisaalta näitä raskausoireitakin kokea kun esikoisesta ei ollut mitään :)
Mulla on tänään suunnilleen rv 4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
En nyt tiiä onko nää ultrakuulumiset hyviä vai huonoja, just nyt tuntuu että huonoja.. Eli viikkoja onki nyt 8+0... sydän kyllä löi, mutta en mä vaan nyt osaa olla yhtään siitäkään ilonen. Tuntuu vaan, että tää on joku pehmeä lasku sille ettei seuraavassa ultrassa näy enää mitään...
 
Mamma91 On ollu ihan säännöllinen kierto, mutta luulisin ton johtuvan siitä ku jätin pillerit pois elokuun lopulla ja sitten heti syyskuun alussa tuli menkat, mutta ei sitten enää niiden jälkeen. Luulen että se pillereiden lopettaminen pisti kierron sekasin nyt vaikka viimeksi ku oon lopettanu niin ei menny missään vaiheessa sekasin.. Minäki niiin toivon, että ei olis mitään vakavaa ja kaikki menis hyvin. Uus aika on sitten 27.12, onneks tää joulunalus aika menee nopeaa ja on niin paljon tekemistä, että ei voi stressata koko ajan..
 
Toivottavasti johtuu vain jostain tuollaisesta seikasta. Paljon nyt vaan peukkuja, kyl se raskaus siitä hyvin jatkuu! Tilaa netistä vaikka kotidoppleri niin saat kuunnella itse vauvan sydänääniä mielenrauhan säilyttämiseksi :)
 

Yhteistyössä